Hora i data actual: 29 abr. 2024, 18:01




Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 
Algu m'ajuda amb aixo?? 
Autor Missatge
Entrada Algu m'ajuda amb aixo??
Aixo esta solucionat ha escrit:
mireu lo q em surt quan obru qualsevol pagina d'intennneeeeee

Line 8 of file unknown:
Error : NS_ERROR_UNEXPECTED
Message: [Exception... "Component returned failure code: 0x8000ffff (NS_ERROR_UNEXPECTED) [nsIPrefBranch.getBoolPref]" nsresult: "0x8000ffff (NS_ERROR_UNEXPECTED)" location: "JS frame :: chrome://galaxyplugin/content/galaxyplugin.js :: anonymous :: line 8" data: no]
Backtrace: [
Line 8 unknown:
Component returned failure code: 0x8000ffff (NS_ERROR_UNEXPECTED) [nsIPrefBranch.getBoolPref]
...Show Backtrace...]

i quan xapu la finestreta on posa aixo, em surt aquesta altra

Line 24 of file unknown:
Error : NS_ERROR_UNEXPECTED
Message: [Exception... "Component returned failure code: 0x8000ffff (NS_ERROR_UNEXPECTED) [nsIPrefBranch.getBoolPref]" nsresult: "0x8000ffff (NS_ERROR_UNEXPECTED)" location: "JS frame :: chrome://galaxyplugin/content/galaxyplugin.js :: anonymous :: line 24" data: no]
Backtrace: [
Line 24 unknown:
Component returned failure code: 0x8000ffff (NS_ERROR_UNEXPECTED) [nsIPrefBranch.getBoolPref]
...Show Backtrace...]


Faig servir Firefox.
es mol extrañ, desde fa uns dies le firefox em va raru, al myspace x exemple, no em surt el reproductor ni les fotusde cap myspace (he de dir q he estat utilitzan l'explorer :oops: :cry: :oops: , pq am aquest si q es veu tot b.)


I ja q estic aqui, aprofitu q fa tems q em pasa i nse pq!!

A veure, quan algu penja un video aqui del youtube, q surt la pantalleta, jo no puc donarli a la pantalleta x veurel, numes puc clicar a "veure'l a youtube". o sigui, si q els puc veure a underave, pero per reproduirse, tinc q clicar en un punt concret entre el quadradet de play del video, i lenllaç directe al youtube.


q li pasa al morzilla firefooooox??


Juanillo l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 des. 2008, 13:41, en total s’ha editat 2 vegades.

22 des. 2008, 12:31
Entrada Re: Algu m'ajuda amb aixo??
okei, lu primer esta arreglat xDD

ara numes falta lu dabaix

editu el primer!!


22 des. 2008, 12:32
Member

Membre des de: 14 nov. 2005, 22:20
Entrades: 66
Entrada Re: Algu m'ajuda amb aixo??
se te habra quedado todo loco el firefox. yo lo desinstalaria y lo volveria a instalar para tenerlo como nuevo.tambien puede ser que no tengas la ultima version del flash o cualquier parida de esas... sino prueba con el navegador google chrome que tambien va bastante fino si ya has hecho todo lo anterior y no te ha funcionado. Que version de firefox tienes porcierto? :wink:

_________________
http://www.myspace.com/fernival


25 des. 2008, 13:25
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Algu m'ajuda amb aixo??
rake ha escrit:
se te habra quedado todo loco el firefox. yo lo desinstalaria y lo volveria a instalar para tenerlo como nuevo.tambien puede ser que no tengas la ultima version del flash o cualquier parida de esas... sino prueba con el navegador google chrome que tambien va bastante fino si ya has hecho todo lo anterior y no te ha funcionado. Que version de firefox tienes porcierto? :wink:


Si lo desinstalas asegúrate de borrar la carpeta C:\Documents and Settings\TuNombreDeUsuario\Datos de programa\Mozilla antes de volver a instalarlo

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


25 des. 2008, 13:39
Perfil WWW
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron