Hora i data actual: 27 abr. 2024, 23:14




Publica un nou tema Respon al tema  [ 139 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Següent
Nueva Release Underave 2008 
Autor Missatge
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Nueva Release Underave 2008
Mil cuarenta mensajes más tarde os presentamos la nueva versión de underave.

Es sólo uno de los avances que vais a ir viendo poco a poco pero la parte gruesa ya está finiquitada.

Han sido tres meses de trabajo intenso que esperemos disfrutéis todos y sepáis valorarlo y utilizarlo debidamente.

Nuevas características:
  • A parte de toda la renovación aparente, la sección de arte ha sido renovada y ampliada (con dos nuevos álbumes, gracias a los que habéis colaborado!).
  • La sección de links también ha sido actualizada y ampliada con más de 200 enlaces.
  • Hemos añadido un reproductor para la sección de vídeos (funciona en Windows, Mac y Linux) y hemos pasado todos los vídeos a DivX.
  • La sección mp3 ahora distingue las canciones de los tracklist y las carátulas.
  • El foro ha sido actualizado a la versión phpBB3.
  • Y más o menos es todo

Cosas que tenemos pendientes y que veréis poco a poco:
  • Actualizar el blog.
  • Crear una sección para que los usuarios suban música.
  • Añadir RSS al foro
  • Y otras ideas que tenemos en mente

Respecto al foro:
  • A parte de todas las nuevas funcionalidades que trae esta versión y que ya iréis descubriendo...
  • Hemos cambiado el reproductor de mp3, ahora se utiliza la etiqueta "mp3" en lugar de "mp3_deweb".
  • La forma en que se ponen los vídeos de YouTube ha cambiado, ahora no se pone la dirección entera, tan solo lo que viene después de "v=" en la dirección del vídeo.
  • Hemos añadido la característica "tracklist" que permite poner texto que se muestra al pulsar un botón.
  • Ahora se puede alinear el texto utilizando las etiquetas "centrar", "justificar", "derecha".

Si detectáis cualquier error, por favor, notificádnoslo y lo arreglaremos cuanto antes.


Un saludo,
J! y elboletaire

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


05 set. 2008, 19:59
Perfil WWW
Lives in Underave
Avatar de l’usuari

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
Mol wapo el nou estil de la web, de moment lo que mes m'agradat, es que hagueu cambiat la canso del principi.. la de abans era insoportable.

_________________
Imatge


05 set. 2008, 20:13
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
Ah! Se nos olvidaba!

Hemos hecho un script que detecta la resolución de pantalla (entre otras cosas) y os envía a la mejor opción (hay 3, Grande, Pequeña y Panorámica) para que podáis visualizar la página bien independientemente del formato que tengáis.

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


05 set. 2008, 20:16
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 nov. 2005, 18:27
Entrades: 102
Ubicació: Karcelona
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
Muy guapo el nuevo diseño!
Te lo curras boletaire!! :+1:

_________________
Imatge


05 set. 2008, 20:31
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 oct. 2006, 07:45
Entrades: 1926
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
Ole ese J! y elboletaire no veas que canvio opino igual que after tek con lo de la cancion original voi a seguir esxando un vistazo aver que tal.


05 set. 2008, 20:33
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 juny 2008, 10:36
Entrades: 1149
Ubicació: Hereu's city
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
Eiii molt maco el nou disseny, de veritat ! Felicitats!


Nomes una petita cosa, i es que he vist que el forum no es del mateix tamany a lo largo que la finestra de l'explorador (no se si m'explico, perque jo de programacio soc -5)..i tocarà una mica els collons haver d'anar amb la fletxeta per veure tot el text de la gent, per aixo estaria de pm que miressiu de canviar-ho.


Per lo demes molt guai :D :D

_________________
En la venganza, como en el amor, la mujer es más bárbara que el hombre.


05 set. 2008, 20:38
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
Mald0o ha escrit:
Nomes una petita cosa, i es que he vist que el forum no es del mateix tamany a lo largo que la finestra de l'explorador (no se si m'explico, perque jo de programacio soc -5)..i tocarà una mica els collons haver d'anar amb la fletxeta per veure tot el text de la gent, per aixo estaria de pm que miressiu de canviar-ho.


Fes-nos un "imprimir pantalla" que no acabem d'entendre el que vols dir siusplau.

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


05 set. 2008, 20:49
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 28 set. 2004, 15:31
Entrades: 786
Ubicació: Olesa
Col·lectiu: Adiktos al Tekno
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
a mi tambe em passa el mateix.

El que crec que vol dir es que ara no es veu tot el text a la pantalla, s'ha de moure el forum horitzontalment, abans es quadrava de tal manera que no apareixia la barra horitzontal.

Pero a part d'aixo, està molt guapo el forum!! felicitats! Encara no he vist gran cosa, pero lo poc que he vist m'agrada, sobretot, trobo que ara es llegeix més facilment.

PD:per cert, no es diu release? :big:

_________________
...ACID TEKNO...


05 set. 2008, 21:50
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 oct. 2006, 07:45
Entrades: 1926
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
Pues ami no me pasa lo de la barra horizontal...realmente os a kedao wapo wapo :+1:


05 set. 2008, 21:57
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 07 des. 2007, 15:54
Entrades: 819
Ubicació: Esparreguera
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
A mi em pasa lo de la barra horitzontal, també i verticalment puc veure 2 misatges com a molt :?

PD: Detallazo el del Nelson :mrgreen:

_________________
La peor soledad que hay es el darse cuenta de que la gente es idiota.


Sets a cascoporro en:
http://soundcloud.com/moska-1
https://soundcloud.com/moska-3/
http://www.mixcloud.com/Moskaa/


05 set. 2008, 22:06
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 05 oct. 2005, 20:49
Entrades: 999
Ubicació: Barnacity
Col·lectiu: SOUND ARMY
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
:+1:

_________________
Sound Army


05 set. 2008, 22:19
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 oct. 2006, 07:45
Entrades: 1926
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
visto desde internet explorer:

Imatge


visto desde mozilla firefox:
desde firefox en la parte superior izquierda se muestra del antiguo underave que pone INICIO/HOME i al clicar ay se te va al inicio del antiguo underave...


Imatge

a mi opinion no se tendria que ver desde el firefox mozilla = que desde internet explorer si no es asi es un error ami parecer...


abdel l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 set. 2008, 22:41, en total s’ha editat 5 vegades.

05 set. 2008, 22:35
Perfil
Member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 21 juny 2008, 08:46
Entrades: 73
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
muy guapo el nuevo diseño, felicidades J y el Boletaire.
joder que cambio, un 10. de verdad me gusta mucho
feliz fin de semana a todos

_________________
NEXT RELEASES: Soon on JunoDownload
-DROP007 CREACTIVEWork in Machine EP
-DROP008 TERRAFORMERS2012 EP
-DROP009 D-UNITInfluence EP


05 set. 2008, 22:37
Perfil WWW
Lives in Underave
Avatar de l’usuari

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
pos a mi desde el firefox no se me ve lo del antiguo underave..

_________________
Imatge


05 set. 2008, 22:55
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 07 des. 2007, 15:54
Entrades: 819
Ubicació: Esparreguera
Entrada Re: Nueva Relase Underave 2008
After Tek ha escrit:
pos a mi desde el firefox no se me ve lo del antiguo underave..

Ni a mi

_________________
La peor soledad que hay es el darse cuenta de que la gente es idiota.


Sets a cascoporro en:
http://soundcloud.com/moska-1
https://soundcloud.com/moska-3/
http://www.mixcloud.com/Moskaa/


05 set. 2008, 23:35
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: Nueva Release Underave 2008
Tampoco yo tengo ese problema (el de las barras de desplazamiento). Ni en Firefox, ni en Internet Explorer, ni en Opera, ni en K-Meleon. Y con todos estos exploradores lo he probado con las tres resoluciones que hemos hecho... y no me ha dado problemas.

Abdel, no te confundas. Desde internet explorer has accedido directamente al foro (http://forums.underave.net) pero desde firefox has accedido al foro desde la página principal (http://www.underave.net/barna23) por eso lo ves distinto ;)

El problema que sí ha habido ha sido con el foro. Algunos de vosotros habréis experimentado algunos errores a la hora de publicar mensajes o al buscar). Ya han sido solucionados pero puede que vuelvan a aparecer (durante los primeros días).

Una última cosa muy importante:

SI ALGUIEN TIENE PROBLEMAS CON LOS PERMISOS DEL FORO (por ejemplo, colectivos que no pueden publicar fiestas) QUE LO NOTIFIQUE. Que ya ha habido algún caso...

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


06 set. 2008, 02:31
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 28 set. 2005, 18:59
Entrades: 228
Entrada Re: Nueva Release Underave 2008
B-R-A-V-O!!

i gracies, sobretot!! vaya curru!!


06 set. 2008, 04:01
Perfil
Entrada Re: Nueva Release Underave 2008
més underave!!! felicitats per la feina ben feta


06 set. 2008, 07:26
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2007, 10:47
Entrades: 1065
Ubicació: Cruïlles
Entrada Re: Nueva Release Underave 2008
Bravo per el nou curro que us heu pegat!!! lo de la barra horitzontal a mi també em passa. A veure si durant aquest matí m'entero com va i intento solucionar-ho.

Felicitats pel nou underave!!! :P

_________________
Nunca digas de este agua no beberé


06 set. 2008, 08:22
Perfil
Entrada Re: Nueva Release Underave 2008
Jo estic desde el curro amb l'internet explorer i també passa el mateix problema de resolució. Segurament es per incompatibilitats dl flash amb el navegador.

Amb quin navegador heu disenyat el nou motor flash? I amb quina versió de flash treballeu? Jo vaig tindre un problema similiar amb una web 90% flash que vaig fer fa un any. Era tota blava amb fondo blanc i al obrir-ho amb una versio anterior de firefox em cambiava els colors i algunes animacions no les feia correctament encanvi amb qualsevol versió de l'explorer em funcionava la mar de bé. El flash es una eina potentíssima però que dona pel cul que no vegis. Jo ho vaig solucionar amb un codic html que detecta la versió de navegador que te l'usuari i que si no tenia les últimes versions el reconduia a un link per descarregar-los.

LLavors, segurament el problema serà que vosaltres estareu treballant amb les versiones de de flash,dreamweaver i navegadors mes noves i al generar la pàgina web amb una versió de navegador antiga el navegador interpreta el que vol. Jo tinc el firefox actualitzat i no m dona cap problema, encanvi amb el explorer 6.0 sem veu de cul.

I bé, les modificacions estan molt xules :) El toque flash està molt bé encara que jo no sóc partidari d'utilitzar flash en un forum. Simplement pq es mes comode el html de tota la vida.

Bona feina!!!


06 set. 2008, 09:04
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 139 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Següent


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron