Hora i data actual: 15 maig 2024, 23:53




Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 
Samplers midi & co 
Autor Missatge
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 24 gen. 2005, 10:50
Entrades: 692
Ubicació: Canovelles - Chateau15
Entrada Samplers midi & co
Hola,

hace dias que estoy probando el live, pero los sonidos q trae no me acaban d convencer, y el editor d midi que trae tampoco.

Me he bajado el v-sampler, con el que ya hago alguna cosilla ( basicamente basslines y hihats, pero no es lo que quiero... quiero hacer psytrance... pero no se que tengo que hacer para conseguir esos sonidos tan hipnoticos.

Y como no tengo mucha idea no se ni como formular la pregunta, pero lo intento.

Donde puedo conseguir instrumentos para el vsampler que suenen a psytrance?

Alomejor esta pregunta es muy lammer, y no se si alguien puede entender lo que pido, pero bueno... por si las moscas ahi va.

Gracias d antemano!

_________________
The Richest Man in Babylon
Imatge


31 ago. 2006, 10:41
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
mmmm crec que encara no has descobert tot el potencial del ableton eeee perquè el editor midi i les possibilitats que dona són moooolt besties!

En quan a fer psytrance, home a veure es que depen del que vulguis clar no trobaràs sons de psytrance, però pots aconseguir sintes i passant-los per chorus o flangers o delays curts aconseguir aquests sons mes profuns i ma o menos ignotics que dius.

El bombo psy el mateix aconseguint wav's de bombos secs, afegint compresors i algun plug-in més i ficant algun bassline a sota aconseguiras els tipics bombos de trance, jo crec que tinc alguns de fets però ara mateix no tinc ni idea on els tinc.

Si busques Wavs a emule ficant psytrance o trance segur que trobes paquets de sintes, instruments Vst i wav's que et poden servir.

Jo et recomano que continuis usant ableton però que i juguis més pots fer el que te peti amb ell, jo el faig anar molt.

Si no et convenç et recomano Cubase Sx que tambè està molt bé.

el V-sampler es un plug-in, ni ha de molts millors però vamos que ja te dic que el que vols fer es pot fer tranquilament amb ableton, lo que passa es que no tot el que escoltem ja ve fet :D sha de jugar amb els efectes per fer això.

_________________
---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy


31 ago. 2006, 12:46
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 26 nov. 2004, 12:04
Entrades: 470
Ubicació: Lleida/Bcn (xo soc de la francha!)
Entrada 
Yo te recomiendo un sinte virtual que se llama z3ta+. Es muy completo y te da muchas posibilidades, aparte de que muchos presets que lleva suenan ya de por si (o sin necesidad de modificarlos mucho) bastante tranceros. Yo no lo uso casi porque me consume mucha CPU y como mi ordenador es una mierda se me queda pillao enseguida (a ver si me lo cambio ya!!) pero vamos prueba a buscarlo que esta de lujo.

Mas info aki :arrow: http://www.rgcaudio.com/z3ta+.htm

Aunke piensa que como dice narcopsy todo es experimentar, con las posibilidades que te ofrece el ableton y la cantidad de VSTs que puedes encontrar por ahi lo suyo es apartir de un sonido irlo modificando hasta que suene a tu gusto. Muchas veces es mas importante el procesado que le des que el sonido en si.


31 ago. 2006, 15:40
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 24 gen. 2005, 10:50
Entrades: 692
Ubicació: Canovelles - Chateau15
Entrada 
muchas gracias a los 2, ahora mismo me pongo a ello... ya me van saliendo cositas no parece muy dificil la verdá, pero es dedicarle horas!!!!

Gracias d nuevo,
Dani.!!

_________________
The Richest Man in Babylon
Imatge


31 ago. 2006, 16:33
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 24 gen. 2005, 10:50
Entrades: 692
Ubicació: Canovelles - Chateau15
Entrada 
ikzio, muy grande el sinte, ahora solo me falta averiguar como funciona, d momento lo que he hecho sonar ya me gusta bastante!!!

Salud

_________________
The Richest Man in Babylon
Imatge


01 set. 2006, 14:54
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
ei.

tamb pots probar l vanguard, te sons guapos, i un munt de presets lo que alguns sonen masa a dj tiesto potser... pero tot es anar probant els presets o crear els teus propis sons.

i fa un temps vaig llegir en un forum algu q demanava el mateix que tu i li recomanaven uns quants plugins per a psytrance. crec que era en el forum de www.tranzexperiences.net

i per a dubtes tecnics tb pots probar de donarte una volta per www.hispasonic.com hi han varis forums sobre produccio i tal, i a la seccio de articles tb hi han coses interesants. potser trobes algo q tinteresi.

sort!

_________________
JINCHONETA IS NOT DEAD


01 set. 2006, 20:01
Perfil WWW
Entrada 
hola!

yo recomendaria no usar sonidos hechos(wav) y tirar de sintes...
puedes empezar toqueteando el reason o el cubase, y ver por donde van los tiros.... para hacer psytrance hay varios instrumentos vst bastante caracteristicos, como por ejemplo el vanguard. La cosa está en encontrar el sonido adecuado para cada cosa... suerte en tu busqueda y para cualquier duda por aqui stamos...

Por cierto, el foro de tranzeXperiences sta cerrado por problemas con los putos lammers... ya os informaré cuando este online otra vez....

puedes encontrar bastante informacion en ingles en el foro de isratrance: forum.isratrance.com ;)

follow the light! :D


12 set. 2006, 12:42
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron