aquest grupazo el vaig descobrir fa mil abans de que editessin el primer maxi amb industrial, inclus me vaig estar escrivint força temps amb el seu cantant per a que vinguessin a bcn jejejee el seu rotllo és més aviat un metal industrialitzat, hi ha pocs grups d'aquest estil, sobretot que utilitzin tan les bases "hardcore" com ells... podeu escoltar algun grup semblant com fudge tunnel (ja extints) o nailbomb (amb gent de sepultura i fudge tunnel, tambè ja extints).
Atari tenage riot, no era ben be això, ja que els disc amb guitarrero, el de temazos com start a riot o into the death, eren guitarrazos fet per el guitarra de slayer, tot i que més endavant el mateix alec empire va grabar varis cd's de punk industrial on tocava ell la guitarra, ara mateix tambè serviria com a referent per el cas.
Fear factory i demes grups, doncs home....poc tenen a veure amb el tema, son grups de metal que incorporen elements com teclats, samplers etc... però no és el mateix, tot i que si, fear factory tenen el gran remanufacture amb alguns temes força brutos de gabbahardcore, però que no deixa de ser una anecdota en la carrera del grup.Hi han molts més grups que tirin de samplers i sintes, però no tenen molt a veure amb moshpit.
The berzerker ja son paraules majors!!!! jjejeje allò ja és brutal death amb els triggers de la bateria (Tocat per un esser humà encara que no ho sembli) passats per samplers amb tocs més aviats hardcore, però son uns brutos de dixar-te els calçotets fets pols, per desgràcia casi mai han arribat de gira per aquí tot i que són famosets, sobretot a usa, inglaterra i a la seva australia natal (australia terra de grans productors hardcoretes jejeeje)
En general trobareu poca cosa semblant, si més no ho dic per el fet de que utitlitzin bases de hardcore per fer els seus temes. De grups de música punk, hardcore,metal etc... industrial ni ha moltissims, però no d'aquest pal ben bé.
Tambè és interessant saber que algun dels components de moshpit son tambè components del magnific sound teknomad

amb això ja t'ho dic tot jejejeje......un dels somnis meus i del mekok es dur-los algun dia a bcn....tot arribarà qui sap potser aviat i tot ...