Hora i data actual: 17 juny 2025, 18:33

Publica un nou tema Respon al tema  [ 13 entrades ] 
Ecler Vs Jbl 
Autor Missatge
Entrada Ecler Vs Jbl
wenas ,me quiero comprar una caja acustica para mi habita i tengo pensado dos modelos uno es ecler i otro jbl queria q me dierais vuesta opinion saber q marca saka mejor calida de sonido segun vosotros i por q gracias de antemano.

ale Salut!!

14 nov. 2007, 12:14
Entrada 
eres todo un mar de dudas!!!!

yo no he escuchado ningún bafle ecler ni sabía de su existencia xD.

y jbl pos ya sabemos todos que es una buena marca! sinó mira como suena el sound de teknowar :evil:

14 nov. 2007, 12:25
Entrada 
pues mira acidboy hoy te iras a dormir sabiendo algo mas EXISTEN ALAVOCES ECLER :twisted: i si soi una mar de dudas por eso quiero q los veteranos como tu me aclareis el cerebelo :mrgreen: i lo del equipo de los teknowar ya lo eschuxe en la manrave i flipe un poko pero + q nada keria saber q tal los ecler comparados con los jbl q si estan a l'altura.

Ale!!

14 nov. 2007, 12:31
Entrada 
osea ya imagino que hay bafles ecler! pero nunca he oido hablar de ellos.

Y eso nose si es negativo o no. yo si fuese tu, tiraría de jbl que ia esta mas que demostrado que es una buena marca. Ecler si tiene bafles no creo que tengan mucha experiencia ( hablo sin saber ) encambio jbl ya lleva su tiempecito en la indústria.

que te quieres comprar exactamente? unos monitores para la habitación verdad? cuanto te quieres gastar? Que són para pinchar o para producir?

Hay midicadenas que te vienen con su amplificador y son mas que suficientes para pinchar en casa. Quizas te dan 50 o 70 rms por cada bafle y suenan prou bé. Asi te dejas de lios de etapas y cableados y seguro que de esta forma no rebientas nada.

14 nov. 2007, 12:39
Entrada 
acidboy, pues mira los jbl q me quiero pillar son unos monitores de estudio jbl control one la pareja 150euros 75wrms cada uno =150wrms a 8ohms i ya tengo una etapa akiyama lax200 de 125wrms por cada canal a 8ohms i son para mezclar en casa en mi cuarto i la caja ecler es una ambit 108 100wrms a 8ohms
175euros q te parecen ?¿

ale!!

14 nov. 2007, 12:48
Entrada 
Yo en mi casa tengo dos altavoces JBL E-50 que si mal no recuerdo admiten 175 W RMS. Estos altavoces no son de la gama auido pro de JBL como los de teknowar, son dos altavoces HI-FI para uso domestico.

Realmente no me acaba de convencer como suenan, me compré un equalizador y algo mejoró la cosa. La verdad es que mis conocimientos en quanto a equalización tampoco son nada amplios que digamos.

Lo que si te puedo comentar es que estos altavoces los hago funcionar con un amplificador que no etapa technics que no da mas de 60 W RMS por canal. Te digo esto porqué jamás se me ha ocurrido poner el volumen en mi habitación a mas de la mitad. Yo pincho en una habitación de unos 12 metros cuadrados.

Valora donde vas a pinchar pero me da que te van a sobrar unos cuantos watios.

PD: Precisamente yo no escatimo en volumen, los que me conocen ya saben los sordo que estoy :shock:

14 nov. 2007, 14:20
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
ufff quines pajares euromollet XDDD

a veure, que vols punxar o produir?

si vols punxar compra't unes caixes normals, Jbl mateix, o qualsevol marca està bé, ecler fa molts anys que fa P.A. i són normalilles.

si vols produir doncs monitors d'estudi, si vols monitors d'estudi compral's autoamplificats son força més recomanables que comprar-ho per separat, bàsicament perquè estalvies cables i elements que poden adulterar el so.

Si vols monitors d'estudi per punxar no t'ho recomano, no estan pensats per això, et sobraran freqüencies per tot arreu, i les corbes de resposta de monitors no estan preparades per a que els djs feu coses rares d'equalitzacio amb el mixer, son de resposta plana, amb una passada de greus t'el pots carregar, en canvi les caixes tant de hifi com les normals de p.a. tenen curves més apropiades per reproduir música de la forma que vols.

tu mism. :D

www.myspace.com/narcopsy

14 nov. 2007, 14:55
Entrada 
narcopsy, las vui per punxa,pos llavors amb comprare una caja acustica ecler ambit108 gracias per la aclaracio :wink:

Ale !!

14 nov. 2007, 15:15
Usual member

Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55
Entrades: 672
Entrada 
pero de totes manreres per puchar si vols pillarte un parell de autoamplificats en tindras prou si no vols kedarte sord i ke els vein es kagin amb tu!!!!

aleeeeeee

14 nov. 2007, 15:29
Entrada 
Si no m'equivocu la marca Ecler en altaveus te components Martin Audio, i si m'equivocu ke algú ho rectifiqui.

Ho dic xq kuan vaig anar un cop a buskar un recanvi a la fábrica Ecler, els currantes d'alla anaven amb camisetas ke posaven Ecler i Martin Audio.

14 nov. 2007, 15:47
Usual member

Membre des de: 01 oct. 2004, 22:43
Entrades: 658
Entrada 
pues jo juraria ke beyma li passa els conos a ecler... pero es una dakelles coses ke no es saben perke a ecler no li interessa ke se sapiga ke beyma li fa els conos.

Els jbl control one sino els poses mol fort no acaben de sonar gairebe, o almenys ami no magrada. Pero clar tmp se com sonaran els ecler.

14 nov. 2007, 16:35
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
Ferran ha escrit:
Si no m'equivocu la marca Ecler en altaveus te components Martin Audio, i si m'equivocu ke algú ho rectifiqui.

Ho dic xq kuan vaig anar un cop a buskar un recanvi a la fábrica Ecler, els currantes d'alla anaven amb camisetas ke posaven Ecler i Martin Audio.

No XDDD t'equivoques, sí que duien camisetes Martin, però no per Martin audio, sino per que la marca d'il.luminació pro de ecler (robots,scanners etc...) és diu Martin.

De fet a la fabrica d'aqui majoritariament el que hi fan és il.luminació Martin, de P.A. cada cop fan menys.

www.myspace.com/narcopsy

14 nov. 2007, 16:55
Entrada 
A vale!!
Enseguida ho vaig lligar amb Martin Audio, es ke no savia aixo de la iluminació Martin :wink:

14 nov. 2007, 17:06
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 13 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :