Hora i data actual: 20 jul. 2025, 08:01

Publica un nou tema Respon al tema  [ 15 entrades ] 
Hip hop per Darfur 
Autor Missatge
Underave Freak

Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25
Entrades: 817
Ubicació: Andandará
Entrada Hip hop per Darfur
Bueno no se que pensar d'aquesta iniciativa, en teoria té bona pinta; més que res perque darrera està intermon oxfam....

"Este es un evento por la paz, de carácter no lucrativo, organizado por la asociación artística Unión Central en colaboración con la organización no gubernamental Intermón Oxfam. El evento se centra en el quinto aniversario del inicio del conflicto olvidado del Darfur. En el papel que puede aportar la calle y el artista dentro del movimiento del Hip Hop ya que el rap, a parte de ser la música de esta cultura, es una forma de expresión directa y sin tapujos, de la calle, en la que el artista tiene mucho que decir. Por estos y otros motivos surgió la idea de fusionar la cultura Hip Hop y este conflicto así recibiendo el nombre de "Hip Hop x el Darfur".

Desde la organización se cree que no se puede olvidar un conflicto definido de genocidio que lleva 5 años abierto, y es por eso el motivo de la reivindicación. Porque en el mundo egoísta en el que vivimos nos olvidamos muy rápidamente que hay un mundo que va más lejos de nuestra televisión, nuestro equipo de música y nuestros problemas diarios. Un mundo que necesita la colaboración de todos por mejorarlo. Pero esto no se consigue solo, es por eso que necesitamos la colaboración de mucha gente y de ahí la idea de hacer este evento. Toda la recaudación de fondos irá destinada al conflicto."
:arrow: extret de: http://www.barcelonamusic.net/ca/conten ... -el-darfur

Més info: http://www.sala-apolo.com/agenda.asp?whh=2575

17 jul. 2008, 10:26
Underave Fever

Membre des de: 22 oct. 2007, 14:42
Entrades: 1304
Ubicació: Kstellar del reveS
Col·lectiu: Cultiwatt
Entrada Re: Hip hop per Darfur
airda1 ha escrit:
Bueno no se que pensar d'aquesta iniciativa, en teoria té bona pinta; més que res perque darrera està intermon oxfam....

aixo de que te bona pinta xk a darrere hi ha intermon oxfam, k vols ket digui, no vull ser el mes desconfiat, xo mai m'han agradat les ONG's i sempre m'he mostrat força incredul amb tot el relacionat amb elles, de totes maneres, bona iniciativa!

17 jul. 2008, 11:06
Underave Freak

Entrada 
Algunes ong's com IO o MSF entre altres, tenen auditories externes que controlen tots els moviments de les organitzacions. Si t'interessa el tema diga-m'ho que et puc donar bastanta informació (xDD barriendo pá casa)

I crec que és xungo qualificar a totes les ong's pel que fan algunes, això és generalitzar, no??

17 jul. 2008, 11:10
Underave Fever

Entrada 
Algu sabia del tema d'aquestes auditories, xo ja et dic airda1 el tema ètic es molt elàstic i sempre m'ha generat molts força dubtes i algu de desconfiança. Passam algu d'info x pm, no està de més informar-se'n una mica més.

17 jul. 2008, 11:53
Entrada 
Mmmm a mi si puguessis passar també algo de info d'aquesta ong en concret si us plau..
pero he de dir que desconfio del 90 percent de les ONG de tot el mon i he de d'afirmar també que les polítiques que hi han actualment en la cooperació internacional fan increible fastic, en concret IO em sebla que creu bastant en la globalització.. :roll:

17 jul. 2008, 12:03
Underave Fever

Entrada 
o noooooooo ja ha surtit la globalització, feu com si aquí no hagués passat res! :mrgreen:

17 jul. 2008, 12:05
Entrada 
El tema no es discutir sobre la globalitzacio pero si sobre de que trobo totalment incongruent i surrealista de que les ong vulguin disminuir la fam al mon mantenint idees globalitzadores.

17 jul. 2008, 14:07
Underave Fever

Entrada 
La globalització no es dolenta, aporta infinites coses que tu i tots nosaltres ens n'aprofitem a diari, igual que moltes ONG's, i no trobu malament que aquestes tinguin idees globalitzadores, el que no trobu bé es la "transperencia" amb la que treballen, mai m'han donat bona espina...

p.d: heus aquí els meus "lamentus" quan ha sortit la parula globalització; el post ja es desviava...

17 jul. 2008, 14:23
Entrada 
Ja se el que és la globalització i wenu que la globalització no es dolenta serà un opinió teva i molt discutible si no podria prescindir de tot això que dius que m'aporta..

Potser si que ha sigut mala idea ajuntar moltes idees que em venien al cap en una sola paraula que potser tampoc era l'adequada(globalització) però et dic que no em refio ni d'aquesta ong ni de moltes d'altres les quals es basen en discursos iguals als que ara mateix utilitzen multinacionals per donar bona imatge als seus productes com poden ser: sostenibilitat, sustentabilitat, millora de la calitat de vida... quan en realitat nomes volen introduir el sistema de mercat i capitalitzar els maxims de territoris.

Paraules d'un professor d'universitat en un curset de cooperació internacional que vaig fer i me les vaig apuntar textualment:

"No le enseñes a vovler a sus orígenes, ellos quieren innovar, si quieren volver a sus orígenes, pues dejalo porqué ya harà lo que quiera.."

"Proteccion del medioambiente no és agricultura ecològica ni cosas destas, és utilizar pesticidas i fertilizantes pero con sus medidas apropiadas.."

17 jul. 2008, 15:25
Underave Fever

Entrada 
joker87 ha escrit:
ni d'aquesta ong ni de moltes d'altres les quals es basen en discursos iguals als que ara mateix utilitzen multinacionals per donar bona imatge als seus productes com poden ser: sostenibilitat, sustentabilitat, millora de la calitat de vida... quan en realitat nomes volen introduir el sistema de mercat i capitalitzar els maxims de territoris.

a aixo em referia jo, quan parlava de transparencia :!:

17 jul. 2008, 15:36
Underave Freak

Entrada 
Perque ho digui un professor d'universitat no té perque se correcte, qui és ell per dir el que vol fer la gent del món perque això és generalitzar un altre cop...

Despres fas afirmacions categòriques sense coneixer veritat? en que et bases per dir que el que volen aquestes ong's és introduir el sitema de mercat i capitalitzar els màxims territoris??
Coneixes Metges Sense Fronteres? Greenpeace?? Com creus que poden fer tot això?
Per mi l'essencial d'una ONG és la seva independència, sobretot econòmica. Que us fagi fàstig ACNUR ho entenc, és la ONG de la ONU (!!!!!!!!!!!) però Greenpeace no rep absolutament res de finançament de institucions governamentals, perque?? Doncs perque no els obligin a fer pactes de silenci. MSF té un percentatge molt baix.

No se però veritat que si a volsatres us diuen que son uns ketaminosos i uns guarros per les vostres pintes (parlo sense coneixer-vos de res i no se quines pitnes porteu) direu que és un capullo i que generalitza? Doncs jo crec que abans de desqualificar totes les ONG's i englobar-les dins del mateix sac estaria bé que us informessiu.
No he pogut passar-vos la info que us vai dir, però si us informeu sobre Consolidar segur que coses trobareu.
Que no us estic dient que totes les ONG's son de puta mare ni motl menys, però cal informació abans de catalogar.

Em sap molt de greu però no podré continuar aquesta discussió perque aquesta tarda marxo i no tornaré en 15 dies...

Vagi béeee

18 jul. 2008, 09:50
Underave Fever

Entrada 
airda1 t'entenc, xo no em canviaras d'opinió. Dubtu de la transparencia de moltes ONG's, no generalitzu, no dic que les que tu defenses siguin una basura, simplement que son institucions que no m'inspiren confiança, res mes.

I si em diuen ketao, doncs no saps com de fluixa me la portarà :lol:

p.d: i si, lo que digui un professor d'universitat te el mateix funament que el que puguem dir tu o jo

18 jul. 2008, 10:51
Entrada 
Lo del professor ho he citat mes que res per posar un exemple del punt de vista en el que crec que es basa la majoria de la cooperació internacional encara en aquests moments.

A part de que sigui correcte o no(per mi no ho és), he ficat professor d'universitat per situar-lo dins lo que cap en una institució independent dins lo que cap, com tu dius.

Soc de greenpeace desde que tinc 5 anys i ja se que no esta bé generalitzar però de les 15 o 20 ong locals d'aquí barcelona que m'he patejat, el 90 percent m'han donat fastic nomes de veure el espaiosos i ben montats locals que tenen aquí i a la vegada la merda de projectes que fan als païssos on ajuden; de manera que he acabat contactant millor amb una ong local del país on vull anar a realitzar el projecte.

Tot i això he d'admetre que és un tema delicat i cal estar bastant molt ben informat fins i tot estar ficat pel mig per saber com funcionen.

18 jul. 2008, 12:21
Entrada 
es facil dudar de 1 ong , simplemente x k son empresas, el fundador(presi) de una ong normalita-bien kobra 3000 € al mes , x ay ongs muxo mas pekeñas y esos los sueldos sn de mileuristas , la ong solo cobra de subenciones del estado , expones tu proyecto y si lo ven posible te la dan ( muxas ongs se van al traste x canvio de goviernos).

os dejo 1 link d una ong(bcn) relativamente nueva kn 1 proyekto en GANVIA

www.nutricionsinfronteras.org

miraros los proyektos y si os interesa, mas k para despreciarla pasaros a informaros en la calle canadey n 9 , x sagrada familia , entre padilla y rossello.

11 ago. 2008, 01:42
Underave Freak

Entrada 
Això si la ong depen del govern, sino no..... Perque n'hi ha que tenen independica dels governs, és més, les que no ho tinguin en un gran % dubteu. Ja que els govenrs els hi obligen a firmar pactes de silenci on no poden denunciar certes irregularitats.

pd: litin ets de Masnou????

11 ago. 2008, 09:40
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 15 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: