Autor |
Missatge |
ekstazo
Usual member
Membre des de: 10 abr. 2007, 04:33 Entrades: 544 Ubicació: Mount Zion
|
 Planchador de vinils
Desconec si s'ha parlat de akesta maquina x aki abans (m'extranya am la de malalts musicals q hi ha x aki).....
http://www.djdevices.com/acatalog/info_1.html
Es una maquina que te Vestax en el seu cataleg. Directament, plancha vinils verges de qualsevol senyal rebuda x conector rca (cd, ordenador, mesclador, cassette...).
Pel q fa als dos aspectes importants, q son el tecnic i l'economic. He llegit que el rang de frequencies q accepta no es mol alt, i aixo fa q depen de quins talls la calitat baixa. Encara q clar, x vendre, a la web et diuen q surten am calitat iwal q els vinilis comercials. Tambe e llegit q necessites aver fet algun curs o saber bastant sobre masteritzacio i frequencies x fer.la servir be.
X q fa la pasta, aki pillem.... uns 8000€.  a part, cada disc verge de la vestax costa 6€, i la agulla de zafiro uns 250€ i dura 20 pasades/grabacions. vamos q es una pasta, l'unic bo es cada disc a 33rpm pot enregistrar 25 min. x cara, crec. aixo redueix el cost x poder tenir 8 temes en un disc...
Obro comentaris x q totom opini i si algu sap algo mes, q expliki......
es massa pasta x la inversio en solitari... xo un bon planxador de discos comunitari x a foreros, seria lo seu----> Utopiiiiiaaaasss q soñar es gratix.
AGUR
|
30 gen. 2008, 09:00 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
El alto coste del aparato y su mantenimiento, así como la baja calidad que se consiguen con los vinilos resultantes, lo convierten en un capricho al alcance de unos pocos melómanos forrados que quieran plasmar sus obras en casa.
30 gen. 2008, 11:05 |
|
 |
airda1
Underave Freak
Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25 Entrades: 817 Ubicació: Andandará
|
Està clar que si fos més ecònomic hi haurien molts més vinils de gent d'aquí.... sobretot de super col·lectius super molons que son super old school (perdó però no ho puc evitar al llegir alguns post)
Pel que m'han dit nomes hi ha una planxa en tota Espanya....
Va Xavi comença a estalviar i a veure quan te la pilles xDD
_________________ "Sonrie que es gratis"
|
30 gen. 2008, 11:05 |
|
 |
TDF
Underave Fever
Membre des de: 12 des. 2005, 18:57 Entrades: 1959 Ubicació: Okata no es masnou!
|
airda1, hi ha mes de una plancha a españa, te lo aseguro xD fabricas professionals pot ser, pero a barcelona hi ha dos planchas "caseras" minim.
Yo si algun dia plancho un disc, l'enviare a fora, no me fio de españa ni de coña xD
_________________ http://www.myspace.com/tdfkore http://www.myspace.com/Polankoprods
|
30 gen. 2008, 11:15 |
|
 |
pisu
Underave Fever
Membre des de: 15 març 2007, 16:05 Entrades: 1231 Ubicació: Berlín
Col·lectiu: música.vermella
|
|
30 gen. 2008, 11:16 |
|
 |
airda1
Underave Freak
Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25 Entrades: 817 Ubicació: Andandará
|
Aix les meves informacions son de poc fiar...
_________________ "Sonrie que es gratis"
|
31 gen. 2008, 10:50 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
Bueno tengo un colega que se dedica a realizar dubplates y en tiempos tenia la vestax y ahora con el tiempo se compro una de las profesionales de toda la vida y vamos... dice que la vestax es de JUGUETE!!  si alguien esta interesado os puedo pasar su telf. y habláis con el.
En tiempos lei en la future music que solo quedaban en el mundo dos personas que supieran arreglar los cabezales de las cortadoras de vinilo.
Creo que son todo leyendas urbanas de las compañias discograficas para acabar de matar el vinilo.
31 gen. 2008, 11:20 |
|
 |
pesky
Usual member
Membre des de: 19 oct. 2004, 16:55 Entrades: 672
|
pues espero ke no lo maten nunka!!!!
_________________ -Cuando hay cambios, la incertidumbre es mas importante que lo claro y bien definido. No huyas de la incertidumbre-
|
31 gen. 2008, 13:48 |
|
 |
Mickey Mouse
|
no creo que las discográficas quieran matarlo al menos por ahora... La gente (gran parte) no se compra un disco sólo por la música. Y con el auge del rollo DJ el vinilo esta más vivo que hace unos años.
|
01 feb. 2008, 10:15 |
|
 |
Notxes
|
Ei,ke hi ha una empresa a la Republica Checa que prensa vinils a molt bon preu,demanen un minim de copies clar...si li interessa a algu puc demanar l´adreça ...
|
05 feb. 2008, 17:16 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
Yo creo que la peña que es fiel compra mas vinilos que cds, es que no me jodas un cd te lo bajas de la mula y te lo planchas y ya tienes el cd. Otro mas, pero el vinilo creo que se le tiene mas cariño. 
05 feb. 2008, 18:50 |
|
 |
After Tek
Lives in Underave
Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32 Entrades: 2155
|
aki sale una empresa gabaxa k tambien los planxa i creo k es a buen precio no se.. http://www.hhdirecto.net/foro/hip-hop-28523.html
05 feb. 2008, 19:06 |
|
 |
Kokos
Usual member
Membre des de: 02 oct. 2004, 21:23 Entrades: 772 Ubicació: in da hood!
Col·lectiu: Skorea
|
ei doncs si em dones la adreça tho kurres, merci
_________________ dem no like mi and mi no like dem
----->www.skoreasound.com<-----
|
05 feb. 2008, 21:50 |
|
 |
badgeorge
|
No es lo mismo planchar discos que grabarlos.
Esta máquina realiza grabaciones a un precio exagerado y entiendo que en una calidad / durabilidad de los discos mas que dudosa.
Existe una empresa en galicia (si mal no recuerdo) que te hace lo mismo sin comprar el cacharro y pagando una pequeña cantidad.
Planchar discos es otra cosa bien distinta, ya que primero se crea un disco master y luego se "planchan" las copias poniendo los vinilos en contacto con el master. Un dia vi un documental de como se creaban los vinilos. Es un proceso bastante laborioso. De ahí al alto precio final de los discos.
Tambien hay que señalar que de cada disco el laber no llega a recibir ni 3 euros por copia. El la diferencia entre estos 3 euros y el precio final que ronda los 9 se lo llevan la distribuidora, los impuestos y la tienda donde los compramos.
|
06 feb. 2008, 00:35 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
06 feb. 2008, 09:48 |
|
 |
Benassid
Underave Freak
Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10 Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
|
 Re: Planchador de vinils
Ei gent rescato el post... algu que em pugui planxar algun disc per aki bcn o rodalies? Haviam si algu em pot ajudar! Gràcies! 
_________________ Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....
TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!
|
25 jul. 2011, 20:41 |
|
 |
basix
Member
Membre des de: 11 maig 2010, 18:40 Entrades: 80 Ubicació: RUBI CITY
Col·lectiu: DYSTORSOUND
|
En la tienda de vinilos tasmaniac , manu tiene alli una makina de planchar vinilos ,lo k no se si a cerrao o se a trasladado a otro sitio..siempre k paso esta chapada..a mi me a fastidiao por k keria planchar alguna cosilla,es el unico sitio k se...espero te sea de ayuda.. A cuidarse....
_________________ VIVE Y DEJA VIVIR
|
25 jul. 2011, 20:55 |
|
 |
After Tek
Lives in Underave
Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32 Entrades: 2155
|
La tienda de Tazmaniac ya cerro hace bastante tiempo. Y Manu no es el que tiene la maquina el solo era el propietario de la Tazmaniac. El propietario de la maquina es Yann, quien si que sigue por Barcelona. El ha masterizado y planchado para varios sellos como Peace Off, Disboot.. Aqui teneis un anuncio suyo en Hispasonic, si encuentro su numero de telefono, que lo tenia, tambien lo pondre. http://www.hispasonic.com/foros/yann-du ... ona/327678
25 jul. 2011, 21:59 |
|
 |
Benassid
Underave Freak
Membre des de: 25 gen. 2010, 23:10 Entrades: 856
Col·lectiu: St.kiki party
|
Mercii after!
_________________ Tu... Tu ham... tu hamster.. tu hamster....
TU HAMSTER ES UNA RATAAA! TU HAMSTER ES UNA RATAAA!!!
|
26 jul. 2011, 19:36 |
|
 |
Esputo Social
Underave Fever
Membre des de: 12 des. 2006, 16:30 Entrades: 1258 Ubicació: Perdido en el saco.
|
He repassat el post i només escric per completar el tema amb algun link que faltava, aquí deixo un parell (uns checos i els "típics" gallegos): http://www.gzdm.czhttp://surevil.comA més a grans tirades també ofereix servei Melting Pot i alguns segells/tendes més. Pel tema de fer-te'n només un o així sí que diuen que la qualitat no es pot comparar (pel procediment que es segueix per fer el vinil (tallar-lo o planxar-lo)) però vaja, si algú ho prova que fagi un review  .
_________________ Blablabla blabla blablabla...
|
27 jul. 2011, 22:08 |
|
|