Hora i data actual: 16 juny 2025, 13:18

Publica un nou tema Respon al tema  [ 5 entrades ] 
{Consells} -Transport d'equip - 
Autor Missatge
Moderador

Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53
Entrades: 1816
Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
Entrada {Consells} -Transport d'equip -
He considerat que era un problema tècnic i ho he posat aquí, si no va bé moveu-ho.

Srs Underavers,

Éstaré vivint un temps a Polònia i m'agradaria no perdre el poc que he apres de punxar, per això em molaria emportar-me els plats i la taula de mescles, els vinils i si potser un mini altaveu (que és prescindible).

Evidentment no m'ho emportaré a l'avió i menys considerant que ves a saber on aniré a parar quan sigui allà.
Llavors, m'agradaria saber com ho faríeu per traslladar tot el tema, tenint en compte que NO penso comprar una flight case (però que estic obert a que me'n deixeu una).
Si ho faig li demanaria a algú d'aquí que ho enviés.

Però com?
Empresa de transport?
CMMMF (Correo Muy pero que Muy Muy Fragil)?

Si algú ho ha hagut de fer mai o s'ho ha plantejat, estaria bé que em digués què li va passar pel cap.

Moltes gràcies

27 gen. 2009, 10:28
Man - Machine

Membre des de: 14 gen. 2009, 17:34
Entrades: 927
Entrada Re: {Consells} -Transport d'equip -
Jo sempre que envio o rebu qualsevol cosa ho faig per UPS. Per aquestes dates vai tenir un parell de sesions a Manchester i vai enviar la meva ex-TR909 i la meva taula per aquest servei. Triguen uns 3 dies laborables en portar-ho pero es impecable la forma com treballen.
En aquestes coses millor gastarte las pasta perquè no saps qui esta tocant les teves máquines.

Zalú'!

27 gen. 2009, 10:57
Moderador

m'ho he mirat, i després d'omplir el full de càlcul de pressupost.. m'ha deixat tirat.
Trucaré i ho preguntaré...tot i així, de quan estem parlant per un paquet?

alguna idea més?

27 gen. 2009, 12:01
Man - Machine

Membre des de: 14 gen. 2009, 17:34
Entrades: 927
kapita_voll ha escrit:
m'ho he mirat, i després d'omplir el full de càlcul de pressupost.. m'ha deixat tirat.
Trucaré i ho preguntaré...tot i així, de quan estem parlant per un paquet?

alguna idea més?

Doncs eren dos paquets, un per la TR i l'altre per la Pioneer. Per possarte un exemple enviar 30 vinils des de alemanya fins aqui son 12,95€, estem parlant d'un kilo i mig aprox. El que encareix el paquet no és només el pes sino també les dimensions, alerta! I la utlima que vai pagar va ser 5 CD's i parell de vinils d'aqui fins Argentina i em van sortir per cosa d'uns 90€. (Aixó si van triga 5 dies, per correus 2 setmanes i mitja i eran 8€).
Pica, la veirtat es que pica basant, però a mi correus ja s'ha carregat 2 sintes que vai vendre (un SH 101 i un Micron). Pot ser DHL, la versió no Express, te surt millor de preu.

Al avió mai, mai, mai de la vida, a no ser que viatgi amb tu com equipatge de ma. Al aeroport del Prat han robat maletes discos a molts dj como Jeff Mills o al meu colega Angel Molina o a Richie Hawtin li van robar la seva Xone que habian fet especialment per ell.

Te deixo uns consells que he trobat a la pagina de DHL sobre como embalar els paquets, pot ser amb això i correus la cosa et pot sortir molt més barata.

-Elija cajas de cartón corrugado, con forros externos. Utilice cartón de doble capa, idóneo para pesos grandes, en el envío de objetos de valor.
-Coloque los bienes frágiles en el centro del embalaje, garantizando que no toquen las esquinas. El objeto deberá estar acolchado por todos lados.
-Utilice divisores de cartón cuando envíe material plano y frágil (como, por ejemplo, discos de vinilo).
-No selle demasíado su embalaje. Recuerde que todos los envíos pueden ser abiertos por las autoridades aduaneras para su inspección.
-No considere que basta con poner etiquetas de "Frágil" y "Trátelo con cuidado" como sustituto de un embalaje adecuado. Sólo sirven como fuente de información.

Fora d'aquestes empreses...Ves tu a saber, i més si no les portes amb tu.

P.D: Ara que recordo pregunta si et poden canviar forma de trasnport, és a dir, normalment aquestes empreses tots els seus paquets internacional ho fan per avió, a veure si fent el viatge per carretera surt més barat.

Zalú'! i sort!!

27 gen. 2009, 12:52
Moderador

moltes gràcies nanu, ja veig que hauré de fer això.

El pes és lo que putejarà, les mides...dos plats i una taula les puc encavir en una caixa d'e menys d'un metre quadrat.

Bé, si estic allà i tinc temps i pasta, endavant!

27 gen. 2009, 16:09
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 5 entrades ] 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :