Hora i data actual: 19 jul. 2025, 09:09

Publica un nou tema Respon al tema  [ 57 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Dj/Productor "preferit" 
Autor Missatge
Usual member

Membre des de: 11 oct. 2006, 20:34
Entrades: 115
Ubicació: afganistan
Col·lectiu: AdIkToS aL tEkNo
Entrada 
dj,s:---------- 1º ben sims
2º dave clarke
3º dave the drummer

productors:---1º dave the drummer
2º ignition technician
3º technasia :roll:
salut!!!

20 ago. 2008, 18:39
Entrada 
como una bala o un obus speed frak xk es mu grand!!
Akira tiene lo k hay k tenr
Goetia chica k me hacer tenr orgasmos multiples(los hombres tbn somos multi orgasmikos) en su sesiones!!

20 ago. 2008, 20:36
Usual member

Membre des de: 21 juny 2006, 17:56
Entrades: 579
Entrada 
hijoputa, el concierto que dices de gracia era el de c/porgres?

Nosotros nos encargabamos de las visuales... asi que te parecio cutrillo? :roll:

www.priosanchez.com
www.myspace.com/psydobladelik

20 ago. 2008, 21:26
Entrada 
jajajajajaja

21 ago. 2008, 18:07
Entrada 
Ben sims es un tio amb una técnica força espectacular... la veritat es que fa molt de temps que no el veig en directe.

21 ago. 2008, 18:46
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada 
After Tek ha escrit:
Un mal de cap..

[youtube]http://youtube.com/watch?v=6NKQZ3dYtx4[/youtube]

:roll: :roll:

Pues a mi em parece una mezcla de hardtecno, house, bombos HK y cabalgadas multiples, menuda mierda.

21 ago. 2008, 19:36
Perfil WWW
Usual member

Membre des de: 10 jul. 2005, 16:51
Entrades: 161
Ubicació: Samarruga de la Punta
Entrada 
Dj's: Amb els que he flipat més en directe.

1-Claude Young (Ben Sims punxava despreés i estava flipant amb la boca oberta. The Loft) Scratches amb el nas, el colze, les orelles i amb la punta del rabo. Un sobrat.

2-Marco Carola vs Gaetano Parisio al Apolo. Sessió bruital a 4 plats de hardtechno. Abans de descobrir l'Schranz.

3-Inoblidable Dave Clarke, en la meva era Apolo.

Productors:

1- Vangelis (es raro que l'hagi d'incloure en aquest apartat, però per mi és increible)

2- Chemical Brothers (sense paraules, els putos amos) Un grup que ha aconseguit simplificar, fer bona música utilitzant ritmes molt fàcils i sensills, però ben trobats.

3- Amb technasia també vaig disfrutar molt en la seva època.

4- Aphex Twin. (Donkey Rhubarb !!!)

22 ago. 2008, 08:45
Perfil WWW
Entrada 
Jo vaig presenciar la sessió de claude young, ben sims i si malament no recordo un tercer convidat que es deia allan somerville.

Pel meu gust ben sims va fer una sessió mes complerta que el americà. Això si, el scratches que va fer el Claude Young van flipar fins i tot a la senyora del guardaroba.

Incomprensiblement, mai he vist a Dave Clarke al apolo, vivint a 4 carrers d'aquesta discoteca es algo força imperdonable.

L'altre que comentes de carola vs parisio molta gent diu el mateix que tu. Una llastima tenir amics que només fumaven porros en quella epoca :(

22 ago. 2008, 09:58
Pseudo-intelectual Perrofláutico

Membre des de: 05 abr. 2006, 02:05
Entrades: 2523
Entrada 
PsydObladelik ha escrit:
hijoputa, el concierto que dices de gracia era el de c/porgres?

Nosotros nos encargabamos de las visuales... asi que te parecio cutrillo? :roll:

No. Era a Siracussa amb Torrent de l'Olla. Al solar de les alternatives. Juraria que no hi havia visuals i tot era d'allò més improvitzat, cosa que li donava una frescura al tema molt interessant.

22 ago. 2008, 15:50
Usual member

Membre des de: 11 oct. 2006, 20:34
Entrades: 115
Ubicació: afganistan
Col·lectiu: AdIkToS aL tEkNo
Entrada 
ah i un dj techno de fA pocs anys amb tecnica increible amb els plats: dj murphy.
molt bons ""schratxes" que fa aquest senyor de brasil. :wink:

23 ago. 2008, 08:40
Entrada 
Bueno nem per parts;

Gorka lo de hard drum and bass aparte de yo, badgeorge y muchissima gente mas que conozco yo, principalmente lo dicen los mismo productores. Te repito, tu a dj hidden y a limewax les dices que producen hardstep y te pegan un tiro xD.

Hard drum and bass viene de : hardcore drum and bass que es como lo definian estos pioneros en su inicio, pero como hardcore drum and bass es un nombre largo y aparatoso se cambió el hardcore por el hard, termino muy usado en la música electronica. Lee un poco y mira un poco por la red y veras este termino usado en muchos sitios. Y bién es que volvemos en las mismas, no tiene nada que ver lo que hace esta gente con el hardstep... se parece mas al breakcore que al drum and bass... asi que imaginate tú....

Referent al fil del post, jo també tinc massa productors "favorits" com per elegir però algo farem..

Comenso pels deejays;

- Dave clarke -> No he vist mai ningú en el mon dl techno que ni se li apropi amb questió de tecnica als plats. Es nota que venia dl mon dl hip hop.

-Technasia ( charles siegling -> Un altre deu dl techno, tecnica i selecció musical exquisita un dels que més ha trencat el nitsa :)

-Dj hidden -> Jo estic amb el bad, el mestre del drum and bass actualment. Sesions plenes de sons obscurs. lineas acidoses amn toques breakcore e inclus hardcore pero sempre mantenint una coherencia i una progresió boníssima. Grandíssim deejay i productor.

I productors pos.... No acabaria mai. Poso els meus preferits englobats per estils ben generics.

Techno: Lournet garnier,Umek,technasia i bé en posaria molts i molts mes.

IDM: Squarepusher,kettel,aphex twin.

Drum and bass: Hidden,Limewax,Noisia

23 ago. 2008, 11:53
Usual member

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
Lournet Garnier?

23 ago. 2008, 17:50
Perfil WWW
Mañico pseudo-catalán

Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27
Entrades: 4241
Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
Entrada 
acidboy ha escrit:
Gorka lo de hard drum and bass aparte de yo, badgeorge y muchissima gente mas que conozco yo, principalmente lo dicen los mismo productores. Te repito, tu a dj hidden y a limewax les dices que producen hardstep y te pegan un tiro xD.

Hard drum and bass viene de : hardcore drum and bass que es como lo definian estos pioneros en su inicio, pero como hardcore drum and bass es un nombre largo y aparatoso se cambió el hardcore por el hard, termino muy usado en la música electronica. Lee un poco y mira un poco por la red y veras este termino usado en muchos sitios. Y bién es que volvemos en las mismas, no tiene nada que ver lo que hace esta gente con el hardstep... se parece mas al breakcore que al drum and bass... asi que imaginate tú....

Tu dile a Venetian Snares que lo de Limewax se parece al breakcore y se te mea en la cara de la risa :D

Por cierto para vosotros quienes producen Hardstep?

23 ago. 2008, 17:59
Perfil WWW
Entrada 
gorkaprodj ha escrit:

Tu dile a Venetian Snares que lo de Limewax se parece al breakcore y se te mea en la cara de la risa :D

As ido a coger al mas industrialero y con menos breaks xD. Me referia a hidden y bién, a todos los que editan en killing sheep recordings.. para darte un ejemplo.

Diesel boy, evol intent, technical itch.... estos son unos de mis artistas hardsteperos favoritos :) EL hardstep es un subestilo super antiguo y si me comparas las producciones de esta gente entre el 96 y el 2004 ( era hardstepera )con las producciones de los artistas que editan en killing sheep, vamos! es que no hay semejanza por ningún lado.

23 ago. 2008, 19:32
Entrada 
Citació:
Tu dile a Venetian Snares que lo de Limewax se parece al breakcore y se te mea en la cara de la risa

Por esa regla de tres dile a Glen Wilson que Sven Wittekind produce hardtechno a ver donde se mea.

Si se hablar en terminos como... la frontera de X estilo entre otros estilos X, no quiere decir que el estilo A y el estilo B sean iguales, ni que el estilo B y el C tampoco.

Creo Gorka que has entendido sobradamente lo que queria decir Acidboy.

24 ago. 2008, 11:46
Entrada 
1.- venetian snares
2.-squarepusher
3.-aphex twin

son artistas que han donat un color diferent a la musica electronica. han trenkat totalment els esquemes de la electronica per aixo crec que son els millors

01 set. 2008, 16:07
Entrada 
Ahora mismo:
Como mis gustos van mutando por temporadas...ahora mismo estoy flipando con:
1.Drop the Lime
2.Spor
3.Venetian Snares (con detrimentalist, especialmente.)
4. Martyn

01 set. 2008, 22:02
Farmatrón

Membre des de: 26 ago. 2007, 12:28
Entrades: 1758
Ubicació: Mauthausen
Entrada 
Al hard drum and bass lo llamaba yo hace años al breakcore cuando aun no sabia lo que era :)

Bueno, supongo que esto solo va de electronica, no?, mis productores preferidos que he visto en vivo son:

-Front 242
-Aphex Twin
-The Prodidy
-Krafwerk (impresionantes)
-Esplendor geometrico (en especial en el Apolo, inolvidable)
-Daft Punk (lo mismo que Esplendor...)

Djs:

-Goa Gil
-Chris Liberator
-Sven Vath
-Dave Clark

01 set. 2008, 23:36
Entrada 
Diré alguns que em flipen

-Broken note
-Venetian snares
-Mathew herbert
-Martsman
-Deadbeat

02 set. 2008, 00:58
Moderador

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada 
Nadie va a nombrar a Norman Cook aka Fatboy Slim? Sin duda un genio del bello arte del sampling, retorciendo sin fin pequeños trocitos de genialidad. Puto amo, mercenario que supo sacar tajada de su éxito sin perder un ápice de rebeldía.

Otra persona que ha llamado mi atención desde hace un tiempo es el nipón DJ Krush. Una persona capaz de mezclar trip-hop, hip-hop, downtempo, drum'n'bass, electrónica, funk, soul, y alguna otra cosa más... Un ser venido de otro planeta.

Y bueno, hablando de seres de otro planeta, no podemos obviar la increíble aportación al mundo de la música electrónica que hizo, hace y hará el señor Jeff Mills, amo y señor de los platos en su mejor época y productor de galletas muy suculentas. Le pese a quien le pese.

02 set. 2008, 07:24
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 57 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :