|
Hora i data actual: 27 juny 2025, 23:05
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 8 entrades ] |
|
(drum & bass ) djs,productores...
Autor |
Missatge |
giuston
|
 (drum & bass ) djs,productores...
Buenas... sabeis djs o productores de drum & bass aparte de los tipicos comerciales que ahi? Drum & bass ahi demasiado , y bueno bueno la verdad es que es dificil de encontrar, me echais una mano?
|
12 nov. 2006, 15:54 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
www.jungle.es se que no es mucho pero... tengo que apoyar a los de mi crew xD
14 nov. 2006, 01:27 |
|
 |
wofx
Usual member
Membre des de: 05 març 2006, 20:18 Entrades: 203 Ubicació: BLACKSUN UNDERBASSBILONA
Col·lectiu: DMVZ
|
vaya selección, joer, yo añadiría Noisia, Ray keith, Roni size, Dillinja, Lemon D, Total science, High contrast, breakage, sonic & silver, Bug nine, Alpha omega, Digital, Fresh, usual suspects, Moving fusion, origin unknown aka andy C, john B,
danny C, Doc scott, Leon switch,...........y..........
_________________ IT'S SHOWTIME!!
|
14 nov. 2006, 11:51 |
|
 |
YOGAT
Usual member
Membre des de: 08 oct. 2004, 19:24 Entrades: 229
|
DJ Marky
Bizzy B
Beny Page
DJ Friction
Noisia
Mayhem
Aphrodite
J Frequency
Pendulum
Fresh
Subfocus
Distorted Minds
Weva
Adam F
Drunken Masters
Drumsound & Simon Bassline Smith
Visionary
Lemon D
Dillinja
Desimal
Bad Company
Roni Size
Psycho Freud
DJ Hazard
Generation Dub
Black Sun Empire
DJ Zinc
Phantasy & Shodan
Photek
Counterstrike
TC
Top Buzz
J Majik
Chase & Status
Concorde Dawn
Danny Wheeler
Potential Bad Boy
Ed Rush & Optical
JB & Spice
Wickerman
Majistrate
Kryptic Minds
Limewax
Nightwalker
Propaganda
DJ Hype
Rascal & Klone
Ray Keith
Universal Project
Task Horizon
Teebee
....
 DRUM'N'BASS 
|
14 nov. 2006, 12:20 |
|
 |
giuston
|
diosssssss!!! mercii! ya estoy disfrutando ya ! ole ole! con esto tengo pa años ! jejej , ....--------------- os lo haveis currao caxo!!! xD
|
14 nov. 2006, 12:26 |
|
 |
ikzio
Usual member
Membre des de: 26 nov. 2004, 12:04 Entrades: 470 Ubicació: Lleida/Bcn (xo soc de la francha!)
|
mas massss:
corrupt souls
evol intent
spor
misanthrop
audio
spl
dylan
raiden
prode (ahora proket)
prolix
phobia
ebk
quadrant
sunchase
rob f & kiko
amen andrews!!!! (un aka de luke vibert con el que hace drum n bass y jungle con un rollo muy old school, bastante original)
silent witness
masheen
propaganda
pacific
calibre
phace
ara mismo que no hayan salido no se me ocurren mas, creo que no he repetido ninguno jeje.
enga drum&bass por la vena!
PD: la mayoria de los que he puesto son rollo techstep y hardstep por si interesa.
PD2: no me acordaba ya de Rascal & Klone Yogat!! me acuerdo que me molaron mucho cuando los descubri, escuche algun tema suyo que era asi un poco psytrancero  muy guapo.
|
14 nov. 2006, 18:33 |
|
 |
wofx
Usual member
Membre des de: 05 març 2006, 20:18 Entrades: 203 Ubicació: BLACKSUN UNDERBASSBILONA
Col·lectiu: DMVZ
|
the militia keaton, d kay, staka&skynet, calibre, twisted individual, zen, hazard, tungsten & morph, influx datum, bassline smith, drumsound, accidental heroes, tekniq, distorsed minds, myckey finn, mulder, krust, pascal, ruffige kru, omni trio, phase 73, zinc, marky&xrs, deep blue, blame,......................
Cierto lo del ant milles, no me acordaba,... Stas en toas eh!
también podríamos nombrar a los oldschool jungle:
dextrous, dead dred, nut nut, krome&time aka 4hero, the dubster, dope skillz,badman, marvellous caine, slipmat, kenny ken, a-sides, ellis dee, randall&flex, remarc, jo, dj monk, leftfield,...
_________________ IT'S SHOWTIME!!
|
15 nov. 2006, 11:18 |
|
 |
Alan G
|
creo q os dejais un prod. q normalmente hace cosas mas light dnb pero tienen algunos temas wenos, The Contrast ( q son high contrast ) y l tema q no puede faltar s Days go By jejejeje xDD
|
25 nov. 2006, 15:50 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 8 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|