Hora i data actual: 15 juny 2025, 19:50

Publica un nou tema Respon al tema  [ 27 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent
ººº Ecler --vs-- Vestax ººº 
Autor Missatge
Site Admin

Membre des de: 27 set. 2004, 19:23
Entrades: 5719
Ubicació: Barna²³
Entrada ººº Ecler --vs-- Vestax ººº
eps
volia demanar consell avera si hi ha algú que em pugui guiar una mica en el "fantabuloso" mundo de les taules de mescles.

després de patejar algu per barna (desde el port fins a universitat, si algú sap més llocs bons) he arrivat fins a dos aparells i dos preus:

ECLER NUO 3 per uns 439 €
Imatge

o una VESTAX VCM 004 per uns 290 €
Imatge

Sembla ser que les ecler son fetes a barna , es a dir recambis i reparacions puta mare.
Pel que fa als faders de les ecler, particularment no em molaven gaire ja que sembla que començaven a "actuar" al final de tot del recorregut.
allò que pujes el volum i fins que no es casi a dalt de tot no se sent i al pujar l´ultim centímetre se sent gairebé de cop. Pos les he estat provant i ara tenen un potenciòmetre que es pot regular la curva perque sigui més regular.

perque rodec descartat es molt car i pioneer les bones també son cares, igualment mha dit algun venedor que pel que valen no sonen tan bé com ho poden fer les altres a un preu més baix.

realment val la pena posar 150 euros més per la ecler? o la vestax ja es prou bona? (ja se que això es molt relatiu)
ara per ara em decanto per la vestax, més que res pel preu, pro volía saber que n´opineu.

21 feb. 2006, 16:48
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
jo la veritat es que les vestax tothom qui conec que en te,nomes sen queixen,i la veritat es que no molen molt el so que tenen,sobretot dels equalitzadors

naltres amb rizomatik hem pillat una ecler de 4 canals la smac pro 40 i de moment no tenim queixa la veritat......te sortides de sobres, surt amb canon que mola mes,i te sortida independent per gravar,i per el que vai veure te bons potenciometres, i equalitzacio, a mes que son molt dures moltissim.

bueno jo que no sok dj no te puc dir mes que el que e sentit, aixo els altres, el badgeorge te com la ecler que dius pero de 4 canals,ell te dira mes crec......a mes tmb a tingut vestax.

www.myspace.com/narcopsy

21 feb. 2006, 17:58
Entrada 
la VESTAX VMC004 esta una mica mes barata 246 € sense IVA

a http://www.alfasoni.com/

tinguis sort Joan, jo no ser aconsellar-te!

21 feb. 2006, 18:04
Usual member

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
jo personalment per poc que la pasta tu permeti em pillaria la ecler. tenen molt bon so, molt bona qualitat i van de puta mare x punxar.
les fan a barna i el servei tecnic esta a barna.

a mes si no recordo malament tota la familia de les NUO pots cambiar els fader tu mateix sense gaire complicacio ja q no cal desmontar la taula sencera per fero, nomes cal treure 4 cargols (i com els servei tecnic es a barna podras conseguir recambis facilment i sense intermediaris q encareixin el preu).

respecte a vestax jo nomes he probat un model (una de 3 canals q rondava els 200 euros, pcm-70 crec q es deia) i no em va agradar gens. i el colega q se la va pillar se la va cambiar enseguida xq tampoc li convencia.
aquest model en concret no le probat pero matriviria a dir q una taula de 4 canals x aquest preu no pot tenir una calitat gaire alta.

jo intentaria trobar algú que tingues aquest model de vestax concret i q et comentes q tal va, si li ha donat algun tipu de problema... i si pots probarla millor q millor.

21 feb. 2006, 18:42
Perfil WWW
Entrada 
Nadia da duros a 4 pesetas que en diuen. Jo l'experiencia personal que he tingut amb vestax ha estat totalment negativa.

De fet al principi gracies a la meu poc enteniment me la vaig pillar que havia fet la compra del segle.

Per tenir-la a casa mes o menys anira be, ara si l'has de utilitzar en llocs exteriors (vease raves) et donara problemes, jo vaig portar la meva i a la primera festa un fader que asobre era nou es va cascar.

Sobre el model en concret no et puc dir res, tret de que em penso que está feta tota de plastic. El model que jo vaig tenir, tenia una equalització pesima, no sonaven gairebé els mitjos i el conector dels auriculars estava tant mal situat, havies de vigilar alhora de pujar un canal per no fotreli osties. En el cas del model que poses veig que això està corretgit.

Sobre les ecler... doncs mira jo me vaig canviar la meva despres de provar la Smac-Pro 30. Ara tinc una Smac Pro 40 i a rozomatik també en tenim una. Com diu el dani l'equalització es molt bona, el so en general també. La distribució es encara millor. La nuo 3 o 5 que he provat, mas de lo mismo.... impresionant, l'unic que no m'acaba d'agradar es el tamany dels potenciometres de les tres bandes d'equalització.

Jo personalment crec que la pioneer DJM-600 si li treus els efectes, es una taula mediocre. Basicament pagues marca.

Les rodec no he tingut el plaer de probarles, pero si de sentir-les. El so es brutal.

Si els sembla be a la resta de rizomatik members, et podriem deixar provar la ecler Smac-Pro 40 que tenim.

T'afegeixo uns link sobre un foro on hi ha valoracions...

http://www.futureproducers.com/userreviews_reviews.php/model/40

21 feb. 2006, 20:35
Usual member

Membre des de: 31 març 2005, 20:51
Col·lectiu: The BaszDrome
Entrada 
El mundo de las tablas de mezclas para DJ no tiene mucho misterio.

En resumidas cuentas, calidad, robustez y durabilidad: RODEC
Una excelente alternativa es Allen & Heath XONE 92 pero, al igual que las alavadas Rodec, su precio es bastante alto.
En cuanto a relación calidad/precio, Ecler no está mal. Además fabricadas en Barcelona, recambios al alcance de la mano en cualquier momento sin tener que importar nada de ningún sitio.

En tu caso, de las 2 propuestas, escogería la Ecler Nuo 3.
Personalmente, tengo la Nuo 2 (igual pero con un via de fader menos) y estoy muy contento. Me la he llevado de arriba a abajo varias veces y de puta madre. De plástico nada :wink:
Vestax, a no ser que tu pasión sea el scratching, la descartaría.

1saludo!

21 feb. 2006, 20:54
Usual member

Membre des de: 31 març 2005, 20:51
Col·lectiu: The BaszDrome
Entrada 
Por cierto, ahora que releo el post inicial... ojo con el puerto, no es más que un mito.
Es verdad que puedes encontrar cosas + baratas que en las tiendas del centro, pero en materia de platos y mezcladores paséate por universitat y pelayo (Nivell 10), aparte de que el trato será + amable, puedes que te sorprenda ver que cuesta menos.
Ya digo, depende del producto.

21 feb. 2006, 21:00
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
badgeorge ha escrit:

Si els sembla be a la resta de rizomatik members, et podriem deixar provar la ecler Smac-Pro 40 que tenim.

otia si joan,si vols provarla te podem dixar provar la 4 per a que te fassis una idea,si aixi ja surts de dubte i tal.....

i sino pos dissbte te passes te portes uns discus i la proves insitu :D :twisted: com vulguis vamos.....pero si la vols provar nomes cal que ho diguis....

SALUT

www.myspace.com/narcopsy

21 feb. 2006, 21:19
Site Admin

Entrada 
Si, lo del puerto... es bueno para comprar depende que cosas.
Esta mañana he visto que sólo hay una o dos tiendas con tablas de mezclas...
Hace años me compré un loro para el coche y ya se como se las gastan. me lo vendieron tarado y no me lo querían cambiar... pero casi. ya ves si me lo cambiaron. me costó, pero me lo cambiaron.
En universidad he encontrado más tiendas con más variedad, si.
lo del plástico creo que se refería a la vestax, pero yo creo que no. (Aparentemente no son de plástico).

ok pues por lo que veo por foros y por vuestros consejos creo que tiraré para la ecler.
Seguiré rascando y ya os diré cual me quedo y que tal va.
Gracias por los consejos. llegó la hora de renovar la mia.
Paga extra rulezzzz!! :lol: :lol: :lol:

21 feb. 2006, 21:21
Perfil WWW
Site Admin

Entrada 
merçy narcopsy i badgeorge per l´oferiment...nose, em costa moltísim posar discs en una festa...els basstardillus ja ho saven! jeje però en petit comité no es descarta.

21 feb. 2006, 21:34
Perfil WWW
Moderador

Membre des de: 28 set. 2004, 11:27
Entrades: 349
Ubicació: por aká..
Entrada 
sisi.. J! .. ahi te kiero ver..con los diskus nuevos .. por cortesia de patetiK :lol: ..

....la ecler vieja ia no la venden no?? io tb me la kiero kambiar, tengo una akiyama.. :? .. k tienes k apretar en todos laos pa ke suene :x

21 feb. 2006, 22:32
Usual member

Membre des de: 28 set. 2004, 15:31
Entrades: 786
Ubicació: Olesa
Col·lectiu: Adiktos al Tekno
Entrada 
Jo tinc una ecler smac pro 30, de les que ja no es fan. M'encanta, com diuen, la divisio de les parts, i que si treus les 3 parts no se sent res.

21 feb. 2006, 23:02
Perfil WWW
Entrada 
Yo de esas dos me pillaba la ecler, lo que pagues ahora de mas te lo ahorrarás en doble el dia de mañana.

Rodec es algo genial, su precio... pues para discotecas, todo tiene su precio.

salu2

22 feb. 2006, 15:54
Usual member

Entrada 
frandj ha escrit:
Rodec es algo genial, su precio... pues para discotecas, todo tiene su precio.

tampoc tant...
el model bx9 de rodec (4 entrades, i 2 sortides independents) el pots troibar per menos de 700 euros, q ja es menos q lo q valen les pioneer.

La unica pega es que nomes dos de les entrades son de phono...

22 feb. 2006, 18:20
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada 
Yo tinc una Ecler Nuo5, y realment estic encantat am la compra, em vaig deixar la pasta xo no marrepenteixo ni marrepentire. Els faders son orgasmics, no van amb resistencia sino am iman (o unahistoria aixi) y van de puta mare, et donen garantia de per vida en els faders, y en ve un recambi am la taula.

I si, te un ergulador de curva per els faders, yo personalment et recomanaria ecler.

22 feb. 2006, 23:18
Perfil WWW
Moderador

Membre des de: 28 set. 2004, 21:32
Entrades: 514
Ubicació: Barna Tribe
Entrada 
las ecler son mesas de batalla, para llevarla arriba y abajo y que tengas garantía de que te vaya a aguantar la mesa el trote ...

las Vestax diriía que su relación calidad- precio no es muy buena ...

Imatge

23 feb. 2006, 03:37
Mañico pseudo-catalán

Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27
Entrades: 4241
Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
Entrada 
Hola, vestax tiene un pequeño problema y esque son bastante cabroncetes, porque? pues muy sencillo, en las mesas de gama baja (las de menos de 1000€) le han suprimido muchas prestaciones, como la ecualizacion en la preescucha y la calidad de sonido es mucho peor que la vestax de 4 canales tocha.
Las ecler tienen una gran ventaja y es que les puedes hacer lo que quieras que no se quejan, ademas los faders se cambian por 15€ cada uno. Yo tengo una ecler la cual tiene cerca de 6 o 7 años y a estado en 2 garitos de mucha tralla y en raves a diestro y siniestro y mirala esta como una señora dandolo todo xDDD lo unico que hay un par de faders que los tengo que cambiar pero mira por 70 tienes los 4 faders y el crossfader nuevo y aleee a tirar pa lante.
Si la mesa la quieres para usarla en raves y demas fiestas y darle mucha tralla te recomiendo al 100% una ecler aunque te cueste un poco mas pero a la larga es mejor.
Si te cojes la vestax te en cuenta que es muy resistente preguntale a badgeorge y el vuelo de su mesa al suelo xDD

23 feb. 2006, 09:52
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
Citació:
Els faders son orgasmics, no van amb resistencia sino am iman (o unahistoria aixi) y van de puta mare, et donen garantia de per vida en els faders, y en ve un recambi am la taula.

Nomes et donan garantia de per vida per al crossfader. Funciona per alguna historia de induccio magnetica, no pas amb resistencies variables (com els de tota la vida). La questio es que al no haberi contacte no hi ha desgast, ni tampoc li afecta tant la bruticia. A aquesta tecnologia li han ficat de nom "crossfader eternal" o algo aixi (s'han sobrat una mica tot sigui dit).

El croosfader que et ve de recambi es un crossfader normal i corrent (dels d tota la vida) per si el q et ve montat en la taula no et va be (jo le probat i va masa suau i tot, nomes bufant ja es mou casi...).

Els faders son normals i corrents i tenen garantia de 1 o 2 anys crec (que ja es molt xq en moltes taules els faders estan exclosos de garantia).

Si algo se la compra q pregunti abans lo de les garanties per q potser me colat en alguna cosa, pero si no recordo malament era tot tal com he dit

23 feb. 2006, 13:01
Perfil WWW
Site Admin

Entrada 
okkkkkkkk!!!
al final ha sido ECLER!
pos ya ves si va bien....va de muerte! fina fina ...

Gracias por los consejos

28 feb. 2006, 16:01
Perfil WWW
Usual member

Entrada 
Bona decisio si sr! ja vuras com no te narrepenteixes!

la NUO3?
si no es molt preguntar x quant ta sortit al final? jo tinc en ment pillarmela tb en un futur no molt llunya.

28 feb. 2006, 17:56
Perfil WWW
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 27 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :