Hora i data actual: 28 març 2024, 10:13




Publica un nou tema Respon al tema  [ 19 entrades ] 
Tiendas en ANDORRA? 
Autor Missatge
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Tiendas en ANDORRA?
Pues eso, tiendas de material para dj en Andorra que valgan la pena y que sean fiables??

Tengo pensado subir y ya puestos a parte de tabaco y ir a caldea me gustaria pillar-me ahi el korg NANOKONTROL 2. Que me aconsejais?

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


15 des. 2011, 20:43
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Mh... haver-hi, n'hi ha; per exemple a Andorra la Vella hi ha la tenda Marrugat (http://www.marrugat.com, a la web no tenen Korg, però si vas per allà pregunta millor), no sé... a una que es diu Tagore també diuen que hi ha material de dj; jo només he visitat Marrugat i no vaig comprar res jajaja

Ara, per pillar-te algo així de barat no hi ha gaire diferència, de fet de vegades la diferència és 0, Andorra ja no mata en quant a preus, de vegades hi surts guanyant i de vegades no, prova sort.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


17 des. 2011, 21:40
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Esputo Social ha escrit:
Mh... haver-hi, n'hi ha; per exemple a Andorra la Vella hi ha la tenda Marrugat (http://www.marrugat.com, a la web no tenen Korg, però si vas per allà pregunta millor), no sé... a una que es diu Tagore també diuen que hi ha material de dj; jo només he visitat Marrugat i no vaig comprar res jajaja

Ara, per pillar-te algo així de barat no hi ha gaire diferència, de fet de vegades la diferència és 0, Andorra ja no mata en quant a preus, de vegades hi surts guanyant i de vegades no, prova sort.



I algú té idea de que pot passar si t'enganxen amb més tabac del compte?
Si t'enganxen amb més calers del compte per la frontera et pot caure una suma "petita" o si es tenen indicis de que s'intentava fer premeditadament (amagant-ho i tal qual) et pot caure fins a la totalitat dels diners que et troben...

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


19 des. 2011, 00:29
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Si et pillen amb més del compte has de pagar els imposts d'aquests. Clar que si es posen de males suposo que et podrien tractar de 'traficant'.

De tota manera, una cosa que he vist que no miren gaire (darrerament estic pujant força..) és el tabac de liar.

Un consell: si tens xurri que sigui ella qui condueixi en passar la frontera i, si us paren, que en sortir del cotxe faci el tonto o algo (com entrebancar-se)... jo des de que vaig amb la nòvia si ens han parat ha estat obrir el maleter i tancar-lo, sense fer gaire cas del que hi havia dins d'aquest.

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


19 des. 2011, 15:19
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
a la web d'andorra hi pots trobar tota la info de quantitats i normes.

http://www.google.es

Total, miren amb una desgana acollonant... i és normal, igual que els del tenderete on(de tant en tant) demanen DNI's al entrar, que juguen al solitario...

_________________
Blablabla blabla blablabla...


19 des. 2011, 15:57
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Esputo Social ha escrit:
a la web d'andorra hi pots trobar tota la info de quantitats i normes.

http://www.google.es

Total, miren amb una desgana acollonant... i és normal, igual que els del tenderete on(de tant en tant) demanen DNI's al entrar, que juguen al solitario...


Err... home.. jo tots els cops que he pujat darrerament he vist revisions ben wapes de cotxes, desmuntant-los d'amunt aball.

Però que sí.. que lo usual és que ni es fixin en la teva cara.

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


19 des. 2011, 18:21
Perfil WWW
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
M'acabo de comprar ara mateix la màquina per omplir pitis i es una delicia!
La veritat es que es practicament idèntic a un piti normal si el fas bé.

Es que jo l'ultim cop que vaig anar a andorra va ser amb la furgoneta dels meus veins amb mons pares... era jovenet tirant cap a petitó. Recordo que ens van parar i van mirar les 4 tonteries que haviem comprat i avall. Jo tinc un rere fons a la guantera que no es veu i hi ha un bon forat... de fet fa poc em van parar els mossos i se mi havia quedat els papers del cotxe allà ficats! No els vaig trobar fins el dia seguent que i vaig pensar... casi em cau una multa jeje! nose si la desmonten també... es que jo amb el cotxe que porto i la cara yonki idiota k faig pues ... no veas. I la xurri conduint te pinta d'etarra tant alta allà dins ficada.

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


19 des. 2011, 21:03
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Va home, que tu ara que t'has tallat les rastes segur que no tens problemes :D

Això si fas males pintes o el teu cotxe fa males pintes tens més punts que et parin..

Ah! L'altre dia vaig veure que van parar un parell de noies perquè la copi portava la reflex a les mans. Suposo que els hi debien revisar la càmera per veure que no havien fet fotografies de l'aduana i ja està. Però ves amb compte de no anar filmant ni fent fotos mentre baixis xD

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


19 des. 2011, 21:38
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Home clar, com a qualsevol frontera vigilada t'hi trobes de tot.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


19 des. 2011, 22:38
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Esputo Social ha escrit:
Home clar, com a qualsevol frontera vigilada t'hi trobes de tot.


Si si, com un esputo o un tio amb rastes fins la cintura que deixa conduir a una dona... quin món més boig!


Haviam si els guardia civils veuen amb els mateixos ulls que els mossos... que com ja vaig dir, l'últim cop no em van ni fer ensenyar el carnet jeje...

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


20 des. 2011, 00:06
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
La majoria són nacionals.

I és 'aviam' no 'haviam'. Haviam no existeix. Instal·lat el corrector nen, t'estalviaràs moltes burxades per part nostra xDDD

https://addons.mozilla.org/ca/firefox/language-tools/

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


20 des. 2011, 00:28
Perfil WWW
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
elboletaire ha escrit:
La majoria són nacionals.

I és 'aviam' no 'haviam'. Haviam no existeix. Instal·lat el corrector nen, t'estalviaràs moltes burxades per part nostra xDDD

https://addons.mozilla.org/ca/firefox/language-tools/

I ho diu algú que ha escrit una mica més amunt una bestiesa tal com "aball"...

_________________
Imatge


20 des. 2011, 08:23
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Ehem...la v y la b estan un poco cerca, sabes?

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


20 des. 2011, 11:54
Perfil WWW
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
elboletaire ha escrit:
Ehem...la v y la b estan un poco cerca, sabes?

Sí que lo están sí... :lol:

_________________
Imatge


20 des. 2011, 15:54
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
hahaha, ahí sí que me colé :p el puto firefox me la ha metido doblada ("estan" la pilla como correcta) xD

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


20 des. 2011, 17:15
Perfil WWW
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
megazero77 ha escrit:
elboletaire ha escrit:
Ehem...la v y la b estan un poco cerca, sabes?

Sí que lo están sí... :lol:



:+1:

:lolhit:

mega 2-1 bolet

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


20 des. 2011, 20:34
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Ei abans d'ahir vaig estar a Andorra i vaig veure (des de fora) una botiga que es diu "rapsodia" i que diu ser d'instruments i so professional. Buscant una mica per internet l'he trobada aquí:

http://www.guiamarrugat.com/shop.php?category=15

Edit: val, ara veig que és lamateixa que deia l'Esputo xDDD doncs res, res de nou

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


09 gen. 2012, 01:00
Perfil WWW
Unusual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 des. 2010, 11:07
Entrades: 10
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
Silviutek92 ha escrit:
Esputo Social ha escrit:
Mh... haver-hi, n'hi ha; per exemple a Andorra la Vella hi ha la tenda Marrugat (http://www.marrugat.com, a la web no tenen Korg, però si vas per allà pregunta millor), no sé... a una que es diu Tagore també diuen que hi ha material de dj; jo només he visitat Marrugat i no vaig comprar res jajaja

Ara, per pillar-te algo així de barat no hi ha gaire diferència, de fet de vegades la diferència és 0, Andorra ja no mata en quant a preus, de vegades hi surts guanyant i de vegades no, prova sort.



I algú té idea de que pot passar si t'enganxen amb més tabac del compte?
Si t'enganxen amb més calers del compte per la frontera et pot caure una suma "petita" o si es tenen indicis de que s'intentava fer premeditadament (amagant-ho i tal qual) et pot caure fins a la totalitat dels diners que et troben...

Aveure jo també vaig andorra comprar tabaco si ets de la zona a menys de 50km a la rodona nomes pots pasar un cartro al mes amb el tabac de liar si es de 200 grms ve a ser un cartro com no ets de la zona menos 50 km pots pasaran'en 2 pots per persona de 200 grms cada un si son dos personas pots pasar 4 pots sempre comte els grams de tabaco 200 = a un cartror en cuant a comprarte material electronic el pas per la frontera no pot supera a 900 € ja que si no despres se a de declara i ja no te surt a comte


13 abr. 2012, 09:53
Perfil
Unusual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 des. 2010, 11:07
Entrades: 10
Entrada Re: Tiendas en ANDORRA?
elboletaire ha escrit:
Va home, que tu ara que t'has tallat les rastes segur que no tens problemes :D

Això si fas males pintes o el teu cotxe fa males pintes tens més punts que et parin..

Ah! L'altre dia vaig veure que van parar un parell de noies perquè la copi portava la reflex a les mans. Suposo que els hi debien revisar la càmera per veure que no havien fet fotografies de l'aduana i ja està. Però ves amb compte de no anar filmant ni fent fotos mentre baixis xD

aveure es normal que si te veuen filman et mirin si es fet fotos, no deixa de ser un punt frontere andorra no esta dins de la comunitat europea i ells no deixan que s'els i escapi res. Un cop anave amb meva parella i un amic i abns de arriba a sant julia de loria ens va adelantar un cotxe un peugeot de alta gamma amb uns killos a dins i la musica a tot drac, bueno sense simportancia en aquell moment i cuant vam arriba a la frontera resulta que se estaven fuman un porro dins del cotxe en la mateixa aduana als van fer baixar a tots i es normal fumnsa un leño devant de la policia pues no ser que els devia pasar pero es de sentit comú que no pots pasar per una frontera fumanta un porret no ser que els i devia pasar pero crec que els i devian posar algun puro dels guapos per fer aixo


13 abr. 2012, 10:00
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 19 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron