Hora i data actual: 28 juny 2025, 16:40

Publica un nou tema Respon al tema  [ 38 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent
Acopio de productores 
Autor Missatge
Gordo problemático

Membre des de: 25 març 2005, 15:28
Entrades: 2075
Ubicació: BCN
Col·lectiu: Rizomatik 2.0
Entrada Acopio de productores
Hola , abro este post para hacer acopio de los productores que rondan por estos lares , a día de hoy hay mucha gente que esta produciendo en la oscuridad de se habitación y me gustaría con este post que mas de uno saliera de su exilio y dejara oír sus producciones .

Yo aporto mi granito de arena haciendo un copia y pega de 4 producciones que tenemos colgadas en nuestro myspace creadas por 4 miembros del colectivo .

http://www.myspace.com/rizomatik

2 Temas sueltos del Narcopsy:

http://media.putfile.com/Holocaustrated-

Holocaustrated @ Narcopsy aka decapitedboy

http://media.putfile.com/Like-Vultures- ... unmastered

Like Vultures Eating Flesh v1 (unmastered) @ Narcopsy

apa peña animaros.

04 gen. 2008, 18:44
Perfil WWW
Underave Fever

Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38
Entrades: 1804
Entrada 
Bueno fent-me autobombo màxim XD

El primer tema és un adelanto del Ep de Decapitedboy amb el segell Splitterblast de la rep.checa que surtirà ara a finals de més,ref: Splitterblast005

El segon tema és un adelanto del Ep de Narcopsy amb el segell Sociopath de Taiwan i que surtirà en unes setmanes,ref: SRmpe053

Ala ja callo. XD a veure si ús animeu, FRESON!!!!! PITY!!!!! ICEBREAKER!!!!!!!!!! MANIAC!!!!! va colla malparits no hem deixeu aquí sol collons XDDDD

www.myspace.com/narcopsy

04 gen. 2008, 21:19
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada 
En el meu myspace podeu escoltar alguns, i estic preparant un ep amb sociopath tb, de d'n'b.

No es ni de lluny tant bestia com lu del malalt del "decapitated", dani, ets un malalt (per si no t'ho havia dit).

Aqui el primer tema, mes tranquilet:

TDF - dROP zONE

Y el segon (que en el EP seria el tercer, xo weno), que s'anima mes:

TDF - Deconstruction

Ala, que aprofiti.

TDF l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 gen. 2008, 22:43, en total s’ha editat 1 vegada.

04 gen. 2008, 22:27
Perfil WWW
Usual member

Membre des de: 04 oct. 2004, 17:06
Entrades: 612
Ubicació: Terrassa
Col·lectiu: de campo y tralla!
Entrada 
narcopsy, quins temes mes xungus, especialment els primer!
aixo s'escolta a les discoteques de la republica txeca???
aixo quin estil seria??? (aqui acabo de demostrar la meva ignorancia en les noves tendencies d'ara, xD)
la del myspace m'ha agradat i tot (pero masa harcoreta pel meu gust, especialment al final).
Tot aixo esta produit només amb les korg o fas servir també algo de software (imagino q al menys per masteritzar)??
El reste de temes del myspace tb sonen força be.

tu pity que fas servir per fer musiqueta?

aviam si dema mi fico i penjo alguna coseta meva, que crec que no tinc res en aquest pc.

04 gen. 2008, 22:40
Perfil WWW
Underave Fever

Entrada 
Juer tiu no m'esperava de tu aquesta cara drumanbassera :) molen els temes tio! estan molt treballats, felicitats, m'alegru que el Iron tambè et tregui el ep :D!! Ben vingut a la family sociopath ajajaja ja som 3 de per aquí :D

I no siguis pesat, NO soc un malalt coi, que mira que sou pesats,diga'm el que sents quan ho escoltes la sensació que et provoca, però no ho resumeixis en que estic malalt XDDDD

www.myspace.com/narcopsy

04 gen. 2008, 22:43
Underave Fever

Membre des de: 12 des. 2005, 18:57
Entrades: 1959
Ubicació: Okata no es masnou!
Entrada 
Eske em mola provar diferents coses, siempre dispuesto, com el snoopy...

La sensacio que em transmet es de malaltia de psiquiatric XD, aixo la teva faceta de noi decapitat eh! el altre tema m'ha molat molt.

Esque a mi el speedcore tant accelerat no em diu res, per tant nomes puc dir k ets un malalt, no criticare musica k no entenc. :wink:

04 gen. 2008, 22:45
Perfil WWW
Underave Fever

Entrada 
Didi ha escrit:
narcopsy, quins temes mes xungus, especialment els primer!
aixo s'escolta a les discoteques de la republica txeca???
aixo quin estil seria??? (aqui acabo de demostrar la meva ignorancia en les noves tendencies d'ara, xD)
la del myspace m'ha agradat i tot (pero masa harcoreta pel meu gust, especialment al final).
Tot aixo esta produit només amb les korg o fas servir també algo de software (imagino q al menys per masteritzar)??
El reste de temes del myspace tb sonen força be.

tu pity que fas servir per fer musiqueta?

aviam si dema mi fico i penjo alguna coseta meva, que crec que no tinc res en aquest pc.

Ui la del myspace es vella de collons Didi XDDDD

A veure jo produeixo sota dos noms, amb Narcopsy faig Hardcore Breakcore i amb Decapitedboy (si lo xungo ¬¬) faig una barreja de speedcore Terror i Electronic Grind, i sí és bestia i ràpid i potser no és la última moda als clubs de ball més selectes, però bueno a mi hem mola i disfruto fent-ho que és el que compta :) i no, està més encarat a fer "concerts" que en fer ballar gent a discos, són maneres diferents de veure la música electronica.

No tot té per que acabar en discos sempre, jo no vinc del mundillo electronic vinc dels grups, dels concerts, i sempre e escoltat estils besties, hardcore,metal,death etc... és normal que ara ho apliqui a la electronica, però sense escapar del circuit de concerts, crec que és senzill d'entendre :D per això mola el breakcore en general accepeten qualsevol estil per bestia que sigui i es planteja com un concert no com una festa de club això et dona més llibertat i dinamisme per fer el que vulguis. i bé els que vau ser el dia del 1er grind&break entendràn que vull dir Didi.

No utilitzo les korgs per res, utilitzo ableton live i mogollon de plugins diferents, fa dies que ni les toco les maquines, hem limiten la creativitat, és lo que hi ha avançar o morir.

www.myspace.com/narcopsy

04 gen. 2008, 22:51
Usual member

Entrada 
aqui van un parell de temillas:

un de technillo amb un toc de trance:
<embed src="http://www.evoca.com/evocaPlayer/evocaPlayer.swf?id=133632&teu=http://www.evoca.com/" wmode="transparent" allowscriptaccess="never" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" height="85" width="90">

i un de hardtek, versio d'un conegut ema d'electro
<embed src="http://www.evoca.com/evocaPlayer/evocaPlayer.swf?id=133634&teu=http://www.evoca.com/" wmode="transparent" allowscriptaccess="never" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" height="85" width="90">

04 gen. 2008, 23:16
Perfil WWW
Underave Fever

Entrada 
Caram noi, deu ni dor, a veure si els pots pujar d'alguna manera en mp3 amb algo de més calitat de so, perquè els bombos sonen molt bé tú, i en general soc poc entes de hardtechno (no l'estic cagant oi? XD) però vamos hem sembla força currat.

www.myspace.com/narcopsy

04 gen. 2008, 23:23
Lives in Underave

Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32
Entrades: 2155
Entrada 
buff a mi la primera canso d narcopsy, es la unika k cansok e escoltat en ma vida k en serio, e sentit una sensacio extranya al cap.. masa a saco ho veig xo weno x gustos els colors

04 gen. 2008, 23:31
Drogoderador

Membre des de: 18 des. 2006, 22:47
Entrades: 1837
Ubicació: Sabadell
Entrada 
Didi se k l'schranz no és el k més s'escolta ara, pero krek k akesta és l'ocasió per ensenyar el teu ready or not... tecnikament nose si es gran cosa (soc kualsevol cosa, menus un expert en producció!) però no vegis el k em disfrutat amb aket temilla.. ho deixu caure, aviam si tanimes a compartir-lo!! :roll:

05 gen. 2008, 00:03
Underave Fever

Entrada 
After Tek ha escrit:
buff a mi la primera canso d narcopsy, es la unika k cansok e escoltat en ma vida k en serio, e sentit una sensacio extranya al cap.. masa a saco ho veig xo weno x gustos els colors

Doncs m'alegro perquè d'això és tracta :) vec que ho has entes.

www.myspace.com/narcopsy

05 gen. 2008, 00:10
Gordo problemático

Membre des de: 25 març 2005, 15:28
Entrades: 2075
Ubicació: BCN
Col·lectiu: Rizomatik 2.0
Entrada 
Primero el dani se dedica a intentar reventar neuronas por que así todo el mundo se pondrá a su nivel ( es parte de su plan de dominación del mundo ).

Segundo todos para mi punto de vista sois unos artistas cada uno a su nivel pero en el fondo todo artistas la gracia de este post no es ver quien es el k mejor produce la gracia es poder compartir algo que nos gusta a todos y que no se deja ver mucho hoy por ejemplo e visto que Didi también hace sus cosillas ( grata sorpresa) .

Tercero vamos haber si hay mas peña que se anima yo ahora hare una pekeña búsqueda para ver si encuentro algún tema que me haya dignado almenos a acabar ( este es mi gran problema)

Para Producir hago servir ableton live 7 ( + 3 millones de plugins ) y reason 4.

05 gen. 2008, 10:30
Perfil WWW
Entrada 
narcopsy ha escrit:

A veure jo produeixo sota dos noms, amb Narcopsy faig Hardcore Breakcore i amb Decapitedboy (si lo xungo ¬¬) faig una barreja de speedcore Terror i Electronic Grind, i sí és bestia i ràpid i potser no és la última moda als clubs de ball més selectes, però bueno a mi hem mola i disfruto fent-ho que és el que compta :) i no, està més encarat a fer "concerts" que en fer ballar gent a discos, són maneres diferents de veure la música electronica.

No tot té per que acabar en discos sempre, jo no vinc del mundillo electronic vinc dels grups, dels concerts, i sempre e escoltat estils besties, hardcore,metal,death etc... és normal que ara ho apliqui a la electronica, però sense escapar del circuit de concerts, crec que és senzill d'entendre :D per això mola el breakcore en general accepeten qualsevol estil per bestia que sigui i es planteja com un concert no com una festa de club això et dona més llibertat i dinamisme per fer el que vulguis. i bé els que vau ser el dia del 1er grind&break entendràn que vull dir Didi.
.

XAPO!!
si tots els artistes procuerssin de fer la seva música, el que realment sentent dins seu i no la merda que agradi a les masse,s sense dubte la cualitat d'aquesta música pujaria exponencialment. Encara que es produeixin animalades com les del nostre estima narcopsytrance! ;)

05 gen. 2008, 15:11
Entrada 
Las canciones de Narcopsy yo las tengo que escuchar viendo una buena sesión de visuales con imágenes acordes con los samplers que mete.

05 gen. 2008, 15:36
Usual member

Entrada 
pity ha escrit:
Tercero vamos haber si hay mas peña que se anima yo ahora hare una pekeña búsqueda para ver si encuentro algún tema que me haya dignado almenos a acabar ( este es mi gran problema)

és el problema de tots...
fer un loop que soni bé i que sigui complert és relativament facil. fer un tema amb cap i peus, que ni sigui monoton, ni sembli trosos de temes enganxats es lo dificil... jo tinc el disc dur ple de temes per acabar... i hem sembla que tothom q fa musica a nivell no profesional li deu pasar el mateix... m'equivoco gent?

narcopsy tinc curiositat per veure un concert d'aquests que dius... m'ho imagino algo rollo la discoteca de heavys que surt a nosequina peli, crec que era en "el dia de la bestia".

pues res, vaig a tancar-me al estudi q m'ha entrat el mono! xD

despres pujo algun tema més i els links dels mp3 per si algu sels vol baixar (q a més crec q el reproductor del evoca no es de lo milor q hi ha...).

05 gen. 2008, 15:36
Perfil WWW
Underave Fever

Entrada 
Por lo menos alguien se ha dado cuenta que en mitad del tema sale Aznar hablando o no? XDDDD

Gràcies Acidboy, jo faig el que vull, i el que se fer simplement, a mi sincerament soc de l'opinió que costa massa fer una cosa molt bé, com per a que a sobre la facis sense anima i només perquè és el que toca, seria incapaç la veritat, per això mai m'ha agradat punxar (bueno i perquè no en se XD) però és perquè sino disfruto fent allò i després no és veu demostrat per mi no val, i és opinió particular se que molts djs disfruten ficant música d'altres, jo no podria, m'agrada el que faig.

La part més bruta del que fai no és més que intentar portar a l'extrem certes maneres de fer música, amb anima de grup, és a dir, faig el que faria si tinguessa un grup bestia però aplica't a l'electronica de fet tots els temes que faig loopejo grups que m'agraden i fai meus troços seus, per mi és la gràcia. I la idea és això, no que diguis "quin tarat!" sino que,ni que sigui asco, però que et provoqui la sensació que sigui. Qualsevol que hagi escoltat merzbow o sunno))) o coses així que son a les antipodes que faig jo, poden dir el mateix i acabar dient que allò només és soroll i mal de cap, quan en veritat et recreen uns paisatges que poden arribar a fer-t'ho passar malament, angustiar-te i al acabar dir, joder i això m'ho ha provocat la música i ja està?, doncs d'això és tracta, conseguir que la música et dugui a aquell nivell que de per si no hi vas.

Disabled ya tuve mi racción de visuales con zan i icebreaker en el grind&break1 però la verdad es que no fue del todo preparado, igual tu me podrias ayudar para alguna actuación y hacer algo juntos bien preparado, que dices? :wink:

aaa i encara que no ho sembli hem costa tant fer un tema de breakcore super recarregat que això altre, ús asseguro que si ús deixeu de emportar per la primera sensacio, i escolteu bé, sentireu coses de fondo que ni ús ho penseu XDDD desde cops de martell a estanteries de ferro, fins taladros funcionant grabats :shock:

www.myspace.com/narcopsy

05 gen. 2008, 15:43
Underave Fever

Entrada 
Didi, jo sincerament no puc fer això com ús passa al pity i a tu, segurament perquè desde els 13 anys toco amb grups, i aquest concepte de començar un tema i deixar-lo a mitjes i seguir amb un altre i na fent no le tingut mai, hem costa un munt de fer això, jo soc sempre de l'opinió que algo val o no val, però no hi ha terme mig, jo fins que no acabo el que començo no faig res més, encara que m'hagi de tirar 1 mes perquè perdo inspiració, més igual, però tinc els temes justos, que se que valen la pena, sino, ni començo. :)

www.myspace.com/narcopsy

05 gen. 2008, 15:48
Entrada 
narcopsy ha escrit:
Disabled ya tuve mi racción de visuales con zan i icebreaker en el grind&break1 però la verdad es que no fue del todo preparado, igual tu me podrias ayudar para alguna actuación y hacer algo juntos bien preparado, que dices? :wink: :

Necesito la mente enferma de Pity al lado xD

05 gen. 2008, 15:57
Pseudo-intelectual Perrofláutico

Membre des de: 05 abr. 2006, 02:05
Entrades: 2523
Entrada 
Després de veure't en acció, crec que decididament és una mariconada això que fas...

Per contundència electrònica i estil de grup, necessites un grup ¿Has pensat en incorporar un bateria i una veu als teus lives!? Podria quedar molt guapo.

Hauries de fer alguna cosa d'aquest rollo... Per mí són els reis de la contundència.

http://es.youtube.com/watch?v=K8MkVIe9xGc

05 gen. 2008, 16:00
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 38 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :