|
|
|
Hora i data actual: 18 juny 2025, 16:56
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 5 entrades ] |
|
Autor |
Missatge |
lintin
|
 duda de vestax
keria saver si alguien a tenido alguna experiencia kn esta marka , 1 kolega m dijo k sn d kojones k tienen 1 motor kn muxa fuerza y m van a durar milenios , x klaro es el mismo k m ls vende , keria 1 opinion exterior
el modelo es vestax pdx 2000 mk2
m salen ls 2 x 650€ , lo e mirao x internet y paraece d lujo, x esk x internet asta ls akiyama parecen d lujo ,
|
03 abr. 2008, 15:57 |
|
 |
krustythekore
|
esos platos supuestamente son los mejores para scratch por que tienen musha fuerza en el motor, para pinchar nose yo por que no los he probado....
|
03 abr. 2008, 16:03 |
|
 |
lintin
|
eso es l k m digeron k tiene muxa fuerza d motor , yo akostumbrado a korrea , fijo k m korro solo al apretar play, teng d probarlos , merci x la info
|
03 abr. 2008, 23:14 |
|
 |
krustythekore
|
hombre acostumbrado a los de correa fliparas con estos....pero siempre depende del uso que les des, si los vas a utilizar pa pinchar yo siempre prefiero technics
|
04 abr. 2008, 14:52 |
|
 |
NoHz
Usual member
Membre des de: 09 juny 2005, 23:41 Entrades: 389
|
esto pregunta a en cox que esta esponsoritazat per vestax
|
04 abr. 2008, 18:50 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 5 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|
|