Hora i data actual: 27 abr. 2024, 10:25




Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 
Gestor d'imatges 
Autor Missatge
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada Gestor d'imatges
Els últims temps estic recopilant tal quantitat d'informació a l'ordinador que m'he plantejat que necessito urgentment un gestor d'imatges.

Us explico la situaciió exacta per veure si algú me'n pot recomanar un que sàpiga que em pot servir pels meus propòsits.

El tema és que tinc al voltant de 1.100 flyers de diferents col·lectius, països i èpoques, i quan en rebo de nous em costa molt repassar cada cop les carpetes per veure si el tinc repetit o no. (N'hi ha que ho recordo ràpid però d'altres m'és impossible).

Els tinc ordenats en carpetes però això fa que els flyers de festes de varis col·lectius els he de tenir un cop per col·lectiu i això és poc pràctic. També a l'hora de mirar-los és un follón i està tot massa compartimentat (concretament entre 260 carpetes).

Si algíu em vol ajudar li agradarà saber que ha de ser algo per linux, ja que el wine no em xuta bé i que ja he provat l'f-spot, però que et fa una classificació per dates i no per carpetes, i que suposo que es podria arribar a configurar bé però m'ha donat molts problemes i no és prou intuitiu per fer pràcica una classificació com la que necessito. A més, em crea carpetes noves dins les meves carpetes ja estents seguint la seva pròpia organització, i això molesta molt.

De manera que necessito un gestor d'imatges que em permeti volcar-les totes allà i treballar amb etiquetes, que ell mateix em guardi le sfotos, sense tenir mil flyers escampats en milers de carpetes de l'ordinador i haver-los de tenir repetits varis cops quan hi ha varis col·lectius implicats.

Vinga, a veure si algú treballa amb imatges i fa servir algun gestor que em pugui fer servei. El problema principal és que la majoria estan pensats per fotografies, però et dónen poca llibertat per fer organitzacions al teu aire.

apa, ja direu.

_________________
[FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]


12 gen. 2011, 23:08
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Gestor d'imatges
Qualsevol gestor d'imatges (o la gran majoria..) et permetrà etiquetar les teves fotografies, de manera que a més de tenir-les per categories (carpetes) les tindràs etiquetades.

Picassa és una bona opció. No en conec gaires més... jo personalment faig servir la galeria del windows live.. o l'f-spot que ve amb l'ubuntu i el primer no sé si permet etiquetar imatges (no puc posar windows per provar-ho) però jo diria que ho ha de tenir..

http://picasa.google.com/

o en format web:

http://picasaweb.google.com/

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


12 gen. 2011, 23:11
Perfil WWW
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada Re: Gestor d'imatges
Ara em miraré el picassa, té bona pinta.

Però l'f-spot el que em fa és xupar-me la informació de la carpeta "flyers" i en comptes de respectar la meva classificació per país i col·lectiu,agafa i fa noves carpetes dins de "flyers" però ordenant-los per any, lo qual és una marranada molt grossa.

He intentat que respecti les meves divisions però no ho aconsegueixo. Saps si es pot fer però és que sóc burro o no hi has tractat massa?

A mi el que realment m'interessaria seria tenir una carpeta amb tots els flyers sense classificar i tenir-los per etiquetes dins el gestor, molt més pràctic. Vaig a trastejar amb el picassa.

Gràcies boletaire


Edit: No em funciona bé el wine, o sigui que caca, i no m'interessa versió web, sols ho vull ordenar a l'ordinador perquè em sigui més fàcil de pujar llavors a internet.

Algú té més experiències?

_________________
[FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]


12 gen. 2011, 23:41
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Gestor d'imatges
Wine??

http://picasa.google.com/linux/

Estan en beta però ja se sap com són aquests de google... (sempre ho tenen tot en beta)

I amb l'f-spot no hi he trastejat gaire, o sigui que no te'n puc dir gaire...

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


12 gen. 2011, 23:49
Perfil WWW
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada Re: Gestor d'imatges
Ja, però a sota hi diu això:
"All downloads are approximately 30 MB: Picasa software (13 MB), Wine (11 MB) and Gecko engine (6 MB). "

he interpretat que era necessari que funcionés amb wine, no és aixií??

_________________
[FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]


13 gen. 2011, 00:07
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Gestor d'imatges
no perds res per provar

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


13 gen. 2011, 00:16
Perfil WWW
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada Re: Gestor d'imatges
Aix.... Sempre deixant-me en evidència aquest tio...

Doncs si, de moment he baixat picassa i sembla que funciona bé (no tinc clar si ho fa amb wine o no però té pinta que si) I de moment està fent algo bé que és mostrar totes les fotos de l'ordinador però respectant les carpetes, que és una de les possibles coses que m'interessaven d'un gestor.

Quan hagi trastejat una mica ja dic algo més elaborat.

merci booletaire

_________________
[FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]


13 gen. 2011, 11:25
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron