Autor |
Missatge |
okio
Drogoderador
Membre des de: 18 des. 2006, 22:47 Entrades: 1837 Ubicació: Sabadell
|
 Re: Hip hop combatiu?
Joder mega vaia comparaciones.. La ari de politización sèria creo que no ha oido hablar en su vida! Arianaa puello en tuu cuellooo!!!
28 oct. 2008, 13:56 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
Me encanta sacaros de vuestras casillas, hiphoperos de medio pelo...
28 oct. 2008, 16:00 |
|
 |
darkside
Member
Membre des de: 26 nov. 2005, 17:33 Entrades: 51
|
No airda1, el del concierto no era el mismo que el del videoclip, este del videoclip es un argentino que se llama Claudio Ernesto González (lo he sacado de su web).
Y el concierto no valia 22 euros, valia 18, vamos, almenos la entrada anticipada. Pero esto ya se sabe, el precio no lo ponen los artistas cuando vienen a tocar a salas como esta.
Y que yo sepa de momento no tiene ningun bolo programado por aquí, pero estaria bueno que volviese!
dirrti escuchate más canciones a parte de La rage si entiendes el francés y verás que las letras son muy combatibas y politizadas, eso si, como dices tu bañadas con ese toque de romàntico. Yo no soy ningun entendido del rap, pero encuentro que esta cantante le da un sentido a esta música.
|
28 oct. 2008, 16:13 |
|
 |
okio
Drogoderador
|
http://www.appelauxsansvoix.org/ --> és tota la moguda que tè darrera la Keny Arkana. Potser si que tens rao amb lo dels jarkoretas i punks, jo és un moviment que apenes he tocat i em falta molta informació. Encara que de veritat que hi ha aspectes que nose si aquests moviments que dius ho hauran tocat, com a minim jo és dels primers cops que ho sento. Mega tienes un lado de troll? Aviam si torna aquesta dona, aviam, em faria tornar a un concert de rap despres de... pff.... 6 anys? Apa aquí deixo el link que està interessant.
28 oct. 2008, 16:23 |
|
 |
megazero77
Moderador
|
Con el agravio de ser moderador... 
28 oct. 2008, 17:20 |
|
 |
DaNi
Usual member
Membre des de: 04 nov. 2007, 21:49 Entrades: 354 Ubicació: GuiNaRBrOnX
|
XD El primer tema de hip hop que escuche en mi vida era de ese disco, y al principio me parecio una mierda rarísima esto del hip hop. Los siguientes dos meses escuche ese disco 2658 veces. ASI ES LA MOVIDA, ARRIIIIBA LOS BUSCAVIDAS! XD
|
28 oct. 2008, 21:29 |
|
 |
After Tek
Lives in Underave
Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32 Entrades: 2155
|
Mi primer tema de Rap en Español que escuche fue el Sera Mejor de Mucho Muchacho!! XD
28 oct. 2008, 22:59 |
|
 |
ekstazo
Usual member
Membre des de: 10 abr. 2007, 04:33 Entrades: 544 Ubicació: Mount Zion
|
jo el primer va ser la primera canço del primer disc de 7 notas 7 colores.
Okio en un acte de fe ens podrias traduir algun fragment del text sobre la moguda de la tipa aquesta. Crec que seria de bon interes general.
_________________ RASTAFARI IS NOT A CULTURE, IT'S A REALITY.
|
29 oct. 2008, 00:06 |
|
 |
okio
Drogoderador
|
M'ho he mirat eh! Però te tela i amb un traductor online si de veritat interesa t'apanyes tranquilament.. Encara que a tu t'en dec unes quantes així que si em sobra un moment m'hi poso i intento fer argu! 
29 oct. 2008, 00:10 |
|
 |
airda1
Underave Freak
Membre des de: 02 gen. 2006, 11:25 Entrades: 817 Ubicació: Andandará
|
Jo tenia que anar al concert però l'endemà a les 9 del matí tenia una "operació" i no era plan. Bueno això 18 euros, i no se jo si ella no te molt a veure, perque la discoteca aquella en si tampoc és gran cosa. hauriam de mirar els preus d'altres dies.
Pues justament el que m'agrada d'ella és aquest toc romàntic (no pastelos): "Ta philosophie humaniste, s'est arrêtée à la théorie, Quand tes armées sont parties coloniser l'Afrique!
Tu filosofía humanista, se ha parado en la teoría, Cuándo tus armadas partieron a colonizar Africa!"
I aquesta frase també em va molar molt: "N'oubliez pas qu'c'est par les urnes qu'est arrivé Hitler"
_________________ "Sonrie que es gratis"
|
30 oct. 2008, 10:32 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
Yo lo primero que recuerdo es a un grupo de rap de mi ciudad llamados "misión hispana" // a estas alturas y todavía no sabemos poner vídeos?? // elboletaire :p
03 nov. 2008, 08:55 |
|
 |
emidy
Underave Fever
Membre des de: 22 oct. 2007, 14:42 Entrades: 1304 Ubicació: Kstellar del reveS
Col·lectiu: Cultiwatt
|
Ostia, no m'enrecordo de la 1a cançó de jipi-jopo que vaig escoltar, xo em va marcar força la de SUELO SOÑAR de frank-t, zenit i arianna puello en tu cuello jeje
_________________ [Kaiser of pichuakan]
|
03 nov. 2008, 22:32 |
|
 |
okio
Drogoderador
|
Emidy que passa que estas baixant la mitja de missatges eh! Ja que el post a derivat al meu primer tema de rap jo diria que dels primers va ser de Magnatiz, el ciudad maravilla!! Lo mas hardcore sabadell, neng! P.D: No és un gran tema, però per iniciar-se de niñatu no estava mal!!
03 nov. 2008, 22:43 |
|
 |
emidy
Underave Fever
Membre des de: 22 oct. 2007, 14:42 Entrades: 1304 Ubicació: Kstellar del reveS
Col·lectiu: Cultiwatt
|
todo lo que necesitas es control, saber con quien manejas, tener contactos  sisi, aquest tema va arrelar dins de la consciencia rapera de molts nanus. Per cert, la penya aquesta de Magnatiz va fer algu més amb cara i ulls?!? Lo de postejar va a èpoques i ara en el curru tinc més feina i no puc estar tant pendent dels aconteixements i fets que passen a diari en el panorama raveril actual. p.d: Toma toma pilla pilla es lo que te da la ciudad maravilla! Ciudad maravilla, rayas de coca, peña loca, pilla, recoge lo que te humilla ...
_________________ [Kaiser of pichuakan]
|
03 nov. 2008, 23:00 |
|
 |
megazero77
Moderador
|
Pues el mío creo que fue el Legalízalo de La Gran L, el embrión de La Puta Opepé. Salía en una cinta que editó la A.L.A. de apoyo a la legalización de todas las drogas, con un chorro de grupos punk y dos temas que salían de la línea: éste que he dicho, y uno donde Antonio Escohotado ponía la voz.
04 nov. 2008, 08:16 |
|
 |
After Tek
Lives in Underave
Membre des de: 03 oct. 2007, 21:32 Entrades: 2155
|
Bueno i queda el ZPU que fa poc (el any pasat) va treure un CD, crec que grabat a la Le Buque tambe i amb colaboracions del Porta.. Nach (amb el qual va fer com la "continuacio" de ciudad maravilla.) PD: De gent de Le Buque hi ha un que a mi em va agradar força quan vaig escoltar la seva maqueta es diu Suko i es del Hospitalet crec..
05 nov. 2008, 00:50 |
|
 |
Willy
Usual member
Membre des de: 28 juny 2005, 18:27 Entrades: 179
|
Per mi els millors La excepción sens dupte i Mucho Muchacho es una institució
|
11 nov. 2008, 18:56 |
|
 |
Quark
Member
Membre des de: 11 set. 2008, 21:34 Entrades: 27
|
El Nega , integrante de "Los Chicos del Maiz" ha sacado maqueta haze poco... Rap sin tapujos , rojizo y cargado de critica social . Haber como pega el disco que tienen que sacar , "Pasion de Talibanes" . Ahi va un temita... Le deja un mensajito a Nach , y otro a Morodo . 
|
15 nov. 2008, 17:28 |
|
|