Hora i data actual: 28 març 2024, 09:37




Publica un nou tema Respon al tema  [ 35 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
Que software/hardware utilizas para tus producciones? 
Autor Missatge
Member

Membre des de: 11 feb. 2011, 23:41
Entrades: 47
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
Encara que sóc un petardo, aquí va la meva llista:

Software:

- Ableton 8.2. Tot i que m'he passat els últims anys mirant a la pantalla sense aconseguir fer res, trobo que és el software més intuitiu i amb millors resultats que hi ha a hores d'ara (per cert, aquesta setmana he aconseguit treure'm un parell de temilles, molt cutres, però jo estic molt orgullós, jajaja!!). Suposo que hi ha programes que et permetin tenir una millor qualitat de só i fer les mil pijadetes, però pel que el faig servir jo ja en tinc més que suficient. També faig servir Traktor 2 i quan m'avorreixo el LSDJ, tot i que ara si m'entren ganes de sentir res de 8 bits faig servir un plug-in que es diu Icecream.

- Plug-ins:

- Native Instruments Massive, The Finger (Mare de Déu, com m'agrada...), The Mouth (es poden fer coses divertidotes, però no l'acabo de saber fer anar), Razor, Prism i Spark. Rob Papen's SubBoomBass i SupaTrigga. Faig servir Soundflower per a poder fer servir els plug-ins d'Ableton al Traktor.

Controladors:
iControls (vaig cometre l'error de compar-me'l per no haver d'esperar a que arribés el nanokontrol, cagada total...però vaja, cumpleix la seva funció), M-Audio Keystation 61es i Numark OmniControl.


16 oct. 2011, 14:16
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
Ableton 7.0.3


Vst:

Audio Realism Bassline (Evidentemente mai frien)
Alien 303 (brutal)
Massive
Sylenth
Albino
Predator
Elek7ro o com s'escrigui que ja ha sortit...



I ara una pregunteta, porto uns dies menjant-me l'olla i estic pensant en provar de iniciar-me en preparar un live més tirant cap a l'acid core que cap a l'acid techno.


Que necessito? Per disparar les pistes amb bombo i tal (no tinc ni puta idea de com funciona però això ja ho anire treient a totes les pobres animes caritatives que ja han anat pillant kuan aprenia a produïr xD). Vui coses ekonòmikes porfi :)!

Després m'han recomenat un teclat midi per tal de controlar l'audio realism bassline, per tal de tenir la melodia feta i poder "ekualitzar-la" d'aguda a greu etc... controlant el vst ja esmentat a través dels knobs del trasto midi que tingui. Econòmic també :D!

Algu amb ganes d'ajudar-me?


M'he estat mirant això:


http://www.thomann.de/es/miditech_i2_co ... bundle.htm

http://www.thomann.de/es/maudio_keystudio_25.htm

http://www.thomann.de/es/maudio_oxygen_25_3rd_gen.htm

Gracies guapos/es!!!

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


30 nov. 2011, 23:53
Perfil
Member

Membre des de: 11 feb. 2011, 23:41
Entrades: 47
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
De fet, per disparar els clips no necessites gran cosa, jo fins i tot he fet servir una guitarra del Guitar Hero. El nanokontrol ara està per uns 30 euros, però vaja, jo no hi entenc.

De teclats midi, jo te'n recomanaria aquest:
http://www.thomann.de/es/m_audio_axiom_25_advanced.htm
És una mica més car, però els knobs van força finos i a sobre té pads de percusió.

Edit: Ajuda amb què? En trobar les maquinetes o en ajudar-te a fer el live?


01 des. 2011, 13:55
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
franksinanhrax ha escrit:
De fet, per disparar els clips no necessites gran cosa, jo fins i tot he fet servir una guitarra del Guitar Hero. El nanokontrol ara està per uns 30 euros, però vaja, jo no hi entenc.

De teclats midi, jo te'n recomanaria aquest:
http://www.thomann.de/es/m_audio_axiom_25_advanced.htm
És una mica més car, però els knobs van força finos i a sobre té pads de percusió.

Edit: Ajuda amb què? En trobar les maquinetes o en ajudar-te a fer el live?



A trobar makinetes! La veritat es que vaig perdudet, l'ho altre ja nire treient infos de tutorials, de l'esputo i més gent indefensa i desprevinguda jaja...


EDIT: Aquest sel veu guai, però que dir-te... no tinc previst guanyar-me la vida, simplement entretenir-me sabeu... vosaltres direu que us semblen! Moltes gràcies ;)

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


01 des. 2011, 14:45
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?



voldria poder fer algo així... suposo que si és això l'esput social m'ha dit que no fa falta un teclat sinó que amb algun altre trasto ja faria el fet... idees siusplau?

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


02 des. 2011, 00:19
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
Por cierto la idea de pillar un launchpad 140 leuros mas o menos.

Y luego un trasto para poder hacer lo del video sin necessidad de un teclado...

Pero que jodido trasto usooo??? xD

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


02 des. 2011, 01:16
Perfil
Member

Membre des de: 11 feb. 2011, 23:41
Entrades: 47
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
No sé, jo per comprar-me el launchpad, estalviaria una mica més i em pìllaria la apc40.
Vaja, pel que veig el tio del video només toca les rosques del teclat, així que segueixo amb l'idea de que et compris un nanokontrol.


03 des. 2011, 14:19
Perfil
Sucio-cheko-23
Avatar de l’usuari

Membre des de: 15 juny 2006, 19:43
Entrades: 1034
Col·lectiu: dj-liver SOUND ARMY 23
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
personalmente nunca me e identificado con el software de produucion musikal,pero cuando lo he utilizado ha sido con programas faciles como fruty loops i sony de acid...


i con el hardware actualmente utlizo una yamaha rs 7000...

pero en tiempos anteriores he utlizado:

korg mx1
korg esx
roland 307
roland 505
roland sh 32

_________________
luchemos por un estilo de vida y de musika libre

Infra hard elektronik musik


http://es.myspace.com/562111716


03 des. 2011, 17:15
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
evano ha escrit:
personalmente nunca me e identificado con el software de produucion musikal,pero cuando lo he utilizado ha sido con programas faciles como fruty loops i sony de acid...


i con el hardware actualmente utlizo una yamaha rs 7000...

pero en tiempos anteriores he utlizado:

korg mx1
korg esx
roland 307
roland 505
roland sh 32



Estoy contigo evano, pero te recuerdo que yo me estoy arruinando comprando vinilos ;)

Es pura diversión y no creo que lo que passe con todo esto salga nunca a la luz jaja!


franksinanhrax crec que et faré cas i per començar faré de sobres amb això ja que no sabia que es podia asignar kualsevol parida als knobs que volguessis! Miraré avera que tal pot sortir per thomann ja que em sembla que a Vic a una botiga en tenen! La veritat la akai aquesta sembla un bon trasto i té tot el que necessitaria però queda molt lluny del que puc gastar!


Moltes gràcies!!

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


03 des. 2011, 23:32
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
franksinanhrax ha escrit:
No sé, jo per comprar-me el launchpad, estalviaria una mica més i em pìllaria la apc40.


Home, això de "una mica"... una mica i més. Sí que ho tens tot en un, però paga-ho.

franksinanhrax ha escrit:
...segueixo amb l'idea de que et compris un nanokontrol.


No sé la segona serie si ho van canviar... pero la serie 1 quan canvies de 'pattern' o 'scene' (com posa al mateix nanokontrol) al tenir aquest tipus de knob no infinit quan tornes enrere no et recorda el que tenies... així que hi ha moltes possibilitats de cagarla o que et fagi un estrany tonto al jugar-hi.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


04 des. 2011, 11:29
Perfil
Member

Membre des de: 11 feb. 2011, 23:41
Entrades: 47
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
Esputo Social ha escrit:
Home, això de "una mica"... una mica i més. Sí que ho tens tot en un, però paga-ho.


Ja, però per ebay les pots trobar entre els 150 i els 200 euros, que és el que et costa més o menys el nanokontrol, nanopad i nanokey. No sé, tot és mirar-s'ho.


Esputo Social ha escrit:
No sé la segona serie si ho van canviar... pero la serie 1 quan canvies de 'pattern' o 'scene' (com posa al mateix nanokontrol) al tenir aquest tipus de knob no infinit quan tornes enrere no et recorda el que tenies... així que hi ha moltes possibilitats de cagarla o que et fagi un estrany tonto al jugar-hi.


A veure si entenc el que vols dir... Mapejes el que vols a l'escena 1, passes a la 2 i al tornar a la 1 s'han desconfigurat algunes tecles que havies assignat? Si és això del que parles, a mi no m'ha passat mai. L'únic problema que he tingut (i tinc) és amb els knobs, que qual n'assigno un a un filtre (per exemple) i el giro, em fa salts bruscs.


04 des. 2011, 18:02
Perfil
Underave Fever
Avatar de l’usuari

Membre des de: 12 des. 2006, 16:30
Entrades: 1258
Ubicació: Perdido en el saco.
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
franksinanhrax ha escrit:
A veure si entenc el que vols dir... Mapejes el que vols a l'escena 1, passes a la 2 i al tornar a la 1 s'han desconfigurat algunes tecles que havies assignat? Si és això del que parles, a mi no m'ha passat mai. L'únic problema que he tingut (i tinc) és amb els knobs, que qual n'assigno un a un filtre (per exemple) i el giro, em fa salts bruscs.


No,no, em refereixo a que, a l'escena 1 per exemple un arpegiador, el fots al 50% per dir algo; ara passes a l'escena 2 i en aquell knob hi tens el que sigui i et fots a jugar-hi; quan tornes a l'escena 1 l'arpegiador segueix al 50% virtualment però no pas al controlador. Això en alguns casos importa ben poc però en altres és una baina... i amb faders ni te cuento, perds el control i t'has d'acabar situant el més ràpid que puguis via pantalla.

No tothom ho necessita, però més que res que ho tingui en compte.

_________________
Blablabla blabla blablabla...


04 des. 2011, 18:19
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
Esputo Social ha escrit:
franksinanhrax ha escrit:
No sé, jo per comprar-me el launchpad, estalviaria una mica més i em pìllaria la apc40.


Home, això de "una mica"... una mica i més. Sí que ho tens tot en un, però paga-ho.

franksinanhrax ha escrit:
...segueixo amb l'idea de que et compris un nanokontrol.


No sé la segona serie si ho van canviar... pero la serie 1 quan canvies de 'pattern' o 'scene' (com posa al mateix nanokontrol) al tenir aquest tipus de knob no infinit quan tornes enrere no et recorda el que tenies... així que hi ha moltes possibilitats de cagarla o que et fagi un estrany tonto al jugar-hi.



Joder ja et val eh... m'has tret les meves ilusions.

Però això si l'ho de una mica xD estic dacord!

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


04 des. 2011, 18:29
Perfil
Usual member
Avatar de l’usuari

Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58
Entrades: 378
Ubicació: BCN
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
Silviu, amb aquest no tindries el problema dels salts bruscs, ja que els knobs són infinits i els leds s'adapten depenent del parametre a controlar:
Imatge

És el Nocturn de la marca Novation, per si t'interessa.

_________________
http://www.myspace.com/icebreaker6

http://www.myspace.com/razaroja


06 des. 2011, 15:24
Perfil
Underave Freak
Avatar de l’usuari

Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10
Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
Entrada Re: Que software/hardware utilizas para tus producciones?
Hmm no està de més saber-ho! Però crek ke de moment provaré el nanoKONTROL.

Per cert vaig tenir la genial idea de descarregar i instalar el ableton live 8. Vaia cagada... no puc instalar cap vst (o és el programa, o jo no m'en recordo de com es feia...) nose si desinstalar de nou l'ableton o que collons fotre...

_________________
Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....




TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!


08 des. 2011, 20:12
Perfil
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 35 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2


Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant


No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :  
cron