|
Hora i data actual: 20 jul. 2025, 16:41
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 16 entrades ] |
|
Autor |
Missatge |
okio
Drogoderador
Membre des de: 18 des. 2006, 22:47 Entrades: 1837 Ubicació: Sabadell
|
 Subgraves Cerwin-vega?
Tinc un colega que es vol pillar equip i s'ha mirat un subgreus Cerwin-vega CVP 118. Avans de gastar-se els diners li agradaria saver si és una bona opció, perque al ser un nou model encara no sap massa com rendeix.
Si podeu donar una opinió sobre els subgreus i la marca en general i donar altres opcions de subgreus similars a aquests.
Funcionaria amb una etapa QSC RMX 1450.
Merci!
30 juny 2008, 19:55 |
|
 |
ZeroZone
|
si tiene la pasta adelante, yo no los conozco en persona (jeje), pero me an hablado muy bien de ellos
|
01 jul. 2008, 07:12 |
|
 |
okio
Drogoderador
|
Hombre la pasta la té, però la cosa esk ha rebut una opinio de un "coleguilla" tecnic de so que diu tot el contrari, que li petara les etapes, que no sels compri, etc.. i ara sta am el dubte al cos.. i pensava k per aki segur k algu el podria aconsellar.
Narcopsy, havia pensat k tu amb 5 minuts em fotries una argumentada k jo ni entendria però el meu colega si.. espero opinions!!
Merci!
01 jul. 2008, 12:03 |
|
 |
badgeorge
|
En que es basa l'argument del colega técnic de so per dir que li petaran les etapes?
Es vol comprar un o dos subgreus?
Tenin en compte que el subgreu esta disenyat per treballar a 700 W RMS
Si vol només un subgreu.... l'etapa en modo bridge (MONO) rendeix 1400 W RMS @ 4 OHMS.
Si vol dos entenc que els posarà en STEREO... 450 W RMS per canal... li quedarà curt.
|
01 jul. 2008, 14:15 |
|
 |
pablerash
Usual member
Membre des de: 10 oct. 2006, 20:43 Entrades: 349
Col·lectiu: Reset Sound
|
llavors pot posar els dos linkejats i l'etapa en mono, el que passa es que la impedància total sera la meitat de l'impedància d'una caixa
_________________ ...Reset Sound...
|
01 jul. 2008, 14:57 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38 Entrades: 1804
|
A veure, primer els altaveus no peten etapes, no fotem, son elements passius, si de cas al reves, per tant la "teoria" aquesta de que li petaran etapes és força rídicula.
Segon, Cerwin-vega és de les millors marques pro que existeix al mercat, les que s'utilitzen més en linearrays i en grans muntatges, m'extranyaria MOLT que provoques un dubte d'aquest tipus a algu que és "tècnic de sò" hem perdonareu però avui en dia qualsevol que sap soldar un cannon és creu que és "tècnic de sò", amb la teoria a la mà és impossible que un element passiu rebenti un element actiu, és com si hem diguessis que el teu conector jack dels teus auriculars a fer rebentar el teu ordenador on els tenies enxufats, no te cap sentit dit com li han dit.
Dit això, no e mirat les especificacions de l'etapa ni del sub, però és el que et diu el bad, dependrà de com vulguis fer anar l'etapa (mode), jo no linkaria res (generà males experiencies si no mantens bé els cables) i et recomanaria sempre que en uns subs així els conecti en "stereo" és a dir cada sortida de l'etapa a un sub, segons el que diu el bad així l'etapa dona 450Wrms i el sub és de 700Wrms no? (ja et dic que no e pogut mirar res) sí és així és molt justa, necessita una etapa més potent o no treura rendiment algun del subs tan guapos que és vol pillar.
PEr cert depenen de quins subs siguin, si s'assemblen (casualment) als de waferdhale pro, que s'ho repensi, perquè hi ha una cosa interessant que és que els tios de cerwin-vega és van "oblidar" de patentar el disseny i els de waferdhale els hi van copiar, i són idèntics i els venen molt més barats, t'ho dic per a que s'ho miri bé abans de gastar diners. (Repeteixo no e vist quin model de cerwin és)
_________________ ---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy
|
01 jul. 2008, 18:22 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38 Entrades: 1804
|
A vale ja e mirat quins són, no són els que jo deia, així que res 
_________________ ---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy
|
01 jul. 2008, 18:23 |
|
 |
okio
Drogoderador
|
Si lo de petar l'etapa és un error meu k no en tinc ni idea!  era el reves crec..
En principi funcionara 2 bombos cerwin amb l'etapa QSC en mono a 4 Homs que rendeix als 1400 W. I cada bombo es de 700 per tan crec que esta equilibrada la potencia dels altaveus amb la que dona l'etapa de sortida.
Ja us dic que jo no hi entenc gaire així que si hi han erros cosa meva!  Avui em passat per el sono marquet i encara no els tenien!!
Merci pels consells!! ens han acavat de decidir, en principi ens els pillarem!! 
01 jul. 2008, 22:52 |
|
 |
acidboy
|
Enserio? jojojo, que habils! Però només han copiat diseny de caixa,oi? No han copiat cap component,no?
En tot cas, quin model de waferdhale dius dani?
|
02 jul. 2008, 11:13 |
|
 |
badgeorge
|
Jo entenc que es deu referir a la caixa. Behringer també ha copiat models de Mackie i no crec que rendeixin ni la meitat.
|
02 jul. 2008, 13:56 |
|
 |
Jumpers
Usual member
Membre des de: 03 gen. 2007, 22:52 Entrades: 385 Ubicació: Olesa
Col·lectiu: Adiktos al Tekno
|
Puc donar-ne fe d'això que dius.
|
02 jul. 2008, 14:07 |
|
 |
acidboy
|
Bueno, la caixa en si també es molt important ja que si després canvies els components, tens un bon bitxu. El nostre subgreu berrinche desde que li vem fotre el cono beyma trona deu vegades mes que abans i no vegis quin luxe el subgreu de monitor i els monis turbosound... e o no badgeorge?
|
05 jul. 2008, 13:16 |
|
 |
badgeorge
|
Algú bastant més entes que jo, em va dir fa poc...
En les caixes tot rang els components (Conos y trompeta bàsicament) són un 75% del so que treu la caixa.
En canvi en els subgreus la cosa està en un 50 % entre cono i la caixa.
|
05 jul. 2008, 14:20 |
|
 |
zeta
Member
Membre des de: 06 jul. 2008, 15:58 Entrades: 22
|
Avui e nat a la tenda a mirar si tenien els subs cerwin i m'an dit que fins al setembre o aixi no els tindran. Nuse si esperarme o comprar uns altres.
Sabeu algun distribuidor de cerwin-vega??? a part de sonomarket. Merci!!
|
09 jul. 2008, 20:52 |
|
 |
pesky
Usual member
Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55 Entrades: 672
|
zapata?
_________________ -Cuando hay cambios, la incertidumbre es mas importante que lo claro y bien definido. No huyas de la incertidumbre-
|
09 jul. 2008, 21:17 |
|
 |
zeta
Member
Membre des de: 06 jul. 2008, 15:58 Entrades: 22
|
Fuaaaa neennn!!!
|
09 jul. 2008, 22:59 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 16 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|