|
|
|
Hora i data actual: 04 set. 2025, 00:44
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 3 entrades ] |
|
Crosovers per a conexió d'etapes?
Autor |
Missatge |
alemousa
|
 Crosovers per a conexió d'etapes?
Be l'altre dia em van dir que per conectar varies etapes entre si, en caixes de totrang, feia falta un crosover... jo no crec q faci falta si no tens subwoofers o caixes de mitjos i aguts... he sentit de tot ja... i jo no tinc molta idea...
Qualsevol informació em serà molt útil...
Gracies
¿¿¿DANI???...
|
15 març 2007, 12:46 |
|
 |
HenRyTeKk
|
Si tot son tot rang,jo diria que amb les sortides de la taula (depen de quina) et pot aguantar 2 etapes 3 com a molt , més ja perd qualitat el so i necessitaries un splitter o un compressor per millorar el senyal, no m' entenc massa pero crec que es aixi, el dani t' ho sabra explicar segur... xDDD
Agur!
|
15 març 2007, 14:37 |
|
 |
maniac
Usual member
Membre des de: 18 des. 2004, 15:49 Entrades: 686
|
lo ke necesitas es un splitter, hay uno de behringer baratito el ultralink pro
q te hace de una salida stereo en xlr de la mesa, 3 salidas stereo en xlr balanceadas, si concetas mas de una etapa sin splitter a una salida de la mesa estas variando el voltage y la impedancia de la señal y te pikaran enseguida las etapas aunke el volumen de la mesa no este muy alto
_________________ 1 3 0 d B .  POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!
|
15 març 2007, 15:44 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 3 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|
|