Hora i data actual: 06 set. 2025, 01:48

Publica un nou tema Respon al tema  [ 50 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Crónica del FEM 
Autor Missatge
Underave Freak

Membre des de: 31 jul. 2008, 15:34
Entrades: 998
Ubicació: realmente hacía falta?
Entrada Re: Crónica del FEM
gorkaprodj ha escrit:
No tenia algun otro alias aparte del de pokito?

trombosis

http://www.facebook.com/pages/Campana-p ... 431?ref=nf

06 oct. 2009, 18:07
Usual member

Membre des de: 06 abr. 2005, 15:23
Entrades: 123
Col·lectiu: The Sound Army
Yo lei una vez en este foro que le llamaban el chupacabras.

Jajajajajaja me muero de risa!!!!

06 oct. 2009, 20:17
waskaa posi triumfa el wei ta to rodeao de xondiss!! quiero ser como el!

06 oct. 2009, 21:23
Lives in Underave

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Mucho camino por recorrer a ti quedarte joven padawan..

Ravero Solitario..

Chupabolsas..

06 oct. 2009, 21:55
Underave Freak

Membre des de: 07 des. 2007, 15:54
Entrades: 819
Ubicació: Esparreguera
una cosa que no entendere nunca es la mania que tiene la gente de cagar fuera del hollo del poliklin, si solo hay uno en toda la fiesta, joder, tan dificil es cagar dentro del water?

Sets a cascoporro en:
http://soundcloud.com/moska-1
https://soundcloud.com/moska-3/
http://www.mixcloud.com/Moskaa/

06 oct. 2009, 21:59
Lives in Underave

La gente es mu guarra.. pero que mucho..

06 oct. 2009, 22:03
Underave Freak

After Tek ha escrit:
La gente es mu guarra.. pero que mucho..

joder solo hay que ver como quedo el poliklin al final de la noche, totalmente inpracticable i con una ligera capa de ezes con tropezones por toda la superficie interior XD

Sets a cascoporro en:

06 oct. 2009, 22:11
Lives in Underave

Yo no entre ahí en todo el festival..

Pero hoy uno del trabajo me ha contado una cosa que me he quedado flipando.. (Ja t'ho explicare un altre dia, que aixo per parlar del FEM i no de com es la gent de porca.. XD)

06 oct. 2009, 22:16
Usual member

Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55
Entrades: 672
bueno tot i que encara m'estic barallant amb l'juntament per alguns temes fare la meva cronica poc constructiva.....xD

El que penso es que els assistens a les festes cada cop més fan l'us de la festa com a un egoisme propi descontrolat la veritat es que si la gent tingués una mica més d'empatia, el que ens la juguem alhora de fer tractes amb un ajuntament no estariem tan malt vistos per l'adminsitració....tot i que aixo me la pela ja que el festival era per demostrar a l'administració la capacitat de liarla de reunió i de merda que podem arribar a generar unes 2000 persones en 16 hores jejejejej.
Encara no puc dir si el FEM tornara a mollet ki sap igual trobem algun altre poble ke enganyar i no se si vull tornar a tractar amb segons qui de l'ajuntament de mollet......jejej tot i el kurrazo ke va ser, trobo que tots els colectius es van portar d'una manera excelent que tots van ajudar a que sortis la festa com va sortir....a mollet si parlem dels joves ha creat un booombazo de la ostia pero entre els viejus no tan excepte ma mare ke esta flipant per la ke es va liar encara riu la dona i em comenta que hauriem d'haver fet bocates pobre incredula!!! l'any que be em poso a vendre keta en comptes de birra (xDDDD)

bueno no vai tenir temps casi de disfrutar de la musica, pero del sound antisystem i sbd CREW, em quedo amb la sessio de dubstep del ravingman, la sessio del Roman bass ke te una calitat rere els plats i una seleccio musical increible, la frescura que te Mayol rere els plats!! KAZE impresionant sempre, Renu impresionant amb la destruccion anal....
i vai poder estar una estona atent al live de korg's del Evano que es un puto malalt mental!!! Sound pressures gracies per venir i venir amb qui veu venir una estona de drum'n molt currada la peña es va tornar boja.....

Gracies a tots esperem que poguem tornar a liarla pero a vere si podem ser la proxima vegada una mica mes nets........pffffff!!!!!!!!!!!! :burned:

Una abraçada a tots els sounds!!!!!!

06 oct. 2009, 22:51
Usual member

Membre des de: 17 juny 2008, 23:26
Entrades: 573
pesky ha escrit:
em comenta que hauriem d'haver fet bocates pobre incredula!!! l'any que be em poso a vendre keta en comptes de birra (xDDDD)

Doncs jo vaig tindre que anar en la busca de un bar de bon mati per menjar-me un entrepà com deu mana, ja que de bon mati nomes i havia patates i birra xD

07 oct. 2009, 07:01
Sucio-cheko-23

Membre des de: 15 juny 2006, 19:43
Entrades: 1034
Col·lectiu: dj-liver SOUND ARMY 23
la gente guarra sobra!!!!! aunke una papelera este llena puedes tirar la puta lata al lado,i asin de esta manera sera mas facil recogerla!!!!

Gracias a tod@s los ke vinisteis,a pesky i a okio por darnos esta oportunidad!!!

pd:me alegro de ke os gustara el live ke hize,ke pena ke ya este reseteado..........

Infra hard elektronik musik

http://es.myspace.com/562111716

07 oct. 2009, 12:48
Usual member

Membre des de: 12 nov. 2007, 11:40
Entrades: 397
Ubicació: KRDX
Col·lectiu: 230
evano ha escrit:
ke pena ke ya este reseteado..........

si tio, evano no deberías resetearte tan a menudo.

10111

07 oct. 2009, 13:33
Usual member

Membre des de: 16 abr. 2006, 19:25
Entrades: 322
Bueno, jo encara tinc una mica de dolors pel cos.
Encantat d'haver conegut al pesky i al okio, mola que hi hagi gent que tingui la paciència d'anar a menjar orelles als ajuntaments, vaia curro veu tenir xavals! Merci per tot.

Lo de la merda que dieu, era curiosa la cara que van posar els dos xavals que van arribar a netejar primer, van haver de trucar per demanar reforços i artilleria pesada: van acabar sent 10, un camió dels que recull i un bufador. Era bastanta la merda que hi havia. Intentant fer una obra de caritat em vaig posar a recollir xibeques a mitja nit, unes 12 en vaig pillar només al nostre sound, vaig haver de parar perquè vaig patir una petita amputació degut a què va interactuar amb mi un morat que anava amb bici.

Sarto, tots els mites cauen. Deixem dir-te que els dos splitters van bé, el problema són els lladres on els enxufes (han de ser de clavija petita, plana, si no, poden quedar mal enxufats), de tota manera, evidentment és important enxufar-los. Ara bé, mentre feies la siesta crec que vaig estar a la línea solucionant dos problemes gordos amb la burra. Tu ja vas tenir prou en tenir amics pajaros i haver de rescatar claus de dins del cotxe, no?
Destacar el live de l'Ivan, no sé que fas aquí, ves a Txèquia a triomfar de veritat tio, aquí no tenim tractament per les teves dolències. També, com va deixar la barra el Pol, quin cap més dur que tens nano, espantaves la clientela! Sort del parell de cullons del Manu que no en deixava passar ni mitja. I sobretot la burra, que se les va veure de tots colors.
La opinió del què vem poder aportar nosaltres a nivell musical a la festa ho trobo força positiu, no vaig tenir ganes de pirar-me del sound en cap moment, en tot moment trobo que van sonar coses prou interessants i diferents com per estar a la onda del què passava: des de les anades d'olla d'en kkr, fins a la malaltia de l'evano. Així ho vaig veure jo més o menys:

- Puto 909, vaia live et vas portar i vaia amb la nova maquineta.
- kkr, estàs ben sonat i no tens vergonya, avui se m'ha acudit un temilla que potser et podria molar per les teves coses infantils.
- Un 10 per l'Ice, que tot i tenir amics que no se'l mereixen :roll: :lol: va estar amb un gran nivell.
- La Trash, en Murdarah i l'Amph, grans artistazos, van començar a donar el gir i la progressió a la festa, anda que no t'agrada fer-te desitjar eh amph, em vas tenir 10 minuts exprimint els female hits de la barbie...
- Servidor va tenir algun problema (és lo què tenen els directes de circuit bending), a part del temilla que vaig deixar anar pensant que estava guai i em vaig adonar que estava saturat de un ruidillo blanc que no vegis..., es lo que té tenir la barbie com a bafles monitor...
-Una pena el Rampoina, enmig de la seva taja crònica va veure que els problemes amb les radios i els joysticks no feien més que empitjorar abans de començar i va decidir ni provar-ho.
- En Golum, una gran sorpresa per mi: feia cinc minuts que s'havia llevat i amb dos minuts ho va deixar tot del revés, amb lo mosqueta morta que semblava el xaval...
- L'evano, bueno, a aquestes alçades ja tothom coneix la seva malaltia i li deixem passar tot.
- Molt bé per en basku, tot hi ser el teu primer i no tenir-ho molt preparat, no te digo na xaval!
- I en Dani se li està posant el coll com un toro, amb aquesta música que fa no acabarà pas bé aquest noi, una pena haver de xinxar-te perquè ens deien que havíem de plegar!

-Els dj's, pseeeee, más de lo mismo :lol: , ara de veritat, molt bé, dins de les coses més o menys sentides, molt bé, guai l'azmo, uns scratches ben posats, en gerard, guai, pensava que duries algo més breakoreta, en Manek, una pena ser el primer amb totes les proves tècniques, en Sarto, no coneixia la teva vessant harcoreta!

-I encara que aquest noi sempre és el que es manté radera la trastienda, tots sabem que sense el seu jeto, aquestes festes no anirien com van: merci Lanç per la teva "serenitat" augmentada gràcies únicament a la cafeina.

Les imatges de la festa per mi són:

-Una noia desfassada davant de la paret amb els bombos de la barbie!
-La barra torçant-se sota la insistència del cap del Pol
-El tub d'escapament de la burra al rojo vivo
-La cara del Sarto mentre pensava en les claus a dins del cotxe
-I sobretot l'evano dormint a sobre la bombona, aquest noi ho dóna tot abans de morir!

Apa nois, a veure si hi ha algo semblant, jo ja estic preparant noves coses, escoltant-les amb els Mackies, per poder diferenciar lo que és noize de lo què és soroll. Fins la pròxima!

07 oct. 2009, 17:03
Usual member

Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55
Entrades: 672
ja puc dir casi segur ke no hi haura un altre fem a mollet......ja no he pogut aguantar mes i he rebentat si es ke amb politics no es pot traktar.....es una pena que el joven tot ho haguem de fer pagant.......o per lo il-legal.........ja no queda casi be el (sin animo de lucro) .................

baghh ara mateix estic fatiguejat........ :(

enga!

07 oct. 2009, 17:57
Moderador

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
No passa res pesky, aquestes coses acostumen a acabar així.

Kmpru ha escrit:
La barra torçant-se sota la insistència del cap del Pol

És que treia un so super guapo la puta, el complement ideal als lives.

07 oct. 2009, 18:03
Drogoderador

Membre des de: 18 des. 2006, 22:47
Entrades: 1837
Ubicació: Sabadell
Ostia que no havia vist això fins ara! :shock: :? Es nota que poc a poc em desintoxico dels meus vicis internautes! :mrgreen:

Doncs crec que balanç molt positiu de la festa, nosaltres encantats amb la gent dels sounds i bueno els asistens ja se sap, hi ha de tot i tots podiem esperar que una gran majoria d'aquests tingues aquest poc respecte. Crec que mes o menys vem aconseguir el que voliem, que erea fer una festa que agradés a tothom, on hi hagues una gran varietat musical(em va agradar molt col·laborar amb gent del trance, casi mai es veuen unions ja d'aquests dos "móns"), que fos per totes les butxaques, amb un horari limitat però contra això no podiem fer res, etc.

Llastima que vem tenir problemes amb el tema del graffity i de les visuals, em sap greu haber anunciat coses que després no vem oferir però van ser problemes de última hora i no vem poder arreglar-los, dona molta feina una festa d'aquestes magnituds.

Encantat de coneixer els foreros que vaig coneixer, especialment la gent de Sound army que realment per com va anar la festa i lo poc que vaig poder parlar amb vosaltres semblaveu de puta mare i segur que per una pròxima ocasió no ens ho pensem 2 cops per fer més mogudes junts.

He vist que comentaveu lo de la pròximitat dels sounds de baix, i esk la nostra idea era de fer servir el descampat com a parking cosa que al final no ens van deixar fer i tmb era una manera de ajuntar més la penya i que no és veiés tant buit en cas de que no funcionés la festa. Ens vem trencar bastant el cap pensant com organitzar els sounds i al final va quedar així però crec que tampoc va ser una cagada que tmb tenia els seus avantatges! :D

Total que crec que tots n'hem sortit contents i ens agradaria poder repetir-ho. Mirarem aviam si es pot fer!

S A L U T !

P.D: Lanç crec que tenim el teu allargo, parlem per PM! :wink:

Edit: Bueno sembla que a Mollet potser no serà doncs.. :mrgreen:

J! ja haguessis pogut passar-te mamon! jejeje

07 oct. 2009, 18:07
Underave Freak

RecONE ha escrit:
pesky ha escrit:
em comenta que hauriem d'haver fet bocates pobre incredula!!! l'any que be em poso a vendre keta en comptes de birra (xDDDD)

Doncs jo vaig tindre que anar en la busca de un bar de bon mati per menjar-me un entrepà com deu mana, ja que de bon mati nomes i havia patates i birra xD

aprop hi havia un viena...pero era la puta lefa (opinio personal)

Sets a cascoporro en:

07 oct. 2009, 19:14
Site Admin

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Una crónica genial Kmpru! Em quedo amb això però:

Kmpru ha escrit:
- L'evano, bueno, a aquestes alçades ja tothom coneix la seva malaltia i li deixem passar tot.

:mdr: :mdr: :mdr:

(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!

07 oct. 2009, 21:04
Perfil WWW
Sucio-cheko-23

Membre des de: 15 juny 2006, 19:43
Entrades: 1034
Col·lectiu: dj-liver SOUND ARMY 23
:lol:

Infra hard elektronik musik

http://es.myspace.com/562111716

08 oct. 2009, 12:36
Drogoderador

Membre des de: 18 des. 2006, 22:47
Entrades: 1837
Ubicació: Sabadell
Com a imatge de la festa jo afegiria el tio que va decidir passejar-se per la festa, o per tota la zona de les grades almenys amb només una samarreta posada, i a més una samarreta d'aquelles que només arriben fins al melic, així doncs deixant al descobert totes les seves vergonyes! Tot un crack, la gent s'espantava i tot! :mdr: :mdr:

08 oct. 2009, 13:37
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 50 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :