Hora i data actual: 05 set. 2025, 09:55

Publica un nou tema Respon al tema  [ 6 entrades ] 
Ruido de fondo con el GuitarRig 2 
Autor Missatge
Underave Fever

Membre des de: 15 març 2007, 16:05
Entrades: 1231
Ubicació: Berlín
Col·lectiu: música.vermella
Entrada Ruido de fondo con el GuitarRig 2
Tengo conectada la guitarra através del OZONE al ordenador. Utilizo el Live y tengo el guitar rig. Con los sonidos más distorsionados tengo un ruido enorme de fondo que solo se calla cuando toco. En cuanto dejo de tocar y paro las cuerdas el ruido es exagerao. ¿Qué puede ser? El jack parece que anda correctamente. La guitarra no parece que pueda tener algo que ver por lo que pasa. ¿Hay que configurar algo que me he olvidado? ¿El puto ozone es una basura?

Algún user de GR2 me puede echar un cable?

29 gen. 2008, 15:36
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
1- Quina guitarra és?

2- Quines pastilles portes?

3- Quina configuració d'amplis tens ficada?

4- Quant gain tens ficat en aquesta configuració?

5- Quan parles del Ozone parles de M-audio Ozone?

6- Tens els controls de monitoratge del teclat molt forts?

Jo diria que això que et passa no és més que tens massa gain en la configuració de l'ampli que hagis triat, ja que això passa al natural (o sigui amb un ampli HW) quan tens massa ganancia i sobresaturació.

www.myspace.com/narcopsy

29 gen. 2008, 15:53
Underave Fever

Entrada 
1- Quina guitarra és?
Una ibanez SG.
2- Quines pastilles portes?
Las de serie.
3- Quina configuració d'amplis tens ficada?
És amb els diferents presets del GR2, cap en concret
4- Quant gain tens ficat en aquesta configuració?
la mateixa resposta que a la 3
5- Quan parles del Ozone parles de M-audio Ozone?
Si si
6- Tens els controls de monitoratge del teclat molt forts?
No entenc a què et refereixes :?

No m'he parat ajustar els gains dels presets. Com eran això, presets, he pensat que sense tocar res havien de sonar prou bè. No se provaré de baixar-los a veure com va, encara que d'aquesta manera canviaré el que suposadamente estava ben construït, no?.

Moltes gràcies noiet, ja t'explico demà ;) .

29 gen. 2008, 16:08
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
Home la gràcia del guitarig o del amplitube és que pots configurar tot com et surti dels nassos, i pensa que ells per molt que et venguin pressets fets no saps amb quina guitarra o pastilles els han programat, i això fa molt, si per el que dius és una Ibanez SG (que es tiran a normalilla amb perdo :D) i a més les pastilles són les de sèrie pot ser tranquilament culpa d'això, prova a baixar gain de la configuració, i mira tambè que tal està el cable, en un 60% de vegades el soroll ve introduit per un mal cable.

Prova més configuracions que no siguin tan agresives, no totes les guitarres soporten segons quins nivells, segurament si endollessis la teva guitarra a un mesa boogie triple rectifire i li fots a la distorsió et fotra el mateix sorollament, jo si vols tocar música més aviat "trallera" et recomanaria però JA que canviesis la pastilla del pont per algo millor i que aguanti xixa, vease seymon Duncan o EMG.

Jo porto una Seymour Duncan SH5 (Crec que no la fan ja, però té una equivalent) perquè amb les originals tambè hem fotie un sorollament el meu ex-ampli que tela, tot és això, buscar pastilles que soportin nivells més alts de gain.

La M-audio Ozone (jo tambè la tinc) té uns controls concrets monitorització directa, pensa que si estan molt forts i toques davant els altaveus on estàs reproduint tambè pot ser que sigui el motiu que fagi que sigui tan sorollos, al fi i al cap estas realimentant la senyal, prova a afluixar la monitorització del teclat, i apretar algo més el ampli del guitarig, i allunyat una mica dels altaveus a veure que passa.

Però vamos ja et dic, no qualsevol guitarra serveix per a qualsevol ampli, encara que sigui simulat :)

www.myspace.com/narcopsy

29 gen. 2008, 16:37
Underave Fever

Entrada 
Ho provaré xiket.

Crec que no es problema de realimentació pq els tinc bastant baixos els nivells de monitorització. En tot cas miraré tot el que m'has dit que la veritat he sigut una mica gos al preguntar això, perque podia haver tocat unes quantes coses abans jeje i asegurar-me del que era y el que no era ;) .

Merci de nou!

29 gen. 2008, 16:57
Perfil WWW
Moderador

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada 
pro si el narcopsy està encantat d'explicar algo interessant de tant en tant!!! 8)

29 gen. 2008, 21:32
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 6 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :