Hora i data actual: 21 jul. 2025, 22:06

Publica un nou tema Respon al tema  [ 22 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
Ecler Vs. Rodec. 
Autor Missatge
Usual member

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
Citació:

Les altres rodec son totes iguals, cap té efectes i d'estètica son molt similars, el que passa que les més cares tenen molts canals i poder més sortides pero de calitat sonora, equalització, faders etc... son iguals.
La del post inicial es de les més senzilles però ja està de puta mare

dapariencia son totes iguals...
pero la calitat de so, i lo q aguanten les de gama alta (MX-180) no tenen res a veure amb les de gama baixa.

si os i fixeu a gairebe totes les discoteques tenen la MX-180... jo ne fet anar alguna de mes de 10 anys i seguia anant de puta mare.

les de gama baixa (BX-9) es trillen mes rapid, sobretot si son per festes locals...

aixo si rodec es MOLT BONA COMPRA, encara q siguin de gama baixa.

pero si es per montar festes, tenirla a algun local... pillat una ecler q les reparacions et sortiran baratilla (cambi de faders i equs quan es van trillan...).

un altre dia segueixo el joc del bad i mesplaio amb varies taules...

29 juny 2008, 14:41
Perfil WWW
Entrada 
Pues ami personlament a on hi hagi una ecler nuo que s'apartin les demes la veritat.... la rodec le probat un cop i que voleu que us digi, no em va semblar cap maravella, vai troba coses que no em van agradar gaire, com que no faji el corte net al treure els aguts, mitjos i greus. I putse perque estic acostumat a la ecler pero trobo que la rodec te les rosques molt juntes i petites, al contrari que la ecler que son enormes i mooool fines, van perfectes. De les pioneers que dir, va mol be sincerament pero jo les vec pitjos que les ecler, per lo menus per punxar trance.

29 juny 2008, 15:21
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 22 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :