Hora i data actual: 28 juny 2025, 18:26

Publica un nou tema Respon al tema  [ 126 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Temazos de tota la vida... 
Autor Missatge
Entrada 
Lordignatius ha escrit:
Megazero, el ambiente que se respiraba antaño es muy diferente al de ahora. Recuerdo hace un porron de años en la epoca del royal sesion, madame, level 2 rombos, torres de avila... que nos poniamos lentillas de colores, crestas teñidas... del ambientazo total y los garrulos del barrio nos decian que pareciamos maricas XD, pues menudos fiestones... y ahora los ves yendo a los mismos sitios.

Aquellas epoca era cuando habia el buen ambientazo y el buen rollo, ahora ya no es lo mismo.

al royaaaal!! menudos fiestones me marcao ahii buf buff!!

xDD!!

22 des. 2007, 14:37
Entrada 
y la b-parade en su diaaa

26 des. 2007, 19:02
Entrada 
wasca wasca wasca!!!!!! :shock: :shock: amb el vostre permis m'incorporo!!!! vaya tela...tenia cierto prejuicio a esto de los foros pero la verdad, no havia entrado en ninguno de este palo y nen... ME LO HE COMIDO ENTERO!!!! creo q haré unas aportaciones de algunas joyas old-school q no he visto por aki y que, visto el personal y visto su gusto, creo q se agradeceran!!!!

18 gen. 2008, 20:12
Entrada 
Rome, demostran's les teves sapiencies de techno, q jo et consideroja "quasi" old-school....XD (com es aquella moguda en plan technotronic q em vas posar un cop...??)
Ah, ja q portes poc temps pel foro, pero moooolt de temps en la escena techno, estaria guai q ens oferisis a tots alguna sessio techno (hi ha una apartat x penjar-les...)
:mdr:
m'ha fet il.lusio trobar-te x aki...!!!!!

22 gen. 2008, 20:32
Entrada 
hola ROME! welcome to the freak foro xD! bé, sóc el pol per si no reconeixes el meu nik :D

23 gen. 2008, 09:04
Entrada 
vaya! este post vuelve a resurgir... :mrgreen:

23 gen. 2008, 23:55
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 126 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :