|
|
|
Hora i data actual: 02 set. 2025, 21:22
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 10 entrades ] |
|
Autor |
Missatge |
pesky
Usual member
Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55 Entrades: 672
|
 Agulles noves.....?¿¿?
Hola a tots!!!
Les meves agulles akaven de petar i m'estic mirant unes de noves no vegis lo kares ke van!!!
Emm a veure si algu em pot ajudar una mica.... Estic entre stanton y shure i llegin una mica m'ha semblat ke les shure siguin mes resistens a part de que diuen que el bombo fan un so mes "rodo"(ne hi entenc gaire yo...) les stanton me mirat...pero m'agraden mes le shure encara ke no les he vist mai.....
si algu em pot ajudar una mika pos eso....!!!!
WHLB WHITELABEL
Stanton - Trackmaster.V3
akets son els models per si algu els te o algu..... APA!!!
|
15 ago. 2006, 18:02 |
|
 |
Kastaña
Usual member
Membre des de: 29 set. 2004, 08:16 Entrades: 307 Ubicació: En mi furgo
Col·lectiu: EBMOTAKE
|
Las ortofon scratch duran bastant i van d puta mare tant per punxa com per scratchejar.. la majoria d gent te las ortofon tipu concord. Salut pesky
_________________ . . . . E K A T O M B E . . . .
. . . . b a d a b r o n x s o u n d s y s t e m . . . .
|
15 ago. 2006, 19:48 |
|
 |
badgeorge
|
Jo tinc les shure whitelabel. En van de puta mare, de totes maneres no les he probat mai en un equip gran, no sabria dirte que tal el so amb molts Kw.
Les ortofon que diu el kastaña també estan prou be. Les trackmaster no les he probat mai.
En qualsevol cas si nomes vols cambiarte les agulles perqué tan petat, no cal que et compris capsules i agulles noves. Per qualsevol model venen nomes el recanvi de l'agulla.
|
16 ago. 2006, 11:30 |
|
 |
pesky
Usual member
Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55 Entrades: 672
|
si bueno les ortogon concorde son les ke ting petades pero m'he estat mirant rekambis de nomes l'agulla de las ortofon concorde pero no en trobo de soles...... perke tambe hi han les concorde dj-s i les dj-e i yo no se kines son les meves ara mateix anira kualsevol rekambi o ke?¿?¿ sempre i kuan sigui ortofon?¿?¿?
pero ya ke estik a gastar pasta no seria millor pillarse unas mes PATA?¿?¿?no se no se a veure ke faig...:!
alep merci
|
16 ago. 2006, 12:06 |
|
 |
x76
Usual member
Membre des de: 28 set. 2004, 15:30 Entrades: 261
|
A mi em van dir que a la Zona Franca donaven agulles de gratix a la peña.
No se, pots provar.
_________________ ***a demacrarseeeee..e
|
16 ago. 2006, 16:15 |
|
 |
DPAM23
Site Admin
Membre des de: 27 set. 2004, 19:23 Entrades: 5719 Ubicació: Barna²³
|
XXDDD
|
16 ago. 2006, 16:24 |
|
 |
helostcontrol
Moderador
Membre des de: 28 set. 2004, 21:32 Entrades: 514 Ubicació: Barna Tribe
|
lol
_________________ ڬ Join the rout4rds of la t3kn0 !!! ڬ
|
16 ago. 2006, 16:47 |
|
 |
maniac
Usual member
Membre des de: 18 des. 2004, 15:49 Entrades: 686
|
las ortofon "nightclub E" cn el corte del diamante eliptico cascan menos los diskos y es muy dificl q se acoplen por las vibraciones
_________________ 1 3 0 d B .  POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!
|
16 ago. 2006, 21:18 |
|
 |
D.j. Léo
|
H.
 Si no tienes claro qué pedir cuando llegues a la tienda , coge la cápsula como referencia y se la enseñas al tendero p´a que te dé el recambio , que con las Concorde ya tienes mas que suficiente.
 Fácil
Ya´sabes , no te comas el coco 
|
18 ago. 2006, 18:16 |
|
 |
Filetron
|
yo necesito 2 capsulas con agujas, las traen ya con la capsula? alguien sabe precio de stanton500? me lo an recomendado para unos acustic control de 2a mano. Mersi!
|
10 gen. 2007, 11:35 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 10 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|
|