Bueno, jo encara tinc una mica de dolors pel cos.
Encantat d'haver conegut al pesky i al okio, mola que hi hagi gent que tingui la paciència d'anar a menjar orelles als ajuntaments, vaia curro veu tenir xavals! Merci per tot.
Lo de la merda que dieu, era curiosa la cara que van posar els dos xavals que van arribar a netejar primer, van haver de trucar per demanar reforços i artilleria pesada: van acabar sent 10, un camió dels que recull i un bufador. Era bastanta la merda que hi havia. Intentant fer una obra de caritat em vaig posar a recollir xibeques a mitja nit, unes 12 en vaig pillar només al nostre sound, vaig haver de parar perquè vaig patir una petita amputació degut a què va interactuar amb mi un morat que anava amb bici.
Sarto, tots els mites cauen. Deixem dir-te que els dos splitters van bé, el problema són els lladres on els enxufes (han de ser de clavija petita, plana, si no, poden quedar mal enxufats), de tota manera, evidentment és important enxufar-los. Ara bé, mentre feies la siesta crec que vaig estar a la línea solucionant dos problemes gordos amb la burra. Tu ja vas tenir prou en tenir amics pajaros i haver de rescatar claus de dins del cotxe, no?
Destacar el live de l'Ivan, no sé que fas aquí, ves a Txèquia a triomfar de veritat tio, aquí no tenim tractament per les teves dolències. També, com va deixar la barra el Pol, quin cap més dur que tens nano, espantaves la clientela! Sort del parell de cullons del Manu que no en deixava passar ni mitja. I sobretot la burra, que se les va veure de tots colors.
La opinió del què vem poder aportar nosaltres a nivell musical a la festa ho trobo força positiu, no vaig tenir ganes de pirar-me del sound en cap moment, en tot moment trobo que van sonar coses prou interessants i diferents com per estar a la onda del què passava: des de les anades d'olla d'en kkr, fins a la malaltia de l'evano. Així ho vaig veure jo més o menys:
- Puto 909, vaia live et vas portar i vaia amb la nova maquineta.
- kkr, estàs ben sonat i no tens vergonya, avui se m'ha acudit un temilla que potser et podria molar per les teves coses infantils.
- Un 10 per l'Ice, que tot i tenir amics que no se'l mereixen

va estar amb un gran nivell.
- La Trash, en Murdarah i l'Amph, grans artistazos, van començar a donar el gir i la progressió a la festa, anda que no t'agrada fer-te desitjar eh amph, em vas tenir 10 minuts exprimint els female hits de la barbie...
- Servidor va tenir algun problema (és lo què tenen els directes de circuit bending), a part del temilla que vaig deixar anar pensant que estava guai i em vaig adonar que estava saturat de un ruidillo blanc que no vegis..., es lo que té tenir la barbie com a bafles monitor...
-Una pena el Rampoina, enmig de la seva taja crònica va veure que els problemes amb les radios i els joysticks no feien més que empitjorar abans de començar i va decidir ni provar-ho.
- En Golum, una gran sorpresa per mi: feia cinc minuts que s'havia llevat i amb dos minuts ho va deixar tot del revés, amb lo mosqueta morta que semblava el xaval...
- L'evano, bueno, a aquestes alçades ja tothom coneix la seva malaltia i li deixem passar tot.
- Molt bé per en basku, tot hi ser el teu primer i no tenir-ho molt preparat, no te digo na xaval!
- I en Dani se li està posant el coll com un toro, amb aquesta música que fa no acabarà pas bé aquest noi, una pena haver de xinxar-te perquè ens deien que havíem de plegar!
-Els dj's, pseeeee, más de lo mismo

, ara de veritat, molt bé, dins de les coses més o menys sentides, molt bé, guai l'azmo, uns scratches ben posats, en gerard, guai, pensava que duries algo més breakoreta, en Manek, una pena ser el primer amb totes les proves tècniques, en Sarto, no coneixia la teva vessant harcoreta!
-I encara que aquest noi sempre és el que es manté radera la trastienda, tots sabem que sense el seu jeto, aquestes festes no anirien com van: merci Lanç per la teva "serenitat" augmentada gràcies únicament a la cafeina.
Les imatges de la festa per mi són:
-Una noia desfassada davant de la paret amb els bombos de la barbie!
-La barra torçant-se sota la insistència del cap del Pol
-El tub d'escapament de la burra al rojo vivo
-La cara del Sarto mentre pensava en les claus a dins del cotxe
-I sobretot l'evano dormint a sobre la bombona, aquest noi ho dóna tot abans de morir!
Apa nois, a veure si hi ha algo semblant, jo ja estic preparant noves coses, escoltant-les amb els Mackies, per poder diferenciar lo que és noize de lo què és soroll. Fins la pròxima!