Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30 Entrades: 9395 Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Re: ¿qué es el IDM?
Moltes mercès
05 març 2009, 16:22
acidboy
Us posaré uns exemples .
Començem amb KETTEL amb uns temes bastant uapos bastant ritmics i amb unes visuals increibles!
Seguim amb el mestre Squarepusher. Ojito al baix .
Aphex twin:
05 març 2009, 16:38
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Y que todavía nadie haya nombrado a Mike Paradinas a.k.a. µ-Ziq...
05 març 2009, 16:42
gummo
Usual member
Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08 Entrades: 734 Ubicació: Descolocado.
acidboy ha escrit:
I el meu favorit es el Señor Squarepusher. Aquest podriem etiquetarlo mes com a idm-jungle-breakcore pero amb un baix realment acollonant i tocat per ell. Apart que per mi aconsegueix un dels millors sons en quan a melodia IDM.
Esque aquest señor es un dels millors productors de la musica electronica que hagi sentit mai, a més que controla la musica instrumental com pocs...almenos es el que he vist i sentit!
Y aphex twin juntament amb venetian snares per mi son els deus de la electronica!
05 març 2009, 16:42
Lordignatius
Farmatrón
Membre des de: 26 ago. 2007, 12:28 Entrades: 1758 Ubicació: Mauthausen
A ver que os parece esta seleccion de estos artistas, no es exactamente IDM, es mas bien es electro pero con atmosferas y melodias IDM:
Umwelt - Esa
Made - zero four three
Ambit3 - T.S.L.
_________________ $
05 març 2009, 18:17
kapita_voll
Moderador
Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53 Entrades: 1816 Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
No sé com m'ho faig però els posts que m'interessen acostumen a acabar amb converses massa musico-cultes perquè les pugui seguir, tot i així, merci a tots els que hi heu posat informació, he aconseguit amb escreix el que volia, ara a escoltar.
Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58 Entrades: 378 Ubicació: BCN
Mmm com m'agraden aquests posts, en Kettel no el coneixia i m'ha agradat molt, merci acidboy. Aprofito i deixo recomenacions també:
Del Amon Tobin m'encanta el Foley Room, un álbum on s'han utilitzat técniques de grabació força complexes i originals. Aquí us deixo el video on es veu el currazo que es va pegar, segur que us anima a escoltar-lo quan veieu tot el que arriba a fer:
Imprescindible també Last Step el aka més idemeos i acidorro de Venetian Snares:
En Wisp també m'agrada molt, té alguns temes bastant canyeros:
M'alegro que t'hagi agradat Ice, sabia que et molaria!!!.Es que KETTEL es un fora de serie. I es el que deia, que passa molt desapercebut i no ho entenc pq el tio fa anys que produeix i a un nivell alt.
Fa res va vindre a la sala 2 del nitsa i no vaig poder anar i em va rallar moltíssim. Espero poder veure'l pel menys un cop.
Per cert dirrti m'ha fet gràcia que pillesis un tema seu acidorro . T'ha molat,no? Poder tu que ets mes del art visual et tiren mes les visuals que tenen el seus temazos .
PD: Lordignatius, me ha gustado mucho este elctrazo tio!!! De donde sacas estas joyas? Joder... ets un autèntic electro seeker!! xD
06 març 2009, 10:55
acidboy
dirrrti ha escrit:
El tema del segon video de Kettel es brruuutaaaaal.
No havia vist les teves respostes xD. Doncs si, el segon tema es el que jo li dic màgia musical.
I busca, busca que te mes màgia .
EDITO:
Et poso un tema molt i molt uapo també seu .
06 març 2009, 11:11
Lordignatius
Farmatrón
Cylob otro que merece ser nombrado. Quizas os suene su nombre del mitico Ventolin de AFX:
PD: Que vida esta que no puedo seguir hilos a su debido momento... (y si encima me peta el servidor ya ni digamos)
18 març 2009, 09:33
acidboy
Bueno com que he vist que ha agradat la música dels mestres KETTEL us passo el link d'un cd realment bo. On el só acid agafa protagonisme en el cd y crea realment unes atmosferes increibles!!
mina ha escrit:
Otros que no se han mencionado por aquí son Two Lone Swordmen.
Muy bueno el hombre este. He escuchado poca cosa y casi todo lo que he escuchado han sido remixes. Tengo por ahi un cd suyo altamente recomendable: A Collection Of Two Lone Swordsmen Remixes. Eso si, electro a saco.
_________________ $
18 març 2009, 21:44
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Two Lone Swordmen, como su nombre indica, son dos personas: Andrew Weatherall y Keith Tenniswood, más conocido como Radioactive Man. Así que sí, el electrazo rezuma por los cuatro costados en las producciones de la pareja.
Que por cierto, Weatherall también forma parte de otra banda imprescindible del IDM, The Sabres of Paradise.
19 març 2009, 10:07
acidboy
Menuda panda de frikis somos.. quin nos lea, flipa xD
19 març 2009, 12:01
Lordignatius
Farmatrón
megazero77 ha escrit:
Two Lone Swordmen, como su nombre indica, son dos personas: Andrew Weatherall y Keith Tenniswood, más conocido como Radioactive Man. Así que sí, el electrazo rezuma por los cuatro costados en las producciones de la pareja.
Coño, pues es verdad... Un respeto con Two Lone Swordmen por favor
Gracias por la correccion, no tenia ni puta idea de que fueran dos...
_________________ $
19 març 2009, 12:57
kapita_voll
Moderador
Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53 Entrades: 1816 Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Ei, fa dos dies que escolto el Kettel i té molta tela, merci pel link acidboy. Dóna molt bon rollo, trankil i superelaborat, i m'incita força a fer marranades amb el personal
Membre des de: 25 abr. 2007, 20:01 Entrades: 336 Ubicació: maresme
Col·lectiu: Música Vermella
pensar/parlar d'aquesta música es com vulguer entendre la infinitat de l'univers, bueno, el concepte limitat que en tenim. pot arribar a situar-te en posició fetal, recargolada i tensa, snse que te n'adonis
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum