Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58 Entrades: 378 Ubicació: BCN
Re: Opinió groveboxes
Hola,
La maschine de Native Instruments no és un groovebox, simplement és un controlador MIDI sobre un software específic, per a fer-la funcionar necessites d'un ordenador.
L'Akai MPC1000 és un sampler collonut, sobretot si li instales el software no oficial del japones JJ, es veu que el tiu aquest treballava a Akai i al pirar-se d'allí va seguir desarrollant el software de la màquina, ara el ven pel seu compte i et deixa el model MPC1000 quasi bé amb les característiques del model MPC2500. Jo el tinc i va collonut.
La Roland SP-555, també és un sampler i no l'he tocada mai ni la conec massa.
Conclusió si vols hardware jo tiraria per l'Akai, si vols una cosa diferent i t'apanyes amb el Maschine pos a por ello.
Pues yo ni una ni otra. Las grooveboxes me parecen un quiero y no puedo. Me explico, las grooveboxes al querer tenerlo todo incluido dentro, tanto la calidad de los sonidos como la edición de dichos sonidos es muy pobre.
Aun así me quedo Akai.
Zalú'!
04 maig 2009, 12:19
Willy
Usual member
Membre des de: 28 juny 2005, 18:27 Entrades: 179
Ja he triat em te que arribar la maschine a veure que tal ,ja dire a veure que tal va
08 maig 2009, 18:42
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
Que tiempos aquellos con la MC-303 la D-2 la yamaha RM1X...
Si quieres hacer algo mas pro yo tiraría de ableton, logic, reason... en cambio si quieres algo para hacer musica y pasar el rato, pues una groovebox cumple su funcion
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum