Hora i data actual: 28 juny 2025, 20:02

Publica un nou tema Respon al tema  [ 19 entrades ] 
[Música Vermella] NOVA WEB! 
Autor Missatge
Usual member

Membre des de: 25 abr. 2007, 20:01
Entrades: 336
Ubicació: maresme
Col·lectiu: Música Vermella
Entrada [Música Vermella] NOVA WEB!
Us informem que tenim web nova, i que, en conseqüència, l'antiga deixarà de funcionar en breus. a veure si us hi passeu a fer un vistasso!!

www.musicavermella.com

Imatge

02 juny 2010, 12:38
Site Admin

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: [Música Vermella] NOVA WEB!
Nice!

Congrats for this new site! : )

(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!

02 juny 2010, 14:12
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Què dir... maco maco. :+1:

02 juny 2010, 18:28
Underave Fever

Membre des de: 15 març 2007, 16:05
Entrades: 1231
Ubicació: Berlín
Col·lectiu: música.vermella
Merci! El Madame és un artista, tant de bo fos igual de bon traductor (jo també m'inclueixo xD). Un cop superats els problemes amb el anglés tindrem una web molt decent crec jo. Qué dius Booletaire, Esputo i demés programadors i dissenyadors web que correu per aquí? Alguna suggerència?

02 juny 2010, 18:49
Perfil WWW
Site Admin

Me l'he mirada una miqueta més i m'agradaria recomanar-vos alguna coseta:

• Activeu mod_rewrite per a que les url siguin tipus "musicavermella.com/contakt" en lloc de "musicavermella.com/?page_id=12".
    Per fer-ho, ves al tauler de control / Opcions / Enllaços permanents (en anglès "Permanent links" o "Permalinks").
  • A portfolio · showcase els enllaços de descàrrega no funcionen
  • Els texts de "Posted by [nom] on 02/06/2010" es veuen massa petits. Si no els voleu mostrar elimineu-los o, en cas contrari, procureu fer-los una mica més grans.
  • Ja que gairebé sempre publicareu nous discs al blog, seria bona idea que totes les imatges que hi publiqueu tinguessin la mateixa mida.
  • Instal·lar un plugin que obrís les imatges amb algun efecte maco també fora bona idea. Al ja mort blog d'underave pots veure'n un exemple (fes clic a la imatge del vinil). De passada us recomanaria que féssiu servir aquest mateix plugin ja que és el millor que he trobat fins ara (i no n'he trobat pocs). El seu nom és Lightbox 2.
  • Ja que teniu la web en, com a mínim, un parell d'idiomes ¿perquè no feu la pàgina multi-idioma (que estiguin separats els idiomes i es pugui canviar entre ells amb un clic)? També hi ha un plugin magnífic per a això: WPML
  • Per tal de promocionar-vos més estaria bé que afegíssiu botons de compartir a les entrades i pàgines.
  • Pels esdeveniments també hi ha plugins magnífics amb calendaris i similars que podeu afegir a les barres laterals.
  • Per tal de no rebre spam al vostre correu, el millor i més senzill seria que poséssiu una imatge en lloc del correu electrònic. Una opció més complicadeta seria afegir un formulari de contacte. Com no, també hi ha plugin per a això: cForms2

... per ara crec que ja n'hi ha prou :roll: :lol: és conya, no se m'acut res més. Si se m'acut cap altra cosa ja procuraré dir-vos-la.

Si teniu cap dubte o problema en cap de les coses que he esmentat ja sabeu que podeu preguntar sense embuts ;)

(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!

02 juny 2010, 19:05
Perfil WWW
Underave Fever

elboletaire ha escrit:
Me l'he mirada una miqueta més i m'agradaria recomanar-vos alguna coseta:

• Activeu mod_rewrite per a que les url siguin tipus "musicavermella.com/contakt" en lloc de "musicavermella.com/?page_id=12".
    Per fer-ho, ves al tauler de control / Opcions / Enllaços permanents (en anglès "Permanent links" o "Permalinks").
  • A portfolio · showcase els enllaços de descàrrega no funcionen
  • Els texts de "Posted by [nom] on 02/06/2010" es veuen massa petits. Si no els voleu mostrar elimineu-los o, en cas contrari, procureu fer-los una mica més grans.
  • Ja que gairebé sempre publicareu nous discs al blog, seria bona idea que totes les imatges que hi publiqueu tinguessin la mateixa mida.
  • Instal·lar un plugin que obrís les imatges amb algun efecte maco també fora bona idea. Al ja mort blog d'underave pots veure'n un exemple (fes clic a la imatge del vinil). De passada us recomanaria que féssiu servir aquest mateix plugin ja que és el millor que he trobat fins ara (i no n'he trobat pocs). El seu nom és Lightbox 2.
  • Ja que teniu la web en, com a mínim, un parell d'idiomes ¿perquè no feu la pàgina multi-idioma (que estiguin separats els idiomes i es pugui canviar entre ells amb un clic)? També hi ha un plugin magnífic per a això: WPML
  • Per tal de promocionar-vos més estaria bé que afegíssiu botons de compartir a les entrades i pàgines.
  • Pels esdeveniments també hi ha plugins magnífics amb calendaris i similars que podeu afegir a les barres laterals.
  • Per tal de no rebre spam al vostre correu, el millor i més senzill seria que poséssiu una imatge en lloc del correu electrònic. Una opció més complicadeta seria afegir un formulari de contacte. Com no, també hi ha plugin per a això: cForms2

... per ara crec que ja n'hi ha prou :roll: :lol: és conya, no se m'acut res més. Si se m'acut cap altra cosa ja procuraré dir-vos-la.

Si teniu cap dubte o problema en cap de les coses que he esmentat ja sabeu que podeu preguntar sense embuts ;)
Oléeeee Boolet! Merci per les suggerències, li paso la revista al Pol!

03 juny 2010, 11:12
Perfil WWW
Usual member

ostia perfecte! moltes gràcies!

lo que dius de
Els texts de "Posted by [nom] on 02/06/2010" es veuen massa petits. Si no els voleu mostrar elimineu-los o, en cas contrari, procureu fer-los una mica més grans.

com els puc eliminar? xD

03 juny 2010, 11:46
Usual member

s'ha de donar les gràcies principalment al senyor intempest, que ha sigut el meu mentor xD

03 juny 2010, 12:09
Site Admin

tek_activism ha escrit:
lo que dius de
Els texts de "Posted by [nom] on 02/06/2010" es veuen massa petits. Si no els voleu mostrar elimineu-los o, en cas contrari, procureu fer-los una mica més grans.

com els puc eliminar? xD

Vés a la carpeta del template (/wp-content/themes/nom-del-template) i modifica els fitxers:

· home.php
· index.php
· archive.php
· page.php

Si hi ha cap d'aquests fitxers que no tinguis no pateixis perquè hi ha templates que no tenen tots els fitxers (hi ha alguns que només tenen un fitxer "index.php" i apa).

En aquests fitxers cerca el text "the_author_posts_link()" o bé "the_author()" i elimina tot el que hi hagi pel voltant. Pensa que això varia totalment segons el template que estiguis emprant, o sigui que l'exemple que et posaré ara no tindrà molt a veure amb el teu, però espero que et serveixi per aclarir-te.

En el cas del template per defecte de wordpress (default), al fitxer "index.php" cap a la línia 17 hi ha això:

Codi:
<small><?php the_time(__('F jS, Y', 'kubrick')) ?> <!-- by <?php the_author() ?> --></small>

Tot això seria el que s'ha d'eliminar per no mostrar ni la data ni l'autor.

Amb l'altre template que ve amb Wordpress (classic) és totalment diferent. Cap a la línia 15 hi ha això:

Codi:
<div class="meta"><?php _e("Filed under:"); ?> <?php the_category(',') ?> &#8212; 
<?php the_tags(__('Tags: '), ', ', ' &#8212; '); ?> <?php the_author() ?> @ 
<?php the_time() ?> <?php edit_post_link(__('Edit This')); ?></div>

D'aquí només caldria eliminar el tros següent:

Codi:
<?php the_author() ?> @ <?php the_time() ?>

Espero que et serveixi. T'he enviat un privat amb l'altre dubte que m'has preguntat ; )

Edit: Hi ha una solució molt més fàcil encara. Afegeix això al final teu full d'estils CSS:

Codi:
.fechapost {
display: none;
}

(\ /)
(O.o)
(> <)

03 juny 2010, 14:30
Perfil WWW
Site Admin

Membre des de: 27 set. 2004, 19:23
Entrades: 5719
Ubicació: Barna²³
XXDDDDD

com thas complicat :D :D

amb el display none ja nhi ha prou :mrgreen:

Per cert us està quedant de puta mare!
felicitats!

03 juny 2010, 23:49
Perfil WWW
Site Admin

Sí tio.. és el que et deia ahir.. quan en saps, sovint fas la solució més complicada XD

tek_aktivism, el millor que pots fer és el que t'he dit a l'edit!

(\ /)
(O.o)
(> <)

04 juny 2010, 12:29
Perfil WWW
Underave Fever

Merci again Bolet. Estem intentant fer lo del switch de anglés a català però no ens aclarem. Si tens algun tutorial o algo que ens pugui ajudar passate'l ;)

04 juny 2010, 14:14
Perfil WWW
Underave Fever

Estèticament jo ja li trobo encant, l'únic que coixeja una mica és el títol principal, en quant a lo referent a tipografia.
Citació:
Música Vermella ·
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - . · barcelona_berlin · .'_ electronic and experimental music netlabel *

Potser una manera és incloent aquest text dins l'imatge dels apartats, just a sobre d'aquests, enlloc de situarlo a dalt. No sé, potser canviat la tipo ja faria el fet. Si se m'acut algo ja diré.

04 juny 2010, 16:04
Site Admin

pisu ha escrit:
Merci again Bolet. Estem intentant fer lo del switch de anglés a català però no ens aclarem. Si tens algun tutorial o algo que ens pugui ajudar passate'l ;)

Doncs li'n vaig passar un a en tek_aktivism, però imagino que ja us l'haureu estat mirant... Si encara continueu amb problemes sempre podem quedar i us ho configuro en zero-coma ;)

Ah! I estic totalment d'acord amb el que ha dit n'esputo.

(\ /)
(O.o)
(> <)

04 juny 2010, 16:10
Perfil WWW
Underave Fever

Esputo Social ha escrit:
Estèticament jo ja li trobo encant, l'únic que coixeja una mica és el títol principal, en quant a lo referent a tipografia.
Citació:
Música Vermella ·
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - . · barcelona_berlin · .'_ electronic and experimental music netlabel *

Potser una manera és incloent aquest text dins l'imatge dels apartats, just a sobre d'aquests, enlloc de situarlo a dalt. No sé, potser canviat la tipo ja faria el fet. Si se m'acut algo ja diré.
A mi el que em molaria és un disseny guapo per a les lletres de música vermella, que fos un dibuix en comptes de una tipo. Quedaria rodó, a veure si trobem la manera de fer-ho...

04 juny 2010, 17:14
Perfil WWW
Underave Fever

elboletaire ha escrit:
pisu ha escrit:

Doncs li'n vaig passar un a en tek_aktivism, però imagino que ja us l'haureu estat mirant... Si encara continueu amb problemes sempre podem quedar i us ho configuro en zero-coma ;)

Ah! I estic totalment d'acord amb el que ha dit n'esputo.
A veure si s'aclara solet el tek_aktivism i sino que et faci un toque :D. Sento d'antemano la explotació a la que et sotmetrem Bolet. Potser et puc fer un regalet per portar-te bé :mrgreen: que torno per San Juan uns dies!

04 juny 2010, 17:19
Perfil WWW
Site Admin

No cal home pisu. Vosaltres feu música per a les meves oïdes, deixeu que us ho compensi ajudant-vos una mica amb la web ;)

Sóc amant de les coses lliures, com el codi obert, linux, underave, projectes com safe creative i, per descomptat, de Música Vermella :D

PS. Aviam què ens ofereix aquest St. Joan i aviam si coincidim tots, que hi ha ganes de veure-us a tots plegats de nou!

(\ /)
(O.o)
(> <)

04 juny 2010, 17:51
Perfil WWW
Underave Fever

pisu ha escrit:
A mi el que em molaria és un disseny guapo per a les lletres de música vermella, que fos un dibuix en comptes de una tipo. Quedaria rodó, a veure si trobem la manera de fer-ho...

Pa' eso teneis a los artistazos de Música V. que no es queden curts!! :D
Igualment si mai necessiteu algo ja sabeu.

04 juny 2010, 19:48
Site Admin

Ei macus, acabo de descobrir que teniu la documentació del plugin multi-idioma de wordpress en castellà també, si us serveix d'alguna cosa és clar...

http://wpml.org/es/documentation-2/

(\ /)
(O.o)
(> <)

07 juny 2010, 17:55
Perfil WWW
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 19 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: