Hora i data actual: 18 jul. 2025, 23:31

Publica un nou tema Respon al tema  [ 34 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
festival de reagge?¿?¿?¿ 
Autor Missatge
Entrada 
supongo que hablamos de reggae al decir "festival de reagge", o es que estáis hablando de rigui?

:saltos:

22 maig 2008, 22:51
Usual member

Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55
Entrades: 672
Entrada 
per cert SOKIO respekte al tema del kore ja saps el ke penso no dire res mes per no ofendre a ningu del foro.....pero un cop mes e de rekoneixer el ke diu el renu de merda!!!! a altes hores del mati kuan el cervell ja s'apaga la destruccio del kore sempre
em fa somriure...

pero podrieu venir a veure al sizzla i deixarvos de tant kore d'akest de malalts

22 maig 2008, 22:56
Site Admin

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada 
Bomboclat Rototom

bffff....... mare meva mare meva, als qui us moli el reggae hi teniu que anar per collons, és per repetir cada any. Hi ha "pros i contras", però com a tot arreu. I asseguro que els pros són millors que els contras.

(happy hundred anniversaire boletaire! 1000 missatges just tornar d'Itàlia! xDDD)

(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!

15 jul. 2008, 01:59
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
collons doncs explikals i komença a organitzar la karabana de l'any ke be, jo almenys no m'ho perdre........
va anar be no ke kabrooons!!!!

16 jul. 2008, 14:02
Underave Freak

Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25
Entrades: 817
Ubicació: Andandará
Entrada 
Això això que expliquin aquesta caravana skoreana com va anar per terres de pizzes i pastes

17 jul. 2008, 10:10
Usual member

Membre des de: 02 oct. 2004, 21:23
Entrades: 772
Ubicació: in da hood!
Col·lectiu: Skorea
Entrada 
es un festival ke val mooolt la pena anarhi, lo q pasa q son molts dies i si vols star regalat es molta guita; tot el festival es verd, gespa, arbres i mes arbres... tens a 20min kaminan un riu d'aigua gelada ke baixa dels alps x refreskarte els matins ke pika el sol, un banyet i kom nou! i si tens kotxe a 15min en kotxe hi ha un llac de la paarra; cal destakar ke desde kualsevol part del festival, miras al cel i estas rodejat de majestuoses montanyes.. mol jarto

x la zona de kamping de karavanes esta plagat de sounds, vamos ke pots anar alla i fer la teva paradeta (aixo si no deixen vendre begudes ni res... son uns rancis d merda) kosa ke fa ke kada mati t'axekis amb un somriure i el paseig matinero kap a les dutxes vagis amb la kadera despenjada al tumtum dels riddims :mrgreen:

lo xungo es el tema drogues, si no portes karmelets et surt kara la broma, (20e gr de paki, 5e gr de jerna, 100e fatu... :shock:) estaba ple de Stewards (seguratas rumanos xungus) ke estan kompinxats amb els negres trapixeros del rototom i es fa molt dificil vendre/komprar res... de fet vam sentir de peña d'aki ke ha akabat enxironada; es veu ke els altres anys era molt mes facil tot... nose si te a veure el putu berluskoni o ke :x

aixo si pots rustirla x tot arreu lliurement, entrar al super fumante un kanelu no te preu :mdr:

weno si algu vol saber algo mes ke pregunti, x part nostre tot molt be salvo aventuras de dni's kadukats a la anada, i bitllets de tornada ke eran x agost en komptes de juliol :roll: i fent el vagabundo un parell de dies x venecia :lol: koses ke pasan

----->www.skoreasound.com<-----

20 jul. 2008, 13:03
Usual member

Entrada 
ostia pues explika kuanta pasta et vas deixar kuanta pasta val el festival i bueno a mi lo unik ke m'interessa es el tema pasta....xD

a vere si poseu algunes fotos!!!!

20 jul. 2008, 13:11
Site Admin

Entrada 
Pasta massa... i anar en carabana surt massa car (com a mínim a nosaltres ens va sortir cara la broma.. entre una cosa i l'altra...).

L'entrada al festival costa 150€ en taquilla + 10 per a la zona de càmping (són vitals si vols dormir, dutxar-te i accedir a parts del festival que hi ha muntades aquí). Si compres l'entrada abans de gener costa tot això 90€ (potser el camping no estigui inclós..).

I pensa que són 10 dies a Itàlia, que no surt barata la cosa.

En quant a fotos, a la web del rototom ja pots veure les d'aquest any www.rototomsunsplash.com encara que confio que en Kokos i jo fem una selecció de les nostres i les pujem a alguna banda :D

(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!

20 jul. 2008, 13:17
Perfil WWW
Usual member

Membre des de: 02 oct. 2004, 21:23
Entrades: 772
Ubicació: in da hood!
Col·lectiu: Skorea
Entrada 
pesky ha escrit:
ostia pues explika kuanta pasta et vas deixar kuanta pasta val el festival i bueno a mi lo unik ke m'interessa es el tema pasta....xD

a vere si poseu algunes fotos!!!!

nosaltres ens em deixat molta guita, xo pensa ke jo no portaba gairebe karmels d'aki, vam llogar karavana, sens va espatllar el sistema elektrik x tan no teniem nevera, x tan menjavem de restaurant kada dia, teniem els billets de tornada x agost i vam tindre k komprar un altre billet; vam fer 2 dubplates, vamos ke et pot sortir x molt menys xD jo mhe gastat mil i piko€

i fotos pues aviam ke montem el bolet i jo ke en tenim moltissimes, videos i tot ke molaria fikarlos al youtube :D

----->www.skoreasound.com<-----

20 jul. 2008, 13:43
Site Admin

Entrada 
Lo dels bitllets va ser la guinda del viatge, jo em vaig confondre a l'anada i tota la resta a la tornada (a excepció del que es va deixar el DNI, que va pagar mínim 4 bitllets...) xD

i si en lloc d'haver llogat caravana ens haguessim deixat la pasta en unes bones quechua i molt material de càmping hagués sortit més barat (més trastos, però et duren de per vida...)

Però cap dels problemes que vam tenir ens van evitar gaudir del festival ^^

Massa històries per explicar del Rototom, i moltes coses molt surreals :roll:

Insisteixo que s'hi ha d'anar si agrada el Reggae :twisted: :twisted:

(\ /)
(O.o)
(> <)

20 jul. 2008, 14:33
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
kollons akets eskorianos mil eurazos deu dies eu estat a cuerpo de rei marikes!!!!

22 jul. 2008, 21:25
Site Admin

Entrada 
Itàlia és cara tio.... sobretot el tema carmels.

I encara no hem rebut les factures de telèfon!! xDDD

(\ /)
(O.o)
(> <)

23 jul. 2008, 14:21
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
kollons ke son els karmels kins karmels els werters?¿?¿?¿

23 jul. 2008, 22:53
Reptiliano conspiranoico

Membre des de: 02 juny 2008, 16:14
Entrades: 1577
Entrada 
mmm pq da palo pasarlo eh?? no es pa hacer publi de otro foro!

pero aqui tienes la guia del menda...breve pero intensa...

http://www.bcn-reggae.com/modules.php?n ... 6b57e92f54

25 jul. 2008, 11:20
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 34 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :