Hora i data actual: 06 set. 2025, 17:41

Publica un nou tema Respon al tema  [ 64 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4  Següent
El hardtek no existe 
Autor Missatge
Underave Fever

Membre des de: 03 abr. 2007, 01:04
Entrades: 1202
Ubicació: OMNIPRESENTE
Col·lectiu: Mezclasrudas
Entrada El hardtek no existe
He intentado informarme sobre los origenes del hardtek, buscando por wikipedia, poniendo hartek en el google, buscando por otros sitios...
Incluso en una pagina que hay en un post de underave que salen miles de estilos con sus origenes, o un poster que hay en el trivial que viene a ser lo mismo. Y en ningun sitio sale el hardtek como estilo, todo y que en internet salen 1000 cosas mencionando dicho estilo.
¿De donde viene el hardetk, que historia tiene, tiene mas a ver con el kore o con el bacalao?

07 des. 2007, 16:44
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada 
http://fr.wikipedia.org/wiki/Hardtek

En frances si que esta! y no es muy chungo, yo no se frances pero lo he entendido casi todo.

07 des. 2007, 17:41
Perfil WWW
Entrada 
si un disco esta producido a 33 es para que suene a 33, entiendo que lo has dicho para que lo entienda pero... musicalmente es una locura lo que has dicho

07 des. 2007, 17:49
Entrada 
Citació:
si un disco esta producido a 33 es para que suene a 33, entiendo que lo has dicho para que lo entienda pero... musicalmente es una locura lo que has dicho

Claro que es una locura!!! aunque son unos cuantos los que tiran de esta tactica cuando se pasan al hardtekcore y no tiene mas que sus antiguos discos de schranz en la maleta.

De todas maneras el ejemplo de dirrrrt es muy válido....

07 des. 2007, 18:03
Site Admin

Membre des de: 27 set. 2004, 19:23
Entrades: 5719
Ubicació: Barna²³
Entrada 
eso fué como se creó, lo que no quiere decir que todo el hartek sea así.

(no todo el hartek es tribe)

07 des. 2007, 18:28
Perfil WWW
Site Admin

Entrada 
dirrrti ha escrit:
el hardtek nunca ha destacado por ser un estilo especialmente "cuerdo" o sonoramente exquisito.

me encanta ver como siempre que puedes descalificas este estilo.

07 des. 2007, 18:31
Perfil WWW
Entrada 
Doncs jo també me pillat algún que altre disco bastant del pal... i també penso que la gran majoria es basura. I molts altres no m'agraden simplement

07 des. 2007, 18:55
Site Admin

Entrada 
estem d´acord en que molt discos de hardtek son horribles, però joder si es busquen bé n´hi ha que son collonuts.
de totes maneres dir que es "falto de exquisitez" es una cuestió d´opinions ja que jo creo que nhi ha de molt ben produit, i amb una complexitat/calitat sonora màxima.

un dia que tingui temps samplejaré uns cuants vinils, a veure si convenço al putu dirrrti. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

07 des. 2007, 19:20
Perfil WWW
Entrada 
Dius que t'has pillat un da putas clan ... els altres dos que son l'ultim de narkotek i el trivialtek 01 no?

07 des. 2007, 21:05
Site Admin

Entrada 
justament aquest, com tu dius, no crec que tingui molt de hardtek

Badgeorge: DPC08

EDIT: sampling in process :D

07 des. 2007, 21:25
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada 
Hombre lo de exkisitez sonora en el DP08 k quieres k te diga, para mi la exkisitez sonora solo existe en musica clasica, jazz y algunos estilos de electronica que requeiren esa exquisitez, en los demas no es tan importante la calidad sonora "exquisita"

07 des. 2007, 22:00
Perfil WWW
Site Admin

Entrada 
bueno, para que esto no quede en palabras te he sampleado 10 temas.

Me gustaría que los escucharas en el orden que te los pongo, y que en la medida de lo posible los escuches enteros de principio a fin (no sea que te pase como con darkness y te pierdas lo mejor al final :lol: )

ahí va:

1.- Promo X - MP3 - Discogs
(se oye como el culo pero te podrás hacer a la idea. bastante hipnótico, un poco electro)

2.- Signal Electrique - MP3- Discogs
(Duro de entrar si no hay costumbre de escuchar cosas de este tipo, hay que tener el dia)

3.- Mem Pamal - MP3- Discogs
Esto es lo que yo llamo mental hardtek, difícil también si no se está acostumbrado a este estilo.

4.- Noisebuilder - MP3- Discogs
(140BPMs, La galleta de este disco no tiene desperdicio)

5-6.- Tekita 05 - MP3_1 - MP3_2 - Discogs
las dos canciones son del mismo vinilo, la primera es buena pero la segunda es exquisita :wink:
menudo bombo.

7.- Trollybus Cirkus (ralph d patetik) - MP3- Discogs

8.- Dirt Box - MP3- Discogs

9.- Axium 11 - MP3- Discogs
Esto es una obra de arte.

10.- Veilleurs 2 Nuit
- MP3- Discogs
hacia el final tiene unas voces que no me molan pero los espirales del final de todo me encantan

ale ya tienes para escuchar :D

DPAM23 l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 des. 2007, 00:08, en total s’ha editat 1 vegada.

07 des. 2007, 22:17
Perfil WWW
Gordo problemático

Membre des de: 25 març 2005, 15:28
Entrades: 2075
Ubicació: BCN
Col·lectiu: Rizomatik 2.0
Entrada 
Yo he escuchado muchos temas de música electrónica (me baso en el techno que es lo que mas he mascado) con una gran riqueza sonora.

Para mi es fundamental llenar la maleta de música y no de discos con una etiqueta X. Escuchar música puede ser algo muy placentero... por qué limitarse a escuchar cosas pobres y simples...

Otra vez el petao del badgeorge que se ha colado :shock:

07 des. 2007, 23:04
Perfil WWW
Site Admin

Entrada 
nada hombre no me cuesta nada escuchar estos temas mientras voy haciendo cosas.
y bueno si esto no te convence ya es que no tienes remedio XD

el enlace de mem pamal ya está arreglado

cuando digo difíciles de escuchar (referiéndome al 2 y 3) no lo digo por su dureza sinó porque al ser unos loops muy repetitivos si no te gusta el estilo pues es más dificil de tragar el tema entero.

si, quizá los temas que te he sampleado de noisebuilder y signal electrique se salen un poco de lo que es hardtek, pero vamos para mí son peazo de temas.

sobre la velocidad es lo que te digo que no todo el hartek tiene porque ser rápido, lo hay de más y menos rápido.

también podría haber puesto algún TNL que los hay muy buenos, o ya tirando de infrabass (más nuevos) o muchos otros pero con esto (te gusten o no) sólo te he querido hacer ver que no todo el hardtek es tribe ni tiene porque parecerse al tribe, que es lo que creo que tú entendias más o menos por hardtek.

08 des. 2007, 00:19
Perfil WWW
Usual member

Membre des de: 04 abr. 2005, 19:02
Entrades: 240
Entrada 
"Zulu alchemy" de Dirt Box. és una obra d'art.

sik l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 des. 2007, 02:22, en total s’ha editat 1 vegada.

08 des. 2007, 01:00
Entrada 
Ja he arrivat a casa (mes aviat del desitjat)... estic en disposició d'intentar respondre les intrigues del forero dirrrrti.

1er... Tant el Trivialtek01 com els pocs discos de Narkotek que he escoltat a la meva vida em semblen bastant dolents, el millor adjectiu que se m'acudeix per definir-los es comercials (si em llegeix el joc segur que em cobre mes cars els discos els proper dia). El disc que tu deies que has comprat, no l'he escoltat. Deixem-ho en que era un simple intent de sarcasme / burxa en un moment d'aburriment (en tinc bastants al llarg del dia).

2.- Música en la meva vida n'he escoltat molta, estils puc asegurar que molt pocs. De ben segur que em perdo coses que m'encantarien. Podria dir-te que practicament tot el que he escoltat a la meva vida musicalement parlat ha estat electrónica.
Tret de un grapat de subgeneres de techno i d'ara començar a mastegar drum and bass a punta pala l'unic que me parat a escoltar en la meva vida es algo de música clasica i algun que altre disc de Queen.

Mirant la música globalment no em considero pas cap expert. De fet en quant a eléctronica hi ha moltisimes coses que desconec també.

3.- El techno en quasibe totes les seves variants no es un gran exemple de complexitat. Moltes produccions no utilitzen gran varietat de sons.. cert.

Aquí està la dificultat alhora de crear cançons que et fan atrapar la ment desenvolupant sons i convinant-los d'una manera altament repetitiva. I es que la música está basada en la repetició, en alguns estils mes en d'altres menys.

El que em de tenir en compte sobre totes les coses, es en quin contexte estem parlant i apartir d'aqui definir les coses... Estem parlant de música electrónica de ball.

A mi el Techno em transmet energia, em transmet alegria, em pot transmetre un munt de sensacions. Temes amb sons atmosferics, temes amb sons foscos que em fan volar la ment. Com a tots els estils s'ha de rebuscar per trobar coses que resultin interesants, interesants per a mi està clar.

Quant escoltes un tema i posteriorment passes a definir-lo, pots tenir en compte moltes coses que influiran en la teva opinió final. El que mes pes te obviament en aquesta opinió es el tipus de samples, sintes o "instruments" emprats. Si tots els sons que compossen un tema no et diuen res per separat el mes probable es que no t'aporti massa cosa el conjunt global.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Et posaré uns quants exemples de cançons que per mi tenen riquesa sonora. Partint de la base que el tipus de so amb el que es basen a mi m'agrada... Et pos temes no massa típics.

Sterac - Mysterium: Es un tema força antic. Es lent i força repetitiu (jo ho deixaria en progressiu), pero te una atosfera que m'encanta.

Steve Rachmad - Moog on Acid: Molt en la linea del anterior, de fet es del mateix productor sent el primer d'un dels molts alias d'aquest holandes. Per mi això es un exemple de so ben treballat amb un resultat molt musical.

Emanuel Top - Turkish Bazar (Thomas P. Heckman Remix) - Techno que atrapa...

T.Raumschmiere - Monstertruckdriver: Això no te musicalitat ???

James Ruskin - Work (Steve Rachmad Remix) ... es repetitu??? si, com tota l'electronica de ball. M'atrapa i m'encanta.

Spokesman - Acid Creak (Pierres Reconstruction Mix): Techno molt Old School.

Asys - No more fucking Rock'N'Roll: Acidtechno fora de lo mes convencional. Mes ràpid i contundent que la resta...simplement BRUTAL!!!

Spolvet - Rock The Sun: Hardtechnazo amb una molt bona combinació de breaks en algun punt... especial devilitat que tincper les guitarres.

Lenny Dee - Forgotten Moments: .... també hi ha temes hardcore amb velocitat que em possen la pell de gallina, aquest es un clar exemple ... This is Gabber!!!

Diplomat & Trouble - Tantalum Cones: Un altre de hardcore... res a veure amb el frechcore ravero d'ara.

Time Exile and Sub Focus - Silicon Chop: Un exemple de Drum and Bass amb un so meravellos.....

Quasibe tots els temes del triple EP Driving Insane de Black Sun Empire

Per acabar dos temes de techno molt fosc no exsesivament melódics, però amb un so i energia brutals.

Oscar Mulero - Anaconda

Henrik B - Manwolf

Jo crec que tot això te molta qualitat.... MUSICÓN
------------------------------------------------------------------------------------------------

Majoritariament, no necesito massa velocitat per escoltar música i que m'agradi :D

En definitiva...penso que el techno no es una música fàcil d'escoltar. Tampoc fàcil de produir.

PD: Si tu o algú no trova algun tema, em podeu agregar al soulseek... badgeorge igual que aquí.

08 des. 2007, 02:53
Entrada 
Ara toca contstar al J!

Ja que has possat tots aquests temes, me pres la molestia de escoltar-los.

El primer tema no m’agrada. Els dos talls del tekita em recorden, com la gran majoria de hardtek que he escoltat, als teletubies, despres de escoltar-lo mes vegades em va entrant millor i escolto un so algo mes profund que la majoria de temes vulgaris … pero en general em sonen a màquina de marcianitos… De l'ultim em sobren pitidos.

Es el que comentaba abans en l'altre post... els tipus de sons que s'utilitzen em semblen (amb perdó) un xic ridiculs. Em sona tot com a sintes accelerats.

El tercer ja el vaig sentir quan el vas anomenar al altre post…no m’entra massa la veritat.

Els que mes m’han "agradat", son els dos que precisament el dirriti diu que no son hardtek... Signal Electrique i Noisebuilder, velocitat moderada, prou admosferics i en conjunt molts mes profunds que la resta. Sobretot el primer com a global, el noisebuilder te una base molt molt simple... "pum pum pum y poco mas", el desenvolupament del tema no sembla massa treballat.

Jo personalment crec que la velocitat no es l'únic que determina un estil... hi ha temes de hardcore industrial molt molt curts de bpms Dirrrrti i d'altres que passen dels 165.

La resta de cançoncs sense apasionar-me son temes que no estan pas malament del tot. Podria estar en una festa i no fugir corrents al sentir-los.

No tot el hardtek es tant horroros com alguns el volen pintar, això s'ha de reconeixer.

08 des. 2007, 03:48
Entrada 
Ami hi ha hardtek que m'agrada bastant pero els exemples que ha posat el J! dona la casualitat que no m'han agradat gaire a expeció del tema de mental hartek.

Ami el hardtek que m'agrada es el technoso amb bombo techno y amb sorollets acid. També m'agraden molts temes de narkotek, per mi realment es un gran productor.

Recordo una sesió de hardtek al antisonar de fa 2 anys al sound de okatek + gabaxos. Deurien ser les 9 o 10 del matí. Es de lo milloret que he escoltata una rave a mans d'un gabaxo. Era un hardtek que jo no habia escoltat mai 100% techno, es mes, eran els mateixos sons del acidtechno i dl hardtecno mes dur a 180 bpms i amb redobles hardtek.

Realment fascinant.... Apartir d'aquell dia vaig decidir que volia comprarme aquest tiupos de hardtek i que en el futor tindria una bona maleta d'acidtek :)

08 des. 2007, 11:27
Site Admin

Entrada 
El hardtek que he posat s justament el que menys s´escolta aquí.
es més difícil d´entrar, d´entendre, i de trovar que cualsevol infrabass o narkotek (que també en tinc un futimé, però a l´any d´escoltarlos em cansen, i aquests no).

el DPC08 jo cre que es es techno a 180, jo no li sento els sons típics de hartek. si thi fixes a la descripciò que hi ha a l´esquerra de la pàgina es el que posa. en canvi el DPC06 sí que el veig més hardtek (arobass, esclar) tot i que sol es un pel soso, mesclat queda molt enèrgic, dona força a la sessió.
aquesta també es unaltra, molts dels temes de hardtek, posiblement mesclats es tinguin un efecte diferent a l´oida que sols.

jo no sòc molt bo etiquetant música, pero (com diu badgeorge) no crec que es puguin classificar els estils de música només pels BPMs, hi ha altes factors com els sons, els ritmes i els ambients que crea.

joder bad , sentir que no sortiríes corrent al sentir el AXIUM11 en una rave es gairebé un insult per mí :D , es més, diria que es el millor disc que tinc (fora d´algun de pink floid).

jo crec que aqui a les raves tenim una asignatura pendent amb el hardtek.
aquí no se sap apreciar gaire perque no hi ha costum d´escoltarlo. se sent molt poquet i gairebé tot el que se sent son les megaproduccions més comercials , que, o son dolentes, o cansen aviat. per això aquí té la imatge que te.
crec que hem anat massa ràpid a buscar el hardkore, sense passar per altres ritmes més típics del hardtek.

PD: me falta fuego de apoyo, ravingman? where are you?

08 des. 2007, 11:47
Perfil WWW
Site Admin

Entrada 
joder, mireu el noisebuilder i el axium 11 per quan es venen

http://www.discogs.com/sell/list?releas ... 6058&ev=rp
http://www.discogs.com/sell/list?releas ... 1156&ev=rp

es habitual això a discogs?

08 des. 2007, 12:01
Perfil WWW
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 64 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :