Hora i data actual: 29 juny 2025, 21:11

Publica un nou tema Respon al tema  [ 20 entrades ] 
14/15 JULIOL - NOWA REGGAE'07! CONGO NATTY, JUNIOR KELLY... 
Autor Missatge
Entrada 14/15 JULIOL - NOWA REGGAE'07! CONGO NATTY, JUNIOR KELLY...
www.nowareggae.com
www.myspace.com/nowareggae

13 i 14 de Juliol, II Nowa Reggae Festival: Junior Kelly, U brown, Dave Barker, Pow Pow Movement i Top Cat en un cartell plegat d'artistes internacionals.

El Festival de reggae de Vilanova i la Geltrú, el Nowa Reggae festival, torna com cada estiu carregat de novetats. L'edició d'aquest any se celebrarà el 13 i 14 de juliol al molí de mar. El jamaicà Junior Kelly és el cap de cartell del festival. Nascut a la ciutat jamaicana de Kingston l'any 1969, el seu èxit arriba l'any 1995 amb la cançó "if love so nice". Actualment és un dels artistes més respectats de l'escena reggae jamaicana. Actuarà el dissabte 14 de juliol. L'altre atracció del dia és U-Brown, que cantarà acompanyat de la banda basca i anglesa Basque Dub Foundation (BDF). Aquest jamaicà és un dels deejays més apreciats de la història de la música reggae. Per la seva banda, BDF sorgits l'any 1997 de la mà d'Iñaki Irratu, s'ha fet un lloc en l'escena reggae internacional. El dia 14 actuarà el també jamaicà Dave Barker amb la banda de Barcelona The Kinky Coo Coo's. La sound system local Shut up and listen, amb el singjay mr Tylon, tanquen el cartell.
El divendres serà el moment de les sound systems i el jungle. Els catalans Ponent One Sound i els valencians Stereotone , donaran pas als alemanys Pow Pow Movement, una de les sounds més respectades del vell continent, de la seva factoria han sortit riddims ja mítics com Blaze o Superior. Per últim, el jungle de TopCat i Psycho Freud tancarà la nit. TopCat va començar la seva carrera musical a finals dels anys 80 com a singjay de diverses sound systems, amb un estil eminentment dancehall. Amb la irrupció del jungle, a principis dels anys 90, es va anar adaptant a aquest estil.
L'abonament pels dos dies costa: 25 € anticipada i 27 a taquilla. El preu del divendres 13 és de 10 € i del dissabte 14 de 20 €.

Punts de venda anticipada
Vilanova i la Geltrú: Lotus (Pl. Lledoners n:1), Sativa World (Pl. De les Cols n: 16) i Siaj (C/ Rasa d'en Miquelet n:16).
Barcelona: Hot Shots (C/ Gignas n:30), Etnomusic (C/ Bonsuccès n:6).
Ribes: Ger (C/ del Pi n:25).
Vilafranca del Penedés: Siaj (C/ de la Font n:43).
Girona: Flash Back Shop (C/de la Barca n:9).
Lleida: Jamaikan Bar (C/Peralta n:12).
Tarragona: Dandole (Pl. Prim n:9 baixos)

a la web está el flyer, cartell i tota la info corresponent..

saluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttt!!!

27 juny 2007, 20:42
Usual member

Membre des de: 02 oct. 2004, 21:23
Entrades: 772
Ubicació: in da hood!
Col·lectiu: Skorea
Entrada 
pensaba ke top cat, no cantaria a sobre de bases de jungle......

pero vamos sent aixi no em penso perdre cap dia!!!! Jr Kelly, Pow Pow, TopCat, i els lokals..... :twisted: :D

apaaali!!!

----->www.skoreasound.com<-----

28 juny 2007, 11:19
Entrada 
TOP CAT es membre de congo natty(temes + destacats:police in helicopter, everyday...)tocará amb psyhofreud, un poductor de noruega de raggajungle i drumman, i primer faran sessió de congo natty, i dsprés psychofreud per tencar el divendres amb una bona sessió de dubplates d jungle!!! Ens veiem doncs!!saluuuuuuuuuutttt!!!

29 juny 2007, 18:21
Usual member

Membre des de: 02 oct. 2004, 10:33
Entrades: 427
Ubicació: Barcelona
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada 
ESTO SI KE ES UN FESTINVOL! :D :D :saltos: :saltos: :alc: :fum:

www.facebook.com/SKOREASOUND

30 juny 2007, 18:41
Entrada 
[JODER Q PEDAZOOZOZOOZ DE CARTELL,,.,..,,.,. ALGUIN SABS SI MONTARAN ALGUNA RAVE CERCA PA PODER ENGANCHAR LA NIT DEL 13 CON EL sR .. jUNIOR kkkkk?¿?¿?¿?¿??¿?¿?

02 jul. 2007, 13:28
Usual member

Membre des de: 21 ago. 2006, 16:40
Entrades: 655
Entrada 
sonny no crec que montin res aprop..ja que vilanova no es lloc per montar festes..

d'haver-hi n'hi han..pero no s'han explorat...y una festa per aqui no duraria gaire..gracies als mossus..

aixi que...

de momento no crec que es monti res...de totes formes ..s'aquestes coses s'entera un, un cop alla cuan acaba el festival..

Nos vemos en el festival gentuza! :twisted:

02 jul. 2007, 18:08
Entrada 
No hi estic dacord amb aquesta opinió,soc de vilanova i els mossos son igual de venevolents aquí com a tot arreu. La veritat es que hi ha molt d'ambient en aquesta ciutat, i els diferents col·lectius de joves que hi ha a la ciutat, que actualment hi ha uns quants(legals), organitzen moltes FESTES als diferents espais tant públics com privats de la ciutat, gairebé cada setmana hi ha festa de diferents estils ´musicals en les quals els preus de les entrades solen ser gratuïts o molt reduits.
I de les FESTES IL·LEGALS suposo que no se sap que es fan si no t'en assabentes, i a vilanova s'en fan gairebé cada setmana, xo aixó no té res a veure en que hagin de ser 'paredons', o k hagin d'estar anunciades en algún punt d'informació, com és en aquest foro.
El que si está clar, és que aixó no és Moncada..i a terme personal, no m'agradaria que s'importés aquest tipus de FESTA a la ciutat.
En el que si et dono la raó és en que si algú munta alguna cosa, ja s'entarará un cop allá..
Ens beiem al festival!!!!!
saluuuuuuut i respecte!! :D

02 jul. 2007, 23:01
Usual member

Entrada 
A mi m'esigual que siguis de vilanova jo tmb u e sigut y soc de mol aprop menys cuan no estic fen un dels meus road trips..

y que vols que et digui..la gent pregunta per una festa...no per una festa que es fa cada dos mesos perque os ve de gust a la montaña...ja sabemos que vilanova no es montcada...pero casi que seria el mateix monta a un lloc a un altre..

pero continuo am la meva resposta...

per mi ojala es fagi una bona festa a vilanova...pero o veig mol negre..almenys una bona festa no una festa d'amics a lo famili..que al es 8 del mati o no hi ha dj o no hi han ganes..o ja han vingut els mossus..no ens engañem jo tmb conec el poble... y dubto que despres del festival hi hagi una festa per seguirla..

ja t'he dit avans...ojala pero u dubto..si no lo veo no lo creo...

tema mossu jo no e dit que aqui siguin mes o meny violents ni tan sols escrit la paraula violents..pero be...imaginat despres d'un festival com aquet on estaran al tanto..veuran mil personas o mil coche anant-hi cap al mateix lloc, jaleos y demes...ells tmb niran no son tontus y no es voldren perdre la festa..

encara que sigui per dir que molestem am la nostra contaminacio acustica!

m'agradaria sapiguer qui ets...

salut.. espero que res t'agi ofes...pude podria dir.ho millo pero no vull..aixi que asi se queda.. :shock: ..

:wink:

03 jul. 2007, 00:07
Gordo problemático

Membre des de: 25 març 2005, 15:28
Entrades: 2075
Ubicació: BCN
Col·lectiu: Rizomatik 2.0
Entrada 
celociber ha escrit:
els mossos son igual de venevolents aquí com a tot arreu.
I de les FESTES IL·LEGALS suposo que no se sap que es fan si no t'en assabentes, i a vilanova s'en fan gairebé cada setmana, xo aixó no té res a veure en que hagin de ser 'paredons', o k hagin d'estar anunciades en algún punt d'informació, com és en aquest foro.
El que si está clar, és que aixó no és Moncada..i a terme personal, no m'agradaria que s'importés aquest tipus de FESTA a la ciutat.
En el que si et dono la raó és en que si algú munta alguna cosa, ja s'entarará un cop allá..
Ens beiem al festival!!!!!
:D

a mi me han cerrado 3 fiestas por los alrededores de vilanova las unicas que se han aguntado desde principio a fin son las que montamos en los locales de la vilanoveta .

Cuando han venido los mossos han venido bastante en son de paz pero cuando viene los picos ... pues como que la cosa es diferente van mas del palo .

03 jul. 2007, 00:56
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
hombre no se si van mas del palo los mossus o los picos ya que los mossus no tienen ni respeto...con los picos yo me salvao mas de una vez..pero que vaya..que montar en vilanova es igual o ams locura que hacerlo en montcaca!...

y celociber...puc imaginar a quines festes et refereixes... y no hi he estat mai...pero me les puc imaginar perfectament...y pel meu gust fan pudor..crec que no tinc res mes a dir...

prosigamos con el tema?

p.d: celociber podem seguir per privats pero no desvariem gaire el tema..que el jefe se enfada! :lol:

03 jul. 2007, 01:12
Entrada 
pos nada tranquilillos luego del reggaeJungle pa la playita , q merece mas la pena esperar alli al Sr JKelly .....

03 jul. 2007, 06:49
Entrada 
carteloooooonnnnn!!!! :shock: :shock:

03 jul. 2007, 11:28
Usual member

Membre des de: 02 oct. 2006, 21:44
Entrades: 339
Ubicació: STKORE!
Entrada 
:alc: BUN DEM!!!!!!!!!!!! :lolhit: fyaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! :banana:

03 jul. 2007, 13:51
Underave Freak

Membre des de: 08 abr. 2005, 18:47
Entrades: 1160
Entrada 
mmmmmmm interesante 8)

10 jul. 2007, 20:24
Usual member

Membre des de: 08 març 2005, 21:06
Entrades: 303
Entrada 
Ya queda mol poc joderrrrrrrr!!!!! Quines ganes, us recomano aquet festival, no deixa a ningu indiferent, tant per el lloc on es fa com la musica que hi sona..........
IMPRESIONANT!!

11 jul. 2007, 09:13
Entrada 
Allà estarem, si pot ser els 2 dies reggaeando a la platgeta 8)

11 jul. 2007, 11:56
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
Joder si toquen els meus colegues del poble i tot XDDDD

Ponent one sound representant les terres de ponent!! si senyor XD

11 jul. 2007, 20:40
Entrada 
joder q poco queda ,,, ya se extrañaba un buen fetival en la platja q guais,..,.,.!!!!!!!!!!!

12 jul. 2007, 13:38
Entrada 
JA STA AKI!!!!!!! :salt2:
MARE MEVA KINS NERVIS,KINES GANES!!!!UI,UI,UI...KINA POOOOOR!!!!
EM sap greu x ki no pugui benir...xo mare meva kom disfrutarem els k hi siguem!!!!
saluuuuuuuuuuuuuuuuuttt i fins demáa!!!!iiiiiiuuuuuujuuuuuu!!!! :banana:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO''' FIREEEEEEEE!!!!!! :lol2:

12 jul. 2007, 19:29
Usual member

Membre des de: 02 oct. 2004, 21:23
Entrades: 772
Ubicació: in da hood!
Entrada 
bueno una mika tard, xo direm algo :lol:

divendres pow pow brrrrruuutal!!! realment monten un spektakle wapo wapo i animen a la peña un munt, temazo rere temazo, i alguns (bastans?) dubplates, TopCat, em va decepcionar mol la veritat.... la seva veu en direkta deixa ke desitjar, i xq tants fukin akapellas???? :shock: :shock:

i disabte Jr Kelly moool be, va kantar pocs temes pero els allargaba lo seu, els feia pujar i baixar... va star molt be

Vinga doncs, fins la proepera!! :fire:

----->www.skoreasound.com<-----

20 jul. 2007, 17:14
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 20 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum