Hora i data actual: 18 jul. 2025, 23:28

Publica un nou tema Respon al tema  [ 45 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
CONCIERTO DE SIZZLA SUSPENDIO?¿?¿ 
Autor Missatge
Usual member

Membre des de: 10 abr. 2007, 04:33
Entrades: 544
Ubicació: Mount Zion
Entrada 
Citació:
ribera escrigué:
weno eso del racismo es por su religion n? es el royo ese de jah o el del gebreselassie? esk yo soy de la rasta kulture y e de decir k kultura y religion no son lo mismo...

Xungo si et consideres de la "rasta culture" i preguntes x el racisme dins la seva religio.

Avore, ni els rastafaris son homofobs xq son rastafaris, ni racistes xq la seva religio ho digui. La seva religio provee del judaisme (Jah, abreviacio de Jehova). I es basen en textos sagrats de David o el rei Salomo q perteneixen al mateix linatge q el señor Tafari Makonnen.

Tambe els hi tindriem de preguntar a tots akells rastes q nomes es pasen el dia llegint llibres sagrats, i viuen nomes x a la reflexio sobre el mon, la babilonia etc etc. q n'opinen dels homosexuals, segurament no et diran el mateix q els q tiren de dancehall als guettos.

Son racistes un nombre determinat de cantants o rastafaris en general, xo x el contex historic i social q han tingut i tenen, no x principis rastafaris. El 95% de la raça negra et dira q els gays es una desviacio i mes...

30 maig 2008, 12:03
Usual member

Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55
Entrades: 672
Entrada 
bueno pero acceptem ke tankin a immigrants en centres de internament a la zona franka......i ke els governs europeus siguin igual de nazis ke a la epoca de hitler i nosaltres tan trankils....osigui ke per ke vingui a kagarse un negre amb els gays o ki sigui el ke no lo agradi ke no hi vagi....encara ke dubto ke no el deixin aktuar per akests motius....
igual el van pillar amb una bona bosseta d'herva.......

apa!!!!

addemés si els primers racistes i homofobs som nosaltres! :mdr:

30 maig 2008, 15:54
Underave Freak

Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25
Entrades: 817
Ubicació: Andandará
Entrada 
Home Pesky aquí t'has passat... Perque dius que els governs europeus son iguals de nazis que en l'època de Hitler?
I perque, també, dius que els primers racistes i homòfos som nosaltres?

Una pregunta des de l'ignorancia: algú em pot citar (millor traduir que el meu anglès és d'estar per casa) alguna cançó d'aquests que parli sobre això?

30 maig 2008, 16:05
Usual member

Entrada 
kollons perke no veus ke esta fent italia amb els gitanos?¿?¿ o el que fa frança?¿? o el que fa espanya o catalunya que internen a els immigrants perque si......

http://barcelona.cnt.es/?p=523 miret akest link!

yo si fos un africà que vol venir a europa i nomès per aixo ja sere un criminal no em cagaria només amb els gays sino amb tots els blancs i en tots els fills de puta ke s'em creuesin per el carrer......

total que a mi m'es igual ke el sizzla sigui un fill de la gran puta si a les raves esta ple i els veig kada putu kop ke hi vaig(i sino mira el sokio)!!!
per un cop a l'any ke be el negre ja el podrien haver deixat trankil ke fotres els kuatre galls akells ke almenys m'agues alegrat el dimekres entre tans treballs i examens!!!!

a tomar pel kul!!!!!

30 maig 2008, 17:08
Drogoderador

Membre des de: 18 des. 2006, 22:47
Entrades: 1837
Ubicació: Sabadell
Entrada 
No et falta raó pesky.. escrius amb calent i ets un xic limitat, pero no vegis, m'has sorpres aquí!

L'argument que el món està ple de fills de puta i pk m'han de tocar el k jo volia sentir en concert poder si que és una mica egoista, però tmb tens tota la rao del món..

I no saps el que van millorar les raves quan vas deixar d'anar.. encara queden fills de puta però un de menus, i dels grans!

30 maig 2008, 17:28
Usual member

Entrada 
veus sembla estany pero a tu tampok t'en falta de rao!!!!! jejeejjej

eskolta espero no haverte ofes ke no era la meva intencio!!!!!

31 maig 2008, 13:44
Drogoderador

Membre des de: 18 des. 2006, 22:47
Entrades: 1837
Ubicació: Sabadell
Entrada 
:wink:

31 maig 2008, 14:31
El poeta de Santako

Membre des de: 12 des. 2006, 15:40
Entrades: 1324
Ubicació: santakorrupta
Entrada 
ekstazo ha escrit:
Citació:
ribera escrigué:
weno eso del racismo es por su religion n? es el royo ese de jah o el del gebreselassie? esk yo soy de la rasta kulture y e de decir k kultura y religion no son lo mismo...

Xungo si et consideres de la "rasta culture" i preguntes x el racisme dins la seva religio.

Avore, ni els rastafaris son homofobs xq son rastafaris, ni racistes xq la seva religio ho digui. La seva religio provee del judaisme (Jah, abreviacio de Jehova). I es basen en textos sagrats de David o el rei Salomo q perteneixen al mateix linatge q el señor Tafari Makonnen.

Tambe els hi tindriem de preguntar a tots akells rastes q nomes es pasen el dia llegint llibres sagrats, i viuen nomes x a la reflexio sobre el mon, la babilonia etc etc. q n'opinen dels homosexuals, segurament no et diran el mateix q els q tiren de dancehall als guettos.

Son racistes un nombre determinat de cantants o rastafaris en general, xo x el contex historic i social q han tingut i tenen, no x principis rastafaris. El 95% de la raça negra et dira q els gays es una desviacio i mes...

thanks estazo per lexplikacio.. pero la rasta kulture es.. una crew de barna, vale formada per rastas, pero n te res a veure amb la seva religio... t k veure en enguarrar les parets amb el nom de la krue i seguin una mika lestil de vida neohippie

03 juny 2008, 11:34
Perfil WWW
Site Admin

Membre des de: 27 set. 2004, 19:23
Entrades: 5719
Ubicació: Barna²³
Entrada 
el tema de la censura de letras es complicado, y si no recordad a Soziedad alkoholika que cada anyo les suspenden un monton de conciertos.

03 juny 2008, 13:32
Perfil WWW
Reptiliano conspiranoico

Membre des de: 02 juny 2008, 16:14
Entrades: 1577
Entrada 
ekstazo ha escrit:
thanks estazo per lexplikacio.. pero la rasta kulture es.. una crew de barna, vale formada per rastas, pero n te res a veure amb la seva religio... t k veure en enguarrar les parets amb el nom de la krue i seguin una mika lestil de vida neohippie

:lolhit: quanta rao!!!!!!!!

03 juny 2008, 15:16
Underave Freak

Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25
Entrades: 817
Ubicació: Andandará
Entrada 
Ribera amb tots els respectes tio però vaya tonteria més gran!!! JODER!!!! Quin és l'estil de vida neohippie?? Per la meva opinió la gent s'hauria d'informar una mica més, perque és un sense sentit això que dius....

Pesky, d'acord que el cas italià és tirant a feixisme però d'aquí a concloure que els tots els governs europeus son iguals de nazis que Hitler...
Perdó però no vai recordar aquest post fins avui... ara em llegiré aquest link.

Una cosa, que no té molt de sentit amb el psot però ja que el J! ha tret el tema de SA, que us sembla que actui a Sant Celoni al festival aquest de les JERC???? Sota la meva opinió, quasi d'ignorant de punk, ho trobo una venuda molt gran, per part de SA, d'actuar a un festival tant i tant polítitzat....

04 juny 2008, 08:46
Moderador

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada 
Soziedad Alkoholika fa molts anys que es va vendre... No li vindrà ara d'un concert.

04 juny 2008, 11:12
El poeta de Santako

Entrada 
airda1 ha escrit:
Ribera amb tots els respectes tio però vaya tonteria més gran!!! JODER!!!! Quin és l'estil de vida neohippie?? Per la meva opinió la gent s'hauria d'informar una mica més, perque és un sense sentit això que dius....

... :oops: no es un sense sentit... lestil de vida neohipi tel expliko en un momen: la forma daktuar sosegada el kompartir una kasa amb gent,lantifeixisme, lantiracisme, lantihomofobia, kompartir el teu menja amb la familia(la k familia k no du la teva sang eh!)
etc etc kom o feien els hipis pero klar aui en dia per diro ben dit as de dir neohipi enkara ke hipi tmb serveix. o es k un nazi dara no es neonazi? vale nazi pero amb els temps k korren i x tot lo ke van ser els diverents moviments sa de posar lartikle neo al davan n?
informense señores informense!!

04 juny 2008, 12:32
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
yo me informat i aixo dels neohyppies no existeix......demagogia de baratillo.....
crec que el que es creu akestes bajanades simplement es per que te poca feina la veritat...

PD: amb akest komentari no busco ke ningú sofengui.....

i sino oita demanali a un neohippy d'akest ket dius un trago de la xibeka neohyypi ke porta a les 4 de la tarde dun diumenge i vuras ket diu......

salut!!!!

04 juny 2008, 12:37
El poeta de Santako

Entrada 
pesky ha escrit:
yo me informat i aixo dels neohyppies no existeix......demagogia de baratillo.....
crec que el que es creu akestes bajanades simplement es per que te poca feina la veritat...

PD: amb akest komentari no busco ke ningú sofengui.....

i sino oita demanali a un neohippy d'akest ket dius un trago de la xibeka neohyypi ke porta a les 4 de la tarde dun diumenge i vuras ket diu......

salut!!!!

no mofeng tranki!! esto e un foro de diskusion n? pues a eso vamos..
tu diras k si demanas un trago de birra no tel donarien.. segur? yo no nestaria tant e! k yo kuan tink molta molta set a la rave i no tink pasta mapropo a demanar un traguet a les persones k per estetika sasemblem als hipis.. els neo hippis i enkara no me ne trobat a algun kem diga k no.. yo despres oviamen dono les gracies i si tink un may a la ma nofereixo uns tirs...

tu no donaries un trago o no tel donarien atu. i tu sabras perk!

04 juny 2008, 22:18
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
tens rao sok jo el ke no donaria ni un trago pero es ke yo sok bastant garrepa!

05 juny 2008, 05:15
Entrada 
Lo mejor va ser un concert punk k s'havia de fer a un poble aprop de granollers i k el van anula xk l'ajuntament deia k els punky's destrossarien la ciutat,...,el dia del concert van fer una quedada per destruir la ciutat!!

05 juny 2008, 11:37
El poeta de Santako

Entrada 
pesky ha escrit:
tens rao sok jo el ke no donaria ni un trago pero es ke yo sok bastant garrepa!

alomillor no ets garrepa, potser k siguis eskrupulos n?

05 juny 2008, 11:50
Perfil WWW
Entrada 
hay algo ke me he perdido...

si viniera hitler a cantar ragga muphy cagándose en los judios, estos no tendrían derecho a rechazar el concierto?

el mundo cambia muy rapido o yo soy muy lento... :|

17 juny 2008, 12:03
Moderador

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada 
Si Fran, te has quedado desactualizado... :wink:

17 juny 2008, 12:20
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 45 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :