Hora i data actual: 28 març 2024, 18:20




Publica un nou tema Respon al tema  [ 13 entrades ] 
Recomanació ordinador per live? 
Autor Missatge
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Recomanació ordinador per live?
Mentre em plantejava el tema Lives mé a fondo m'he trobat amb un dubte, en cas de voler-lo fer "vía software" (pc o mac amb el programa que sigui + controladors midi, etc.), quines qualitats necessitaria l'ordinador? què s'ha de buscar? i amb aquestes preguntes em refereixo a coses concretes, noms, números, marques, plaques, targes de so, etc. (Tant en PC com en aspectes de Mac) ja que jo tiro d'un pc de fa uns quants anys i va bé, però va bé a casa, ni de coña per algo fer serio en directe.

Els qui ja feu live arreu, de què tireu? problemes?...

P.D: Realment Mac està totalment fora de pressupost, però tan és, millor que sigui un post informatiu complet

_________________
Blablabla blabla blablabla...


11 jul. 2011, 17:55
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08
Entrades: 734
Ubicació: Descolocado.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
Qualsevol i3 en endavant, SENSE INTERNET, únicament per fer lives.


13 jul. 2011, 21:12
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
vaja, que fàcil jajaja gràcies gummo.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


14 jul. 2011, 12:18
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
Em sonava que ja havia un post sobre el tema... i així és: http://www.underave.net/forums/viewtopic.php?f=90&t=13620 té algo més d'un any i falta algo d'info per coses més econòmiques, però vaja...

_________________
Blablabla blabla blablabla...


18 jul. 2011, 13:45
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
En què quedem? En quin post estem?? xDDDDDDD

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


18 jul. 2011, 18:26
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
elboletaire ha escrit:
En què quedem? En quin post estem?? xDDDDDDD


Jajaja, es que m'he recordat després que havia aquell post i bueno, jo també m'he fet un lio. Seguim al que sigui, ja que has deixat obert aquest doncs aquest mateix.

Home muntar-me'l podria ser una opció, l'únic que jo ja tinc una torre com a pc (que faig servir per tot) i si vull un altre únicament és per produir i fer algun directe fora de casa (es pot dur igual, però més còmode un portàtil no? jeje). Tinc un portàtil que ja està mig mort i ja val per poca cosa, navegar ja és una odissea.. podria utilitzar-lo per refer-me'l per dins 100%? A part pel que sembla sortirien algo més cares les peces no?

_________________
Blablabla blabla blablabla...


18 jul. 2011, 19:33
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
Esputo Social ha escrit:
podria utilitzar-lo per refer-me'l per dins 100%? A part pel que sembla sortirien algo més cares les peces no?


Ho dubto.. el tema de fer-se un portàtil a peces és més complicat.. coneixia una marca que era molt barata, en plan "marca blanca" de portàtils.. però he perdut l'enllaç.. si el puc localitzar el penjo per aquí.

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


19 jul. 2011, 12:02
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
El tema del Pc de sobretaula ja tinc algú que m'ajudi en cas de muntar-me'l, però tema aconsellar portàtils... que? (Mac descartat) Lo fotut és tenir el pressupost sobre els 500€ si o si; no sigueu tan mandrosos!! :big: que necessito consell. (i com abans inverteixi en el que sigui millor :fu: )

_________________
Blablabla blabla blablabla...


27 jul. 2011, 18:16
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
Com estic a 4 pases aquests dies d'Andorra, demà hi passaré a mirar què tenen i a quin preu (ja que no sempre és el que sembla això de no tenir IVA). A part he vist, per exemple, que a Alienware (que s'anomenava a l'altre post) tenen un miniportatil d'11" (que això m'importa poquet) a 599€ amb IVA, 508€ sense; tot i que sigui per frikejar, suposo que també cundiría per audio,no?:

Procesador
Intel® Core™ 2 Duo SU7300(1,3 GHz, 800 MHz, 3 MB)
Memoria
SDRAM DDR3 de 4.096 MB a 1333 MHz de doble canal [2 x 2.048]
Tarjeta de vídeo
GT de 1 GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® 335M
Audio y altavoces
Sonido envolvente 5.1 interno de alta definición
Disco duro
SATA disco duro de hasta 640 GB9 (7200 rpm)
...

El Core 2 Duo què tal? Trobaría algun portàtil de l'estil de prestacions per un preu similar o menor? amb algo menys de prestacions també puc tirar bé? és per anar veient referències d'algo bo, mitjà i tal.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


27 jul. 2011, 20:27
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
Esputo Social ha escrit:
Alienware (que s'anomenava a l'altre post) tenen un miniportatil d'11" (que això m'importa poquet) a 599€ amb IVA, 508€ sense

Toca't els collons, ahir va ser l'últim dia, ja l'han deixat de vendre; a partir d'avui Alienware M11x a 999€. FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fu:


Edit: Mirant he vist coses que ronden els 500€ amb i5 480M, 4gb ram, nvidia geforce... però el problema són les marques, que no m'en fío del tot (LG, Packard Bell, Asus...), per si poden dur problemes per altres components que fan que siguin així de barats. Per altra banda pel mateix pressupost però més "fiable" ja han de ser més aviat i3, 4gb ram i poc més a destacar. La targeta de video potser no és gaire important no? i3 tira bé? Com veieu el tema?

_________________
Blablabla blabla blablabla...


28 jul. 2011, 18:13
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
Bé... deixo constància del que he fet jo perque sinó poc futur té això:

Al final sense haver d'estirar el pressupost he aconseguit un portàtil (ara per ara el tema portabilitat i tamany han acabat sent molt importants i he passat de posar una altra torre a casa), un HP nou amb i5, 4gb ram, disc dur a 7200... qui busca troba; de moment em tira de puta mare (live i producció), l'he destinat únicament a això: he fet neteja de programes, aplicacions i les mil hòsties en vinagre que et foten al comprar-lo i sempre el tinc sense internet. Ara a otra cosa :twisted:

_________________
Blablabla blabla blablabla...


12 ago. 2011, 22:22
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
Et deixes la part més important.. on l'has comprat i quant t'ha costat?? xD

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


13 ago. 2011, 15:14
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Recomanació ordinador per live?
jajaja l'he pillat d'outlet per allà universitat, nosé nom, està pel típic carrer de les tendes electròniques per uns 450 pavos; aquí la "púa" i/o trampa: és italià amb tot el que implica: teclat (accents, ñ i distribució de símbols algo diferent), software italià lògicament... i enchufe más de lo mismo (3 puntes paral·leles)... coses facilíssimes de canviar la veritat. Em feia algo de por això de l'outlet pel tema que de vegades venen d'exposició i que no saps ben bé de quin panorama surten, però ja dic, estic contentíssim amb el rendiment i por si acaso em ve amb un any de garantía d'HP (la tenda mateixa també et deixa uns 15 dies o així per si hi ha problemes). Pel pressupost que tenia, m'ha sortit bé.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


14 ago. 2011, 20:16
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 13 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron