Hora i data actual: 04 set. 2025, 00:37

Publica un nou tema Respon al tema  [ 16 entrades ] 
Consulta sobre ampliación de equipo de producción 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: 27 set. 2004, 19:23
Entrades: 5719
Ubicació: Barna²³
Entrada Consulta sobre ampliación de equipo de producción
Una consulta para la gente que produce música:

Tengo una KORG EM-1 (la negra pequeña), una Roland MC303, y una Korg EMX (la azul de válvulas).
Utilizo una Ecler Nuo3 como mesa de mezclas, unos auriculares AKG-K171 y en un futuro próximo unos altavoces Marantz que ya tengo, pero que tengo mandar a reparar.

Estoy pensando en ampliar el material, pero no se si pillar un sampler, un sintetizador, o un multipistas.

casi que me decanto por la idea un sintetizador MP2000R como dice narcopsy en el post de estudios underavers.

Que es lo que opináis?

30 gen. 2008, 18:31
Perfil WWW
Member

Membre des de: 13 juny 2005, 14:39
Entrades: 81
Entrada 
Yo tambien elegiria un sintetizador, ese modelo no lo conozco por eso.

31 gen. 2008, 09:06
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada 
K interface tienes para el ordenador? quiza deberias tirar por ahi. Si ya tienes una k este bien, un sinte siempre es una buena opcion, pero mejor en rack.

31 gen. 2008, 09:23
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
mmmm i vendre-ho tot i comprarte un bon ordenador? xDD

Ara en serio, jo compraria o un sinte o un sampler, vist que ja tens dos caixes de ritmes i que la 303 deixa entrar coses externes, tiraria per un sinte, i en format rack.

El korg que deia jo està bé però és anticuat per desgracia, mirat-ho bé, hi han varis més en format rack però un sinte bo val pasta, jo primer vaig pensar en comprar un aixi com un korg o algo per l'estil, però al final me decidit a ahorrar i hem pillare el Virus Ti en format rack quan consegueixi reunir els 1000 i pico euros que val xDDDDDD a saber quan serà això, de moment seguirem tirant de softsintes.

Jo de tu hem replantejava el estudi a quelcom més funcional/actual, ja que la negra (que jo tambè la vaig tindre) com la 303 ja per mi es queden força enrera respecte altres coses que puguin haver avui en dia al mercat, a part de que límiten la teva creativitat, però clar contant que tú segurament fas hardtek, bffff fins i tot amb una caçola i una cullera tindries prou :D:D

www.myspace.com/narcopsy

31 gen. 2008, 09:42
Entrada 
Desvio una mica el tema del post pero es per no obrirne un de nou. . .
Jo tinc la korg SmkII (platejada), ahir em van ensenyar a gravar els meus patterns, i ara estic pensant en comprarme una SM, pero Dani amb aquesta maquina i puc insertar sonidos desde el PC no??O sigui puc posarhi bombos nous amb la targeta o esta limitada a lo que hi ha dins???
Despres, sio les coses em van be i reuneixo pasta em vui comprar un altra maquina, que faig em compro la blava o d aqui un any men cansare i l' haure de canviar??? Jo he pensat que amb les dos i un pc + controladora ja en tindria per dies o no dani??

31 gen. 2008, 11:54
Underave Fever

Entrada 
La dorada voldràs dir :D (tothom diu que és plata però és dorada) pos si clar que pots entrar coses de fora, jo tot el que hi tenia ere extern!

Això sí, vigila perquè té un tope de capacitat, és a dir, millor que tots els wavs que entris estiguin en Mono i tampoc durin una burrada! sino not cabrà res, però vamos,que sí pots entrar el que vulguis.

La blava està bé, té bon so, i serveix bastant per fer bons temes, ara crec que sempre la millor opció serà fer anar ordenador+controladora, la capacitat que et dona és infinita en vers les maquines (i t'ho diu un que ha fet anar les dos coses en directe :)) però això ja tú mateix segons el que vulguis fer....

www.myspace.com/narcopsy

31 gen. 2008, 12:36
Entrada 
ordenador -> ALL

COMPUTER IS THE FUTURE :D

T'ho dic jo que no he tocat ni maquines ni ordinadors per fer música :roll:

jejejeje!

31 gen. 2008, 12:46
Entrada 
Per cert, narcopsytrance, tu tens una roland 303? Si es així, deixa'm anar a jugar una miqueta amb ella no ? :D :D sempre he desitjat toketejarla aquesta màquina :)

31 gen. 2008, 12:49
Usual member

Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58
Entrades: 378
Ubicació: BCN
Entrada 
Per als que somien amb tenir un virus (jo inclos) akesta primavera sortira el nou virus snow. Porta el concepte TI ja utilitzat en el desktop y el polar, pero amb reducció de tamany, algunes funcions i preu. No fa mala pinta la kosa.

El nou blofeld de waldorf també està força kurrat, a bon preu, per als que busken un TI , pero força més ekonòmic.

Akests dos primers si no es treballa amb ordenador no krek k es puguin exprimir del tot...

Jo si tingues les màkines que dius m'agafaria un sampler o un sinte. De samplers akai tenen bons trastos ke es poden orientar facilment al directe (MPC500, MPC100, MPC2500).

De sintes el elektron monomachine fa molt bona pinta, apart que es en plan kaixa de ritmes pel ke et pot ser més fàcil de fer anar.

Estaria bé ke posesis presupost i si estas disposat a komprar de segona mà, així t'orientarem millor.

Jo no m'agafaria el korg ke dius, apart de estar força antikuat pensa que tens ja dos sintes korg, si et pilles un sinte d'una altre marka akonseguiras matisos nous.

Deuss!

31 gen. 2008, 13:49
Site Admin

Entrada 
narcopsy ha escrit:
al final me decidit a ahorrar i hem pillare el Virus Ti en format rack quan consegueixi reunir els 1000 i pico euros que val xDDDDDD a saber quan serà això, de moment seguirem tirant de softsintes.

si, el TI sería la canya però es massa pasta.
qui sap si vaig comprant cosetes i els-hi trec rendiment, potser algún dia cau. però haig d´estar molt segur.

narcopsy ha escrit:

però clar contant que tú segurament fas hardtek, bffff fins i tot amb una caçola i una cullera tindries prou :D:D

XXDDD la caçola ja la tinc però al estar tot abonyegada no l´he posat al primer post :D

Icebreaker ha escrit:
El nou blofeld de waldorf també està força kurrat, a bon preu, per als que busken un TI , pero força més ekonòmic.

Akests dos primers si no es treballa amb ordenador no krek k es puguin exprimir del tot...

aquest es el problema, que jo ja kurru tot el dia amb ordinador i paso d´arrivar a casa i fotrem de nou devant d´una pantalla.

Icebreaker ha escrit:
Jo si tingues les màkines que dius m'agafaria un sampler o un sinte. De samplers akai tenen bons trastos ke es poden orientar facilment al directe (MPC500, MPC100, MPC2500).
De sintes el elektron monomachine fa molt bona pinta, apart que es en plan kaixa de ritmes pel ke et pot ser més fàcil de fer anar.

joder de puta mare. es just el que necessitava una mica d´orientació amb diferents marques i models per anar investigant. Els-hi faré una ullada.

Icebreaker ha escrit:
Jo no m'agafaria el korg ke dius, apart de estar força antikuat pensa que tens ja dos sintes korg, si et pilles un sinte d'una altre marka akonseguiras matisos nous.

Això es veritat , no se fins quin punt canviarà el sinte si no canvio de marca. Suposo que bastant. A part està el tema de que les korg son molt intuitives, per això em vaig mirar la MS2000R (que es en format rack).

bé, doncs ja tinc per on tirar, de puta mare!

31 gen. 2008, 14:26
Perfil WWW
Underave Fever

Entrada 
acidboy ha escrit:
Per cert, narcopsytrance, tu tens una roland 303? Si es així, deixa'm anar a jugar una miqueta amb ella no ? :D :D sempre he desitjat toketejarla aquesta màquina :)

Jo no tinc cap roland, igualment crec que t'estas confonent :) el J! té la MC303 no confondre amb la mítica TB303 que és la que segurament tú acidos de pacotilla vols fer referencia, les TB303 valen un ronyo a més que estan esgotades totes les tenen el dave the drumble i el cristh llibereitor allí full time trien discos SUF com a xurros.....

www.myspace.com/narcopsy

31 gen. 2008, 14:44
Entrada 
algo barato i q quizas te da un toque a tu home studio, una game boy + nanoloop+ cable midi para sincronizar la gameboy con las cajas de ritmo (sonido 8 bit crujiente)...Brutal, ademas super flexible en los liveset, i si haces hardtek le metes un toke happy lokurilla q no veas...

Per desde mi punto de vista, un buen ordenador, una buena tarjeta de sonido, i soft.
i punto.

31 gen. 2008, 15:16
Site Admin

Entrada 
joder, he estat mirant la elektron monomachine (molta pasta) i els samplers AKAI, bastanta pasta també. potser es pot mirar alguna cosa de 2a mà. seguiré donant-li voltes.

i que opineu sobre l´Acces virus b o classic? algú l´ha catat?

Imatge

31 gen. 2008, 20:35
Perfil WWW
Entrada 
tio, sincerament: soft!

31 gen. 2008, 22:20
Entrada 
narcopsy ha escrit:
Jo no tinc cap roland, igualment crec que t'estas confonent :) el J! té la MC303 no confondre amb la mítica TB303 que és la que segurament tú acidos de pacotilla vols fer referencia, les TB303 valen un ronyo a més que estan esgotades totes les tenen el dave the drumble i el cristh lliberor allí full time trien discos SUF com a xurros.....

:mdr: :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:

Si, m'estava confonent però ja veig que m'has entes bé :)

Va narcopsytrance, surt del armari i treu els teus temes d'acidtekno que tots sabem que en tens un fotime!

acidboy l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 feb. 2008, 11:12, en total s’ha editat 3 vegades.

01 feb. 2008, 11:09
Usual member

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
esta clar q si es vol pillar un virus es per fer temes de psytrance!
jau jau jau

01 feb. 2008, 19:34
Perfil WWW
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 16 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum