Autor |
Missatge |
badgeorge
|
 Labels Drum and Bass ???
M'agradaria confeccionar entre tots els interesats una llista de segells d'aquest estil tan ampli com es el D&B.
Estaria ver intentar de separar els segell per subgeneres.
Ara estic al curru y no es plan de escriure la parrafada... de totes maneres començo per un que ultimament el tinc bastant controlat.
Position Chrome - HardStep ???
|
17 des. 2007, 12:17 |
|
 |
acidboy
|
bueno ja tenim el badgeorge a lado medio oscuro!!!!! ja hem aconseguit que sigui un adicte al drum'n'bass i OJO!!! que comensa a comprar coses mes breakore encara que sigui a 170 bpm i ell digui que es druman jarto... no deixa de ser breakore!
BENVINGUT FUTUR BREAKORETA!!! jajajaja!!!
i bé, referent al post quan arribi a casa faig una bona llisteta!!!
|
17 des. 2007, 12:23 |
|
 |
badgeorge
|
.... principiant....
En aquest foro nomes podem burchar el Joc i Jo aka Badgeorge 
|
17 des. 2007, 12:31 |
|
 |
acidboy
|
doncs espera't que encara no coneixes la meva verten burxaire
PD: Dr.res, ara que comences a esciure per aquí mariquitca a veure si aportes una bona aportació de labels de drum and bass que tu estas molt mes posat que jo!
|
17 des. 2007, 12:50 |
|
 |
badgeorge
|
Se'm tira l'hora a sobre... possaré algún de rapid. Estaria be que algun master del universo en coneixements drum and basseros confirmes el que jo escric...
Offkey Records - Techstep
Subversion - Hardstep
Hardline - ???
Quarantine - Neurofunk ???
Xtinction Agenda - Techstep
Disturbd - Techstep
|
17 des. 2007, 15:51 |
|
 |
amph
|
Lost Soul (dark drum'n'bass-breakcore)
Black Sheep records (drum'n'bass extrem...)
Fsr (freestyleRecordings) (neurofunk, xperimental drum'n'bass)
Aural carnage (industrial d'n'b-breakcore)
Evol Intent (drum'n'bass)
|
17 des. 2007, 17:05 |
|
 |
ikzio
Usual member
Membre des de: 26 nov. 2004, 12:04 Entrades: 470 Ubicació: Lleida/Bcn (xo soc de la francha!)
|
Joder despues de leer he pensao que ya los habiais puesto casi todos, pero aun me han salido todos estos:
Killing sheep
Darkitek
Vision
Full Force
Syndrome
Bastard Child
Prspct
Shadybrain
Subsitenz
Cyanide
Prototype
Ganja Tek
Underfire
Lifted
31records
Metalheadz
Red Light
Recon
M-Atome
NO U-TURN (si hablamos de techstep la cosa empezo aqui mas o menos no?)
Shogun Audio
Defcom
Violence
Nerve
Flatline
Todos ellos dentro del rollo techstep, neurofunk, technoid o hardstep. No los clasifico detalladamente por subestilos porque dentro de un sello pueden haber referencias mas o menos variadas y porque tampoco me he escuchao todas las referencias de cada sello, aunke algunos si que estan mas definidos claramente.
Hay algunos como Prototype, Ganja Tek, 31 Records o Shogun Audio que tambien han sacao cosas no tan oscuras o no tan contundentes.
XANOPTICON! De este caeran mas de uno y mas de dos temas el dia 29
Algun tema de Venetian Snares como el Find Candace. O tambien su grandioso Rossz Csillag Alatt Született aunque este ya es otro rollo.
Luego esta el drum'n'bass rollo Limewax, Dylan, HIdden, SPL... que si que es cierto que tira mucho hacia el breakcore, pero sigue unos patrones mas repetitivos y no tan caoticos, que supongo que es a lo que se referia el acidboy.
Venga enfermos a ver si seguimos engordando la lista, estaria bien poner sellos de otros subestilos tambien.
|
17 des. 2007, 18:28 |
|
 |
badgeorge
|
Aquí uno que ultimamente se está comprando discos de estos artistas...
|
17 des. 2007, 19:03 |
|
 |
pity
Gordo problemático
Membre des de: 25 març 2005, 15:28 Entrades: 2075 Ubicació: BCN
Col·lectiu: Rizomatik 2.0
|
No Breaks (increible el 003)
Dust of Sound
_________________ Saludar a vuestras hijas de mi parte
|
17 des. 2007, 20:57 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
Pues no sigas que luego no sabes cuadrarlos xD
Cuando vimos a Dylan en el meeting yo me quede alucinado y acongojado pero no se... no se a mi no me parece breakcore, es todo el rato el mismo loop pero que tiene 5 cambios distintos
PD Si el 29 metes el Cleansed by Nightmare te doy un beso ijijijji
17 des. 2007, 23:55 |
|
 |
acidboy
|
Alguns que m venen al cap....  després a veure si poso alguns exemples de breakore a 170.
- tech
- ganja tek
- Bingo
- ram records
- position chrome
i si ikzio en part m referia aquest tipos de druman/breakore pero tinc altres referencies mes breakoretas sense cap patro. Es algo que estic buscant molt per poder incluir breaks ben jartos a les meves sesions sene tindre que fotre els temes de breakore al -4. Ara a veure si en un futur puc tindre una bona maleteta de druman/breakore.
|
18 des. 2007, 10:04 |
|
 |
gon
|
solemos traer todo lo que sacan estos artistas.... cabrones meteros en la shop de la web! www.meltingpot-records.net
ese tb lo tenemos so putilla!!!
|
18 des. 2007, 12:59 |
|
 |
badgeorge
|
Acidboy treu-te les leganyes dels ulls d'entrar al forum home... que el position Chrome està al primer post.
Has repetit quasibé tots... bingo jo diria que es jum-up no?
xDDD
|
18 des. 2007, 13:38 |
|
 |
badgeorge
|
Por que teneis la web en frances Gon???
Yo suelo comprar en el toolbox (web francesa) y tiene tambien la pagina traducida al ingles.
Es algo que me sorprendio al entrar en vustro website.
|
18 des. 2007, 13:48 |
|
 |
acidboy
|
tu si que ets jump up!!! Bingo es drum and bass classic de tota la vida, amb alguns toques jungle !!
Respecte els sellos..... xD me pajarejat una mica.
acidboy l’ha editat per darrera vegada el dia: 18 des. 2007, 15:53, en total s’ha editat 1 vegada.
|
18 des. 2007, 14:13 |
|
 |
gon
|
es una larga historia... lo que esta claro es que tenemos que hacer web nueva...
espero que en 2008 la tengamos operativa...
|
18 des. 2007, 15:36 |
|
 |
pity
Gordo problemático
Membre des de: 25 març 2005, 15:28 Entrades: 2075 Ubicació: BCN
Col·lectiu: Rizomatik 2.0
|
como te han calado badgeorge .
Aunque la mona se vista de seda mona se queda.
Pd: tambien tiene discos de hardcore.
_________________ Saludar a vuestras hijas de mi parte
|
18 des. 2007, 15:52 |
|
 |
badgeorge
|
El pity todavia sigue esperando (espero por su bien que lo haga sentado) a que yo pinche hardtek....
Cierto... y alguno que otro de house... de reggeaton digo dancehall juro no tener ninguno!
|
18 des. 2007, 19:39 |
|
 |
Willy
Usual member
Membre des de: 28 juny 2005, 18:27 Entrades: 179
|
Rude boy un dels millors fen ragga
Quemist
i a veure si algu sabria dirme de qui es un disc nou que ha sortit que son tres bombos seguits i uns baixos una mica pobres
Tinc que anar a la caçera ja el posare aviat
|
18 des. 2007, 19:52 |
|
 |
ikzio
Usual member
Membre des de: 26 nov. 2004, 12:04 Entrades: 470 Ubicació: Lleida/Bcn (xo soc de la francha!)
|
Crec que el tema que busques pot ser aket: Lynx - Disco Dodo
http://www.redeyerecords1.co.uk/sounds/10870.asf
|
18 des. 2007, 21:51 |
|
|