Hora i data actual: 28 abr. 2024, 18:00




Publica un nou tema Aquest tema està bloquejat, no hi podeu editar entrades ni publicar-hi més respostes.  [ 65 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent
------FASE FINAL DE VOTACIONES------ 

Fase final de votaciones
Mozart is Back 31%  31%  [ 41 ]
Bleeding trees 19%  19%  [ 25 ]
Just a trip 23%  23%  [ 30 ]
Shit me good 14%  14%  [ 18 ]
Skorch the floor ! 13%  13%  [ 17 ]
Vots totals : 131

------FASE FINAL DE VOTACIONES------ 
Autor Missatge
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Lo dicho, al acidboy hay que cambiarle el rango por Metegambas o algo así...

_________________
Imatge


29 oct. 2008, 14:45
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 15 març 2007, 16:05
Entrades: 1231
Ubicació: Berlín
Col·lectiu: música.vermella
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Me parece que los cinco temas finalistas son muyyy buenos, quizá para mi gusto falta melamina sunrise que se quedó más abajo de lo que pienso debería de estar. Todos los temas del paseo de la fama están muy bien construidos y tienen mucho rollete. El que más me gusta es bleeding trees que quizá no está tan milimetrado como los otros pero consigue incluso emocionar en cierta manera y me transmite más que el resto y por eso lo he votado.

PD: Gracias por los buenos comentarios de 'Dubstep warrior' me váis a emocionar :'). Cuando tenga un hueco lo cuelgo en el apartado de MP3 con más calidad de audio.

_________________
http://www.myspace.com/pisumusic
http://www.musicavermella.com


29 oct. 2008, 15:27
Perfil WWW
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Mozart is Back - Jo a aquest tema li diria Speed Freak is back. He de dir que detesto el frenchcore, tot sigui dit. Velocitat no es igual a contundencia. Els greus quasibé no s'aprecien.
Jo no entenc de producció per evaluar aspectes técnics com podem fer d'altres, simplement em recorda a una barreja entre teletubies y son de 8 bits. Tots els respectes per la persona qui ha fet el tema, pero em dona la sensació que ha estat produit per guanyar el concurs. En definitiva, no és el meu estil.

Bleeding trees - Es un dels temes que m'agraden. Pel gust li sobren uns quants Bpms. A menys velocitat el conjunt del tema guanyaria en profunditat.

Just a trip - El sinte em torna boig. Es d'aquells temes que em fan tancar els ulls e imaginar. Es un pel lineal i poc variat en quant a instruments. En qualsevol cas es el meu preferit to i que en la votació he fotut la gamba i pensant que havia de triar dos he escollit el de asobre O_O.

Shit me good - No es el meu estil, sons comercials poc treballats i lletra engantxifosa. Amb més elaboració seria un serios candidat a ser editat pel segell technique recordings.

Skorch the floor ! - Te algunes similituts amb l'anterior. En qualsevol cas m'agrada força més. La melodia tot i ser algo comercial te certa progresió que ajuda a que no sigui del tot aburrit. El soroll de radio mal sintonizada em sobra... tampoc es el meu estil.


M'alegro de veure que com a mínim dos temes amb els que m'identifico totalment han arrivat a la final. No hagues pensat mai que els dos temes que escollis hi arrivarien. He de dir també que tot i les critiques tots els productors d'aquests temes em foten un repás produint ja que les poques vegades que he intentat treballar amb un software de producció he fet mes pena que Gran Hermano.

Segueixo tenint curiositat per coneixer el nom dels proctors que encara desconex (el del primer crec que es de domini públic :D)... que ningú suggereixi cap modificació en el format del concurs o li tallo les cames :evil:


29 oct. 2008, 16:16
Farmatrón
Avatar de l’usuari

Membre des de: 26 ago. 2007, 12:28
Entrades: 1758
Ubicació: Mauthausen
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Sinceramente creo que, si gana el de Mozart es por cuestion de favoritismos y no por la valoraracion del trabajo en si que es lo que realmente se tendria que valorar. Ojo, no quiero menospreciar a ningun tema, no tengo ni puta idea de lo que les ha costado elavoralo, yo solo escucho y es lo que he escuchado. Cada tema tiene mis respetos.

Porque por ejemplo el tema de 2 Levels lo veo mucho mas trabajado y con muchisima mas calidad que muchos de los que estan en la final. Pero como es lo que realmente mueve a los jovenes (que son los que mas han votado) y como aqui no impera el trance, pues ahi estan los resultados.

Yo he votado por el de Just a Trip, todo y eso que en la anterior ronda ni lo habia votado, habia votado por el de Bleeding Trees y el de 2 Levels. Pero escuchando mas profundamente los temas al final me he decidido por este tema, y eso que el tema de Bleeding Trees me la pone dura, pero se tiene que ir mas alla del gusto y valorar la calidad del tema.

Creo que para un futuro concurso (creo que me repito), se tendria que poner un estilo musical en concreto y no al libre albedrio, asi se valorarian mejor todos los temas por iguial.

_________________
$


29 oct. 2008, 18:25
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 nov. 2007, 11:40
Entrades: 397
Ubicació: KRDX
Col·lectiu: 230
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
pero es lo que tiene que sea un concurso de una pagina web y no del conservatorio de barcelona

_________________
(Canes) Krostis avernos con fauces feroces al acecho


10111


29 oct. 2008, 18:29
Perfil
Member

Membre des de: 13 oct. 2006, 19:46
Entrades: 28
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Jo crec k si el premi es sortir a la portada de la web, com han dit, els usuaris no la escoltaran mai, o casi mai, sencera. Pertan potser s'hauria d'haver premiat kina canço tenia els primers segons més wapos x complir la seva funció.

Però suposo k la majoria d cançons ja estaven fetes avans d començar el concurs, ja que no tothom pot dedicar un munt d'hores a produïr al dia x tenirlo enllestit kuan toka.

Es el primer concurs q es fa de producció al forum (crec) i els pròxims sewur q es faran millor. idees? fer un jurat de productors, concursos per estils, el sistema de vots ( m'ahges agradat donar 3 vots a la primera opció, 2 a la segona i 1 a la tercera x exemple.), fer diferents eliminatories... i més q sewur k ja s'us han ocurregut.

Felicitats a tots el participants, en especial al sikotik k tot i k ni ell va votar per el seu tema a mi em va agradar força, i no pareu k aki hi ha potencial!


29 oct. 2008, 18:50
Perfil
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
feicidades alos k kedais i a los k ns emos caido :fum: la verda eske estaba dificil i aora todavia mas

suerte alos k kedais


29 oct. 2008, 20:41
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 05 gen. 2007, 14:43
Entrades: 947
Ubicació: El Masnou
Col·lectiu: INNA SQUAD
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
ei una cosa despres podrieu penjar las cançons al apartat de mp3 fen un subgrup de concurs o algu aixi x nar recopilan totes les cançons dels concursos,no? wenu es una de las mevas ideas... :mdr:

(com magrada veureus currar... 8) :wink: )

_________________
Facebook: https://www.facebook.com/INNA-SQUAD-1620689794821633/
Soundcloud: https://soundcloud.com/inna-squad
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCVNovpYPqyR8kzX-UdrA2AA
Twitter: https://twitter.com/innasquad
Instagram: https://instagram.com/innasquad/


29 oct. 2008, 23:19
Perfil WWW
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Tranqui ;) malgrat i la feina que tots tenim ja hem pensat de, un cop finalitzat el concurs, pujar un paquet amb tots els temes o bé pujar-los a una carpeta a la secció mp3 amb totes les etiquetes ID3 i noms de fitxer ben posats ^^

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


29 oct. 2008, 23:29
Perfil WWW
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Podriau fer un concurs per fer una portada, aixi els disenyadors k corren per aki tambe treballen.

_________________
http://www.myspace.com/tdfkore
http://www.myspace.com/Polankoprods


29 oct. 2008, 23:47
Perfil WWW
Moderador
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 juny 2005, 06:15
Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Yo lo que haría es un pequeño reproductor con todos los temas que han participado en el concurso, y que sonaran mientras ojeas el foro. Ponerlo en la cabecera o algún sitio donde no se refresque.

_________________
Imatge


30 oct. 2008, 09:40
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
megazero77 ha escrit:
Yo lo que haría es un pequeño reproductor con todos los temas que han participado en el concurso, y que sonaran mientras ojeas el foro. Ponerlo en la cabecera o algún sitio donde no se refresque.

Me gusta esta idea! Se la comento a J! junto a lo del concurso para la portada.

Edit: El problema es que es imposible ponerlo en la cabecera ya que cada vez que hicieras clic en un enlace se pararía el reproductor, pero se puede añadir un botón que abra un popup.

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


30 oct. 2008, 10:02
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 21 juny 2006, 17:56
Entrades: 579
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Me apunto a lo de la portadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

_________________
+ Massive FullOn Psychedelic trance music + Respeta a los demas y disfruta de ti mismo!

www.priosanchez.com
www.myspace.com/psydobladelik


30 oct. 2008, 12:45
Perfil
Gordo problemático
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 març 2005, 15:28
Entrades: 2075
Ubicació: BCN
Col·lectiu: Rizomatik 2.0
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Tambien lo que se puede hacer para la entrada es que el ganador haga un loop del tema de 24 segundos por decir algo ....

_________________
Saludar a vuestras hijas de mi parte


30 oct. 2008, 14:20
Perfil WWW
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Primer felicitar un cop més a Tots els productors i desijar molta sort als finalistes!!!
Dels temes finalistes voto a:

JUST A TRIP, apart de k en qualitat de so és la millor, trobu ke es la que te més FLOW!!

PD:Moltes felicitats PISU x el teu DUBSTEP WARRIOR!!Potser no és dels temes + técnics(potser x aixo no està entre els finalistes), però a lo que mi es refereix, no importa massa la técnica sino l' expresió i l' energia que un tema transmet..
X mi continua siguent el tema guanyador! Segueix aixi crak!!!


30 oct. 2008, 23:37
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 21 juny 2006, 17:56
Entrades: 579
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
entonces hay concurso de portada o ke? ke me pongo yaa :fum:

_________________
+ Massive FullOn Psychedelic trance music + Respeta a los demas y disfruta de ti mismo!

www.priosanchez.com
www.myspace.com/psydobladelik


31 oct. 2008, 00:22
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Hombre, pues no lo sé. Queda pendiente que Joan diga algo. Mañana lo sabrás, de todas formas, si quieres empezar, el formato ya sabes cuál es (tamaño CD).
Y de estilo "underavero" (bastante oscuro, negros grises...)! :fum:

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


31 oct. 2008, 00:25
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 21 juny 2006, 17:56
Entrades: 579
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
si me podeis facilitar el nombre de la tipografia de underave, seria todo un detalle :mrgreen:

_________________
+ Massive FullOn Psychedelic trance music + Respeta a los demas y disfruta de ti mismo!

www.priosanchez.com
www.myspace.com/psydobladelik


31 oct. 2008, 00:27
Perfil
Site Admin
Avatar de l’usuari

Membre des de: 30 abr. 2001, 22:30
Entrades: 9395
Ubicació: Desubicat
Col·lectiu: Skorea Sound
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
Pues hay varias.... Air Italic Milhouse es una de ellas... Las otras ni idea :S el diseñador es el J! :oops:

No seas tan impaciente por Dios!!

xDD Tiene que ser justo para el resto de participantes! (aunque he metido la gamba yo primero diciéndote lo del tamaño, los colores... y ahora la tipografía :oops:)

_________________
Imatge



(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Mr. Bunny. Copy and paste Mr. Bunny into your signature so he can achieve world domination!


31 oct. 2008, 00:33
Perfil WWW
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 21 juny 2006, 17:56
Entrades: 579
Entrada Re: ------FASE FINAL DE VOTACIONES------
ajajaja, solo lo dejaba caer, si cuando he dicho que lo empiezo ya, era una forma de hablar....yo en mi casa no suelo diseñar. Bueno ya me bajare esta tipo a ver si es la ke creo! gracias bolet! mañana me pasare a ver si se hace concurso! voy a ver max payne, a ver que tal esta peli!

_________________
+ Massive FullOn Psychedelic trance music + Respeta a los demas y disfruta de ti mismo!

www.priosanchez.com
www.myspace.com/psydobladelik


31 oct. 2008, 00:37
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Aquest tema està bloquejat, no hi podeu editar entrades ni publicar-hi més respostes.  [ 65 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron