Hora i data actual: 19 jul. 2025, 22:39

Publica un nou tema Respon al tema  [ 52 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3
23 Setembre Dubstep Forum. 
Autor Missatge
Entrada Re: 23 Setembre Dubstep Forum.
megazero77 ha escrit:
Nah, hasta la 1 o así. Por cierto, de vuelta pudimos comprobar que el 22@ ya tiene nuevo lugar de reunión festimbolero.

no lo pillo.

25 set. 2008, 15:15
Underave Fever

Membre des de: 15 març 2007, 16:05
Entrades: 1231
Ubicació: Berlín
Col·lectiu: música.vermella
acidboy ha escrit:
megazero77 ha escrit:
Nah, hasta la 1 o así. Por cierto, de vuelta pudimos comprobar que el 22@ ya tiene nuevo lugar de reunión festimbolero.

no lo pillo.

El artista antes conocido como Bomba Ninja aka pallars 172 aka Perros lunáticos aka ..., algo de eso debe ser.

25 set. 2008, 15:35
Perfil WWW
Moderador

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Tú sí que vales, pisu.

25 set. 2008, 17:30
Si mal no recuerdo me largué indignado sobre las 3 de la madrugada. Mereció la pena caminar mas de una hora para no escuchar ni un segundo mas de despropositos musicales.

Si llego a tener un tomate a mi alcance se lo lanzo al deejay que actuó despúes de cauto y si llego a tener un melón se lo mando al MC.

Para mi lo visto en ese escenario es un insulto al deejay.

----------------------------------------------------------------------------------

Cuato em va agradar força la sessió. Van sonar uns quants temes força interesants.

25 set. 2008, 20:06
A ver, pero la selección musical por momentos estaba guay. Coincido con vosotros que técnicamente fue un fool. Con paradas sin venir a cuento y mezclas horribles.

26 set. 2008, 00:16
Intrempest... esto es como ir a ver un concierto con música de mozart y que el violinista y el que toca el piano vayan cada uno por su lado.

La buena música si la presentas mal.... pierde suu gracia.

26 set. 2008, 09:50
Primero agradecer a todos el apoyo i los piropos :mrgreen:
Segundo: a los criticones como el acidboy i bad les dire que dejando aparte los descuadres( que hubo bastantes,quiza demasiados por los nombres ahi presentes ) las sesiones en cuanto a la seleccion estuvieron de puta madre, incluso el que vino despues de mi me gusto bastante.

Para nada estoy deacuerdo en que digital mistiks fue mucho mejor....a mi me gusto mucho, pero en seleccion musical subeena i appleblim son mejores que digital mystikz ( todo desde mi punto de vista ).

Pues eso. Saludos a todos. Y pa tecnica a los platos no perderse a skream el martes. aaa y mirad red bull music academy porque hay mas, muy pronto (mala-digital mitks,cardopusher) en la macarena :shock:

26 set. 2008, 18:25
Lives in Underave

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Si si el dimarts Skream y Benga en el Arc de Triomf. Avul he pasat per alla i el escenari de la Merçe encara no estava desmontat aixi que segurmant ho faran alla.. i aixo de Cardospuher que es?? Ho pots explicar??

26 set. 2008, 19:11
Lives in Underave

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
okk ja ho he vist.

26 set. 2008, 19:29
badgeorge ha escrit:
Si mal no recuerdo me largué indignado sobre las 3 de la madrugada. Mereció la pena caminar mas de una hora para no escuchar ni un segundo mas de despropositos musicales.

Si llego a tener un tomate a mi alcance se lo lanzo al deejay que actuó despúes de cauto y si llego a tener un melón se lo mando al MC.

Para mi lo visto en ese escenario es un insulto al deejay.

----------------------------------------------------------------------------------

Cuato em va agradar força la sessió. Van sonar uns quants temes força interesants.

Bad es que aixo de marxar indignat... ni que hi hagues el puto itunes sense dj jo m'hagues quedat a disfrutar d'aquell soundsystem. :big: :saltos:

26 set. 2008, 21:22
jo m'ho vaig passar pipa pauet! i no m'hagues anat d'alla per res del mon.

Enserio no vas trobar una millor sesió la de digital mystikz? No fotis!! Jo amb l'únic que vaig disfrutar apart de tú, va ser amb l'últim, Appeblim. Els demés per mi van ser una vergonya. ( a gustos colors ) i digital mystik nose, ho recordo un sesionorro, mescles super bones, el Mc molt ben acoplat als temes, música amb molta força i bastant fiestera respecte a les produccions d'ells. Nose... potser pq va ser la primera vegada q escoltava dubstep amb un bon soundsistem però jo ho recordo brutaaal!

I selecció musical, es el que diu el badgeorge, si ho punxes malament s'esgarra per complet. Pau, si amb la mateixa selecció musical que van fotre ells, ho fots a mans d'un bon deejay com per exemple skream , haguess sigut 100 vegades millor.
La lavor del deejay es molt important i una cosa es que fasis algun descuadrillo i tal... però una altre es que no en clavis ni una en una sessió de 1h30.

27 set. 2008, 10:53
Home com a sessio si que va ser millor digital mistics pero en seleccio em va agradar mes el dimarts.
a mi la subeena em va encantar i appleblim tambe. (deixant de banda els descuadres) l'mc si que era bastant dolent i el desto no va posar mala musica pero com a dj...

27 set. 2008, 19:56
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 52 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :