|
Hora i data actual: 04 set. 2025, 00:05
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
Que es lo que valoras de un DJ?
|
Que es lo que valoras de un DJ?
Autor |
Missatge |
gummo
Usual member
Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08 Entrades: 734 Ubicació: Descolocado.
|
 Re: Que es lo que valoras de un DJ?
|
01 març 2009, 21:41 |
|
 |
909
Man - Machine
Membre des de: 14 gen. 2009, 17:34 Entrades: 927
|
Discusiones sobre quien es más guay?? Ande ves tu eso en este post?? Sera lo del Dave Clarke?? Si es eso, hijo, vuelvete a leertelo otra vez. Ahi no se se estaba debatiendo si el Mr. Clarke era el más guay, si no, que el tito Clarke, a mi forma de entender, no tiene ni papa de eq. y de ahi salio todo. A ver sinos leemos los post y no nos quedamos con las 4 lineas principales... En la teoria si, pero en la practica esto es muy relativo. Zalú'!
02 març 2009, 10:06 |
|
 |
marcm
Underave Freak
Membre des de: 04 oct. 2007, 10:47 Entrades: 1065 Ubicació: Cruïlles
|
Principalmente lo que valoro de un dj es el tipo de música que pone, apartir de ahí lo bien que conecta con el público.
_________________ Nunca digas de este agua no beberé
|
02 març 2009, 10:25 |
|
 |
acidboy
|
Y yo lo que quise hacer entender a mi modo de ver es que dave clarke, si quiere pinchar a lo oscar mulero, lo hace sin problemas pq lo ha demostrado en algun set, pero su estilo no es este y por eso las entra un poco a piñon. Lo que passa, que al final nos liamos en un pique personal estupido. Pero es que sino me defiendo 909, quedo como un capullo y tampoco es plan,no? Venga dejamos a dave clarke que además está en horas muy bajas como la mayoria  :
|
02 març 2009, 10:56 |
|
 |
Under20
|
mira pos primero el post no va de si el clarke tiene idea de pinchar o no, asi que no tengo porque tragarme la parrafada que aveis escrito entre los dos, eso lo discutis en privado y decir que quien es mas guay es un decir, o la discusion no era del plan??? y por cierto no soy tu hijo, y me he leido todo lo que hace referencia al nombre del post, no vuestros subapartados que ami ni me van ni me vienen. saludos
|
02 març 2009, 11:51 |
|
 |
K-dell
Usual member
Membre des de: 16 des. 2008, 07:07 Entrades: 406 Ubicació: Malgrat de mar
|
porke el 90% de los posts acaban con pikes asi? nen no sabeis tener puntos de vista diferentes sin pikaros? :s solo dios si existe tiene la verdad absoluta 
_________________ .....FrEe TeKnO fOr FrEe PeOpLe.....
|
02 març 2009, 13:55 |
|
 |
Lordignatius
Farmatrón
Membre des de: 26 ago. 2007, 12:28 Entrades: 1758 Ubicació: Mauthausen
|
¿que piques raveriles habeis leido por aqui?, tan solo se ha picado el señor 909 con el señor acidboy por tener puntos de vista distintos sobre Dave Clarke (que es un Dios valga la redundancia)
_________________ $
|
02 març 2009, 14:01 |
|
 |
acidboy
|
Pero que es esta sobrada? madre mia si parece que den el premio al más chulo. Tio si no te quieres tragar la parrafada no la leas y punto. Pero que te piensas que son los foros? Y además nose que coño dices de el mas guay ni que niño muerto. Simplemente eran justificaciones o que pasa? que no te enseñaron comprensión lectroa en el cole o que? Cuanta mala sangre dios mio...
|
02 març 2009, 17:15 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
Under20, si no te has leido las argumentaciones de uno y otro, no puedes opinar de esa forma. De todas maneras, son ganas de avivar la polémica, cuando ya se les avisó de su conducta y rectificaron.
Sinceramente, has metido la pata.
02 març 2009, 18:09 |
|
 |
Under20
|
pues alomjeor si que me e colado, pero es lo que pienso, y creo que no me e sobrado para nada, y tampoco creo que vaia de chulo, si aveis rectificado me alegro, pero repito el titulo del post no dice nada de dave clark asi que aver si sere yo el malo, solo por dar mi opinion, alee y menos humos que no se puede decir nada
|
02 març 2009, 18:40 |
|
 |
acidboy
|
sex missing! 
|
02 març 2009, 22:28 |
|
 |
kapita_voll
Moderador
Membre des de: 30 ago. 2007, 23:53 Entrades: 1816 Ubicació: Ja he tornat
Col·lectiu: yukomate
|
Deixant de banda tot això i tornant al tema..
Lo de la connexió amb el públic m'ha fet venir al cap un paio : Danny Wheeler. No recordo si punxava bé o no, el vaig veure després d'una sessió de l'Ikzio que es va sortir, el que si que puc dir és que es va passar el rato ballant a un metre dels plats (dedueixo que quadrava i es pirava de festa), el tio arribava a fer kame-hames contra el públic quan venien el subidons.. un festival.
Cas extrem de gran connexió amb el públic, que junt amb una mínima selecció musical ( m'imagino) fa botar a la pista que dóna gust sense gaire tècnica
_________________ [FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]
|
03 març 2009, 16:19 |
|
 |
megazero77
Moderador
|
Per favor, Danny Wheeler connexió amb el públic? Si el primer any que va estar al Montagood va posar una intro, i quan anava a llençar el primer tema la va pifiar, va parar tot i va tornar a començar amb la intro...
Danny Wheeler és això, una estrelleta del drum'n'bass molt pero que molt sobrevalorada.
03 març 2009, 18:48 |
|
 |
Under20
|
doncs ami no magrada gens, aixo que el dj estigui tota l'estona ballant, i mira que jo avegades sortiria de la cabina i em posaria devant del bafle  , pero es el que te ser dj que no disfrutes la sesio com o fan els altres... apaa!!
|
03 març 2009, 18:53 |
|
 |
gummo
Usual member
Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08 Entrades: 734 Ubicació: Descolocado.
|
es conegut per feel the drum y per aquell vinil que va treure amb subfocus (ghost & lost highway son els temes d'aquell vinil, per mi un dels millors)...pero com a dj...es normalet, pero bueno hi ha gent que neix amb una flor al cul 
|
03 març 2009, 21:23 |
|
 |
Willy
Usual member
Membre des de: 28 juny 2005, 18:27 Entrades: 179
|
Para mi muy inportante es saber quadrar los subidones como es debido,si sabes hacer esto sabes hacer dodo lo demas
Si no,apaga y vamonos
Quanta gente ves que pinche quadrando los subidones y entremezclando los temas bien?Es que se han perdido los valores?
|
03 març 2009, 21:30 |
|
 |
Lordignatius
Farmatrón
Membre des de: 26 ago. 2007, 12:28 Entrades: 1758 Ubicació: Mauthausen
|
Por fin una reivindicacion de verdad. A veces es mejor que el cambio sea breve y cuadrando bien los subidones, que engorilamientos de media hora sin ton ni son.
_________________ $
|
03 març 2009, 22:49 |
|
 |
kapita_voll
Moderador
|
megazero, no l'estic presentant com a dj que connecti amb el públic per la seva música ni tècnica, simlement com un tio que dedica la seva sessió a connectar físicament amb el públic, i segons la meva experiència, això va triomfar. A mi també em sembla malament Under 20, o estàs punxant o estàs fent la mona, tot no ( si no és que punxes amb la polla)
_________________ [FORMAD BANDAS.TOMAD CASAS.MUERTE AL ESTADO Y VIVA LA ALEGRIA]
|
04 març 2009, 10:44 |
|
 |
megazero77
Moderador
|
Per això mateix, com té les carències visibles de técnica, es dedica a fer el pallasso perque no es noti tant. Fuck Danny Wheeler.
04 març 2009, 12:38 |
|
 |
kapita_voll
Moderador
|
Llavors estic d'acord amb tu
|
04 març 2009, 13:01 |
|
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|