|
|
|
Hora i data actual: 19 juny 2025, 01:59
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 5 entrades ] |
|
Autor |
Missatge |
alemousa
|
 Altaveus "THE BOX"
M'agradaria saber més informació sobre aquesta marca d'altaveus, són molt baratos i això és el q em fa dubtar, ho he tret d'una pàgina alemanya, www.thomann.de. se q hi ha un post q en parla una mica però si poquéssiu donar mes informació, millor.
Gràcies
|
31 març 2007, 10:30 |
|
 |
Kmpru
Usual member
Membre des de: 16 abr. 2006, 19:25 Entrades: 322
|
Una altra marca que em fa presentar els meus dubtes és Wharfedale: les característiques tècniques aparentment semblen bones, però pots trobar 400 W autoamplificats per 400 i poc euros o 600 W passius per 500 i poc...
I una altra: Tapco -> 600 W passius per 400 i poc...
Pel què fa a thomann, hi ha alguns que tenen la sensibilitat un pèl baixa, a més, s'ha de vigilar, perquè la SPL que et donen que és la de pic en la majoria de casos no és molt alta, per tant, tampoc ho podrà ser la SPL contínua (sensibilitat).
A nivell tècnic sòn relativament bons, però faria falta sentir-los.
Aquest tema potser ja se n'ha parlat abans, però pot anar bé refrescar una mica les coses.
Vinga, que els experts ens il·luminin el camí!!!
_________________ What is SHELLACHRYMELLAECUM?
|
31 març 2007, 12:26 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
Lo de siempre: lo barato sale caro. O nadie da duros a cuatro pesetas. El refrán que más os guste. A veces merece la pena gastarte más pasta en algo que sabes que te durará más de tres fiestas seguidas a pleno rendimiento.
31 març 2007, 14:00 |
|
 |
alemousa
|
...bueno de hecho son para casa, para darle un uso doméstico, eso no quiere decir q busque algo rancio, pero si sabes de alguna marca rollo HSD, q tengo entendido q la relación calidad precio es muy buena me encantaría conocerla
gracias
|
31 març 2007, 14:42 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
http://www.profsound.com
Tienen en plantilla los HSD, y te puedo decir que dan muy buen rendimiento esos equipos... 
31 març 2007, 17:00 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 5 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|
|