|
|
|
Hora i data actual: 16 juny 2025, 10:56
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 6 entrades ] |
|
Agulles Banana!!!! AJUDA!!!!
Autor |
Missatge |
airda1
Underave Freak
Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25 Entrades: 817 Ubicació: Andandará
|
 Agulles Banana!!!! AJUDA!!!!
Pues que m'han deixat un equip i amb el transport (suposo) que es va fer malbé l'agulla i son unes banana!
El problema es que quan he anat al Centro mayor a preguntar pel recanvi m'han dit que nanai que ja no les fan...
I la meva pregunta es que si algun sap on puc comprar algun recanvi d'aquestes...
Despres en una altra botiga m'han dit que s'hi podien acoplar perfectament les Ortofon Electro i que en teoria no hi hauria cap problema, algu em pot dir algo al respecte?
Merci!!!!!!!
_________________ "Sonrie que es gratis"
|
30 jul. 2007, 20:02 |
|
 |
Priego
Usual member
Membre des de: 31 març 2005, 20:51 Entrades: 612
Col·lectiu: The BaszDrome
|
Yo tengo esas agujas, las compré en Microfusa. La verdad es que en cuanto a relación calidad-precio las Tonar Banana estaban de puta madre. Una pena que las hayan retirado...
Las Tonar Banana de American Audio están patentadas por Ortofon (marca danesa que lanzó el modelo Concorde en 1979) por lo que creo que no tendrás problemas en ponerle un recambio de cualquier modelo de la amplia gama de agujas Ortofon.
Ya digo, si no encuentras recambio original, pásate por Centro Mayor (distribuidor oficial de Ortofon en España) o por cualquier tienda de audio especializada y pillate alguna de Ortofon.
Ah! Las Tonar Banana son esféricas, como la mayoría de Ortofon exceptuando las Gold y las Night Club E, que son elípticas.
Suerte!
|
30 jul. 2007, 22:36 |
|
 |
airda1
Underave Freak
|
Priego tio, en Microfusa me dijeron que ellos no las tenían las bananas...
Alguna tienda más donde pueda pillar las originales?
Nosotros también estamos muy contentos con ellas pero el tio del Centro Mayor me dijo que eran un poco xustillas....
|
31 jul. 2007, 07:14 |
|
 |
Priego
Usual member
Membre des de: 31 març 2005, 20:51 Entrades: 612
Col·lectiu: The BaszDrome
|
Normal. Al tio de Centro Mayor le interesa vender las Ortofon, que son mas caras XD
|
31 jul. 2007, 12:32 |
|
 |
Tasman
|
En Thomann, las tienen sino me etivoco de modelo, aunque te cobraran 20€ de gastos de envio. Pero si es lo que quieres tu como que lo tienes que sopesar.
Lo que buscas o pillartes otras enteras, aunque sean de otra casa.
Por si acaso te dejo el link y te lo miras.
http://www.thomann.de/es/aguja_de_recam ... tml?ls=100
|
03 ago. 2007, 04:56 |
|
 |
airda1
Underave Freak
|
Bueno merci però ja està solucionat, al final l'he substituit per les Ortofon Dj que segons Microfusa son les més compatibles amb la capsula Banana; bueno això és el que em van dir despres de marejar-me una mica, parlar amb el distribuirdor que quasi li diu que em canvi tot l'equip i que en cada botiga que vai anar em van dir algo diferent!
En fi, va ser una tarda distreta xDD
|
03 ago. 2007, 10:55 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 6 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|
|