|
Hora i data actual: 28 juny 2025, 06:03
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 17 entrades ] |
|
DUBSTEP, TEP, TEp, tep, tep
Autor |
Missatge |
narcopsy
Underave Fever
Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38 Entrades: 1804
|
Jo no e llegit tot perquè hem fa mandra però, estic amb tu!!!!
_________________ ---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy
|
09 gen. 2008, 19:38 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
Ya tenemos a los nuevos Milli Vanilli...
09 gen. 2008, 19:55 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
FITXAT!!!!!!!!!!
Ja ho tinc dirrrti!!!! Farem un estil nou i revolucionari el DUBSTEK!!!!!!!!!!!
Serem l'enveja de totes les raves, ens trucaran del MNE per sortir en portada a UK anirem a les millors festes de tota europa, ja veuràs de aquí a l'estrellato, i quan s'acabi el chollo sempre podem renegar de l'estil i nose dir que en veritat nosaltres sempre hem volgut fer shranz i ja està!!!!!!!
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
09 gen. 2008, 21:24 |
|
 |
Herr_Doctor
|
Yo lo que haría sería acabar con britney spears, que al menos tiene más encanto
APOYO A LOS ARTISTAS BIPOLARES !!!
|
09 gen. 2008, 21:30 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
No no con la amy winhouse esa que va todo el dia enfarlopada, esa si que mola!
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
09 gen. 2008, 21:31 |
|
 |
amph
|
Pero dirrti, en part tens rao xq hi ha molta merda dins el dubstep, pero es important sapiguer separar EL GRA DE LA PALLA, jo convisc amb un amant del dubstep i en la seva busqueda de temes ens creuem amb uns bodris q flipes...pero com milers de bodris hi ha en el drum'n'bass o l'acid techno o l'schranzio...I si lo q et molesta es l'etiqueta, aixo es algo inevitable (tenim la necessitat de classificar les coses...), pero estigues menys per les etiquetes (son algo secundari...) el q importa es la musica...
ah, Narcopsy, podriem fer una fusió d'schranz amb dubstep, pero treballant al tempo teu habitual (1500 bpm's), quedaria algo bastant fresquet,no???
podriem fer la portada de l'album amb plastidecors...
|
09 gen. 2008, 21:45 |
|
 |
Lordignatius
Farmatrón
Membre des de: 26 ago. 2007, 12:28 Entrades: 1758 Ubicació: Mauthausen
|
Ya me imagino a Dirrrti cantando y al Naco con el casiotone en el razzmatazz 2
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5dSTW6if5Zc[/youtube]
|
09 gen. 2008, 23:59 |
|
 |
trashvantraxxx
Usual member
Membre des de: 06 nov. 2007, 15:32 Entrades: 257
|
jajajaja
ahora mismo keda fundado el club de fans del nuevo descubrimiento super hype en london de este duo musical!!! grupo portada en las revistas mas in!
el Narco a 1500bpms y el dirrti criticando a la misma velocidad ke sale cada sonido juas juas juas
va no ahora en serio...
dirrti ten mas paciencia con el dubstep tio...como bien dice amph hay mucha paja x ahi como en casi todos los estilos de musica...siempre destacan unos pocos ke son temazos y el resto son los ke los imitan o los kiero y no puedo...y esos son los ke acaban con la esencia...xo fijo ke te vas a encontrar con unos cuantos mas ke te molen bastante y admitas un pokito ke algo diferente tiene...aunke sea solo x la mezcla d elementos ya existentes o la manera de hacerlo o la contundencia. o la oscuridad...
ayyy mami ke sera lo ke tiene el dubsteeeep

_________________ Próxim 22 de Oct. hYbRid "URKEL BASS"@Sala Be Good DUBSTEP+KUDURO+BASSLINE+GRIME+DIRTYELECTRO CAUTO+THE GARDENER+D.ROME+DR.RES+MONKSTA +info: http://www.myspace.com/hybridmuzik http://www.myspace.com/trashvantraxxx
|
10 gen. 2008, 04:21 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
A mi el que hem molesta i molt, seguint la línia del que diu el meu company de grup, és els artistes de breakcore o similar que ara és passen en massa al dubstep, amb obscures i poc clares "raons" al radere, vease el COÑAZO de Aaron Spectre el dia de la Campus. A mi aquestes coses quan són "perquè toca" i per les raons que a ha donat el dirrrti aquesta especie de "aroma" que dona l'escena dubstep com de vanguardista o de transgressora doncs a mi la veritat hem fa riure, sigui shranz,sigui electro,sigui jotes o sigui dubstep en el moment que un artista canvia d'estil simplement perquè "es el que toca" per mi és un venut, que igual per el cas és un venut "transgressor"? sí, el que vulguis, un venut.
Per cert ahir hem vaig enrecordar de vosaltres i del amic dirrrti quan fullejan el mondo sonoro d'aquest més que fan els típics reportatges de lo mejor del 2007, a nivell internacional de música electrònica mejor artista "BURIAL" a caram.....així dius que no està de moda? XD Ja estic visualitzant el pròxim recinte del sonar dedicat al dubstep o la nova carpa de monegros dubsteriana jajajajajajaja
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
10 gen. 2008, 08:00 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
Dani, hauries d'informar-te una mica abans de parlar. Aquest any ja va haver-hi representació al Sonar de dubstep, per part de Kode9 & Spaceape, Skream, Mary Anne Hobbs y Oris Jay la nit del divendres. Si per una cosa es caracteritza aquest festival és per oferir al seu públic algunes propostes fresques dins la electrónica, i l'any passat el dubstep era un dels estils que començava a despuntar.
Que el disc de Burial s'hagi considerat el millor del 2007 tampoc és cert. S'ha considerat el millor de la dècada. Ahí es nada. Pocs artistes poden dir el mateix amb un únic disc i un parell d'EPs al carrer. Si l'haguessis escoltat, veuries que no sona com la resta de dubstep facturat pels seus companys anglesos, és música d'altra galaxia. Jo ni ho considero dubstep, vaja.
Tampoc crec que el cas d'Aaron Spectre sigui per posar el crit en el cel. Un artista té dret a provar nous espectres musicals independenment del estil que hagi portat fins llavors. Encara que en part tens raó, conec a més d'un artista de hardtechno que ara es corre de gust fent minimal, altra música "de moda"... Esperem que sigui conscient del que fa i vegi de nou la llum.
I llegir als pedants del MondoSonoro et deixa bastanta malament, em produeixen arcades la colla de gafapastes que poblen la redacció d'aquest fanzine musical.
Que el dubstep no és res nou, que a Jamaica ja es feien coses així fa anys, que no aporta gens de diferent al que hi havia fins ara? Doncs no sé, el mateix em penso que es deu haver dit de tots els estils haguts i per haver, pero penso que la gràcia de la música electrònica resideix aquí, anar una mica més allà o barrejar diferents disciplines pot resultar en un nou estil musical.
I sí, ja n'hi ha de breakstep, jo he pogut escoltar alguna sessió i la veritat, sona força bé...
10 gen. 2008, 08:22 |
|
 |
cauto
|
Esta clar que a totohom qui mes qui menys ens molesta el rollet de les etiquetes, pero son una manera mes facil de englobar totes les influencies que te la musica.
Si algu poc entes amb musica em pregunta quina musica faig, no li estare esplicant que faig una especie de hip hop barrejat amb dub a tempo de brekbeat y que...tal i que qual.
Dirrti si t'ha agradat knowledge indaga a buscar toasty que aket pavo es un geni.
LIKE SUN-ONE LIFE-ANGEL-TAKE IT PERSONAL....
nARCOPSY l'aaron spectre fa dubstep no perque toki, el fa pq li haura passat el que a molts al descubrir el dubstep ( fua!! m'encanta i te molt a veure amb el que faig) yo estava fent techno dub, hip hop i l'amph em va ensenyar una sessio ( nosel'artista @the cell_berlin) i vai flipar. La musica es bona o no, sigui dubstep sigui digidub, sigui techno, sigui lo que sigui. Quantes variant hi ha d'etiqutes en el rock?? es lo que hi ha i no se l'hi a de fer massa cas. Les etiqutes son un prejudici per destriar el que t'agrda del que no.
NARCOPSY DESPRES DE TAN BURXAR ENCARA DEMANARAS UN BIS!!! 
|
10 gen. 2008, 15:51 |
|
 |
trashvantraxxx
Usual member
|
jajajaja
yo estoy con cautooo!!! ale !!! 
_________________ Próxim 22 de Oct. hYbRid "URKEL BASS"@Sala Be Good DUBSTEP+KUDURO+BASSLINE+GRIME+DIRTYELECTRO CAUTO+THE GARDENER+D.ROME+DR.RES+MONKSTA +info: http://www.myspace.com/hybridmuzik http://www.myspace.com/trashvantraxxx
|
10 gen. 2008, 16:09 |
|
 |
trashvantraxxx
Usual member
|
sobre todo en el breakstep 
|
10 gen. 2008, 17:09 |
|
 |
acidboy
|
dirriti, Quan escoltes música, es un moment on només las de dedicar a la propia música, es a dir; en el moment en que comences a pensar i valorar lo que envolta aquest estil o cançó estas deixant d'escoltar i apreciar la música en si.
Que vull dir amb això? Que es una tonteria buscarli les 4000 potes al gat com tu fas, pq sense donarte compte t'estas deixant influenciar per coses que no tenen res a veure amb la cualitat en si de la cançó o l'estil i per tan estas desvalorant sense raó.
Deixa't de etiquetes, deixet de si es comercial o no, de si els anglesos ens prenen el pel, deixat de si cual i pascual i paret a valorar i escoltar detalladament.
No m'entra el cap que un tio com tu que sap valorar i sap apreciar la música, destripis a tord i a dret una estil tan elaborat i tan currat com es el dubstep. I encara menys entenc com un tio que li mola el hip hop, li mola el dub i li mola el techno ni li agradi el dubstep!!! enserio no m'entra el cap.
L'unica explicació que li dono, es que as volgut criticar massa ràpid, sense haver apreciat bé la música per culpa de les tonteries de les etiquetes i de la rabia que et fan els anglesos crean estils nous cada dos per tres.
Fesme cas, deixat de pollezes i ves escoltant dubstep, que poc a poc veuras la moltíssima cualitat que desprenen molts dels seus artistes.
Agregam al msn : polredpunk@hotmail.com i jo t'aniré passant temazos 
|
11 gen. 2008, 14:43 |
|
 |
acidboy
|
bé, poca cosa mes hi ha a dir, no ? jejeje!
I si, et convertiré en un dubstepero! m'hagues agradat veuret a la festa a la nau i veure quina opinió haguesis tingut sobre el live del cauto&uxuka
jejeje! per mi, va ser una marevella.
Si que tinc el soulseek. Però el vaig abandonar per un lloc privat de descarga molt millor pero el va xapar l'interpool ^^! i segurament tornare al soulseek. Ja t'agregare!
|
12 gen. 2008, 23:37 |
|
 |
ROME
|
APESTEP
|
17 gen. 2008, 17:26 |
|
 |
acidboy
|
|
17 gen. 2008, 21:04 |
|
|
|
Pàgina 1 de 1
|
[ 17 entrades ] |
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|