|
Hora i data actual: 04 set. 2025, 00:42
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
Autor |
Missatge |
acidboy
|
 Re: orbital @ barcelona
Poc a poc Dani poc a poc. Com bé tu dius ja as produït a 150 que qui ho diria fa 2 anys,no? La música evoluciona per tan els musics també ho fan. Por cierto 909! bienvenido a la pequeña comunidad techno que aún respira por este foro. Es de agredecer gente con cultura de música electrónica aunque el techno no lo abarca todo ni mucho menos  . Per cert, aphex twin va vindre al primavera sound i jo el vaig veure i va ser acollonant. No recordo l'any 2003? nose... De totes maneres jo el vec mes aprop del primavera sound que del sonar. Mes que res pq el sonar de nit, no aposta gaire per aquest tipus d'electrónica a diferencia del sonar de dia esclar, pero obviament no el portaran al macba xD. I com bé diu el narcopsy fa 2 anys van portar a venetian al primavera club així que hi trobo mes relació. De totes maneres ja veurem, pq jo no m'acabo de creure que ens vingui a visitar. Aquests tipus d'artistes no es solen deixar caure per España.
|
02 feb. 2009, 15:23 |
|
 |
909
Man - Machine
Membre des de: 14 gen. 2009, 17:34 Entrades: 927
|
Merci noi, me pots xerra en català que ho entenc igual Només faltaria resumir que tota la música electrònica surt del techno o és techno, que digui aixó es per banejar-lo i que no postegui més. Zalú'! PD: Sobre el tema Aphex. Al 2001 va estar al sonar. Y et sorprendria el que vai poder arrivar a escoltar, jo mateix no m'ho creia. Va començar super light i va acabar...mare meva... Tan el sonar como el primavera son festivals molt més encarats cap a un public més "Indie" que gente que pot arribar a tenir un cert nivell en tema música. Només feia falta veure l'any passat el ple que hi ha per veure Boys Noize i en la altre sala on estaven X-102 no hi havia casi ningú. Resumint aquest festivals van a fer caixa i els hi sua qui portin, per aixó que pot estar en un dels dos cartells.
02 feb. 2009, 15:45 |
|
 |
basku
Underave Fever
Membre des de: 27 feb. 2007, 22:50 Entrades: 1532 Ubicació: Gent
Col·lectiu: 130 db
|
 !!!!!!!!!!!!!!!! increible este tema!!! es royo Manu le Malin xD como se llama?
_________________ https://www.facebook.com/StygmahMechanicalPandemic
|
02 feb. 2009, 17:40 |
|
 |
megazero77
Moderador
Membre des de: 06 juny 2005, 06:15 Entrades: 7071
Col·lectiu: Rizomatik
|
Exacto, Aphex Twin estuvo en el Sonar 2001: http://www.sonar.es/s01/programacion/so ... park1.htmlYo tengo grabada la sesión de esa actuación, así como el video, y puedo dar fe que acaba la gente tapándose los oídos de la animalada que se pega el señor James para cerrar el asunto...
02 feb. 2009, 18:10 |
|
 |
909
Man - Machine
|
Jajajajaja, Tu tienes el set ese que en uno de los track se escucha a un tio: Esta enfermo, esta enfermo!! Darme un tiempecillo a ver si logro encontrar el CD donde grabe el que hice yo, y os lo cuelgo, que la calidad de ese audio deja mucho que desear Zalú'!
02 feb. 2009, 18:19 |
|
 |
megazero77
Moderador
|
Ese será, que dura 40 minutos y el sonido es patatero. Yo lo ando buscando por la red pero siempre acabo en webs de pago, cuando llegue a casa hago un upload para el deleite de la gente enferma del foro.
02 feb. 2009, 18:21 |
|
 |
NoHz
Usual member
Membre des de: 09 juny 2005, 23:41 Entrades: 389
|
me fa gracia obro el post parlant de orbital ....i ja salten alguns parltant del anti......no se ki te mes ganes d anti si vosaltes o els k kritikeu tan.
i tan kritikar sonar, k si val molta pasta, k si es per giris, k si tal k si kual......i veig molts d post d gent k i va o k ia nat.....
|
03 feb. 2009, 15:48 |
|
 |
NoHz
Usual member
|
ORBITAL @ MONEGROS !!!!!!!!!!!!!!
|
03 feb. 2009, 15:55 |
|
 |
909
Man - Machine
|
Per supost que critico, criticava i el seguire criticant el sonar, i tant que si. Per el fets que abans he argumentat, que et semblin correctes o no, aixó ja es problema teu, no meu. Si tinc que felicitar, apludir la organització ho fare, i si em tinc que cagar-me en la puta perquè no m'agrada o ho trobo malament, em cagare. Perquè per aixó pago el meu bono, la meva entrada cada any. Es que n'hi ho dubtis. Una altra cosa seria que la gent no hi vagui i és dediqui a possar verd a aquest festival, llavor si et dono raó. Pero em sembla que els que ens queixem ho fem justificadament, perquè, com t'he dit abans, per aixó paguem la nostra entrada religiosament. Ara que t'ho entenguis com un acte de hipocresia, et repeteixo, és el teu problema no el nostre. Aixó si, si hem veus al antisonar fes-me un foto i m'el envies, perquè no le trapijat en la meva vida i és un lloc, que a no sigui que em convidin a punxar, no anire, per aixo ja pago el sonar. Ademes que aquell comentari va ser per dir-ho aixis una "anectodote" dintre del fil. El que em sorprent és que després de 410 post encara no sapigues la dinàmica dels fils dintre dels forums i com es desvirtuen dels tema principals amb el pas del temps. Zalú'! P.D: Publicat: dt. 03 feb. 2009, 3:55 pm Re: orbital @ barcelona ORBITAL @ MONEGROS !!!!!!!!!!!!!! Publicat: dt. 03 feb. 2009, 3:48 pm Re: orbital @ barcelona me fa gracia obro el post parlant de orbital ....i ja salten alguns parltant del Monegros...
03 feb. 2009, 16:57 |
|
 |
Lordignatius
Farmatrón
Membre des de: 26 ago. 2007, 12:28 Entrades: 1758 Ubicació: Mauthausen
|
No, si aqui esto no pasa, no 
_________________ $
|
03 feb. 2009, 17:23 |
|
 |
NoHz
Usual member
|
jejeje jo soc asidu a festivals sempre que hi tobi a varis artistes que valguin la pena. I jo tambe me kagun la puta en els preus d les entrades!! pero esta klar k montar tota la infrastructura d un festival val lo seu pero des la meu ignorancia no se si esta en relacio am el preu d la entrada
|
03 feb. 2009, 17:28 |
|
 |
909
Man - Machine
|
03 feb. 2009, 17:58 |
|
 |
megazero77
Moderador
|
El NoHz lo que está celoso que por sus tierras no se monten estos festivalones... xD
Ahora habrá dicho algo así como... MALEÏTS PIXAPINS I CAMACUS !!!
03 feb. 2009, 18:29 |
|
 |
raver135
|
Comproba-ho tu mateix en aquest vídeo de la seva última actuació @ Glastonbury 2004 Escoltar el Chimes en directe ha de ser brutal! Per cert, ja que heu comentat el tema Detroit, fa 2 setmanes va venir Kenny Larkin al Razz i va ser la bomba! I a finals d'aquest mes, està programat un versus entre Kevin Saunderson i Carl Craig 
|
05 feb. 2009, 16:24 |
|
 |
NoHz
Usual member
|
Carl Craig va estar per el 40 anys del rachdingue i vaia una nit!!! pk vegis megazero77 k no tenim res a envejar a barcelona i quan surts d una festa n testas tragan la puta contaminacio de barna i ten pots nar a seguir la festa a platjes o masies abandonades per l'emporda....aixo si k son festes aki barna fa olor a neumatic i fum.....quan vaixu el kap d setmana a figueres allo si que es arie net.....es arribar a barna i un altre kop a tragar fums. Pero tampok es tan mala ciutat estik estudiant aki i no si esta tan mal per aixo. Pero jo em kedu am l'emporda.
i l'emporda no estara tan malament kuan els kaps d setmana, se emplenen tots els pobles am coxes am matricula de barna
|
05 feb. 2009, 16:43 |
|
 |
raver135
|
L'Empordà mola, llàstima que estigueu tots tocats per la Tramuntana heh! I el Rachdingue ja són paraules majors: amb la piscina dins la amsia, la decoració d'en Dalí, el francesos desfassats... i a les 5:30 tothom fora que sino venen les Mosses. Per cert, un cop vaig acabar anant a un festival after-hours de Verges, saps si encara el fan? Et parlo de uns 6 anys enrere.
|
05 feb. 2009, 17:13 |
|
 |
basku
Underave Fever
Membre des de: 27 feb. 2007, 22:50 Entrades: 1532 Ubicació: Gent
Col·lectiu: 130 db
|
Rachdingue es el millor que hi ha, sens dubte. Sempre que puc i la gent vol acompnyarme i vaig, es on vaig començar jo a sortir A l'agost estic a roses i sempre que hi podem anem, per mi sempre sera la millor 
_________________ https://www.facebook.com/StygmahMechanicalPandemic
|
05 feb. 2009, 21:32 |
|
 |
gummo
Usual member
Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08 Entrades: 734 Ubicació: Descolocado.
|
Jo vaig anar aquest estiu el dia abans del H2Zone a veure als Desert Storm i aen Guigoo i el lloc es FLIPANT!!!! (parlo de le Rachdinge)
|
05 feb. 2009, 21:57 |
|
 |
909
Man - Machine
|
Jajajajaja quina gracia tornarlos a veure. La ultima vegada que els vaig veure va ser al canal 33 quan feien el Sputnik, quins temps aquells... El Kevin no gaire pero el Carl Craig es una pasada veurel en directe, encara que jo em quedo amb Laurent Garnier al Row, pero el millor sense dubte DJ3000 . Per cert, d'aqui dos semanes Luke Slater o sino el versus Nathan Fake - Jame Holden.
06 feb. 2009, 01:11 |
|
 |
acidboy
|
Doncs ami personalment Carl Craig es un pioner i tota la pesca pero realment la seva música tampoc em tira molt. Te molts bons temes pero nose... trobo que s'ha encallat moltíssim. Laurent garnier ja sabem tots de quin peu calça i DJ3000 al nitsa jo l'he disfrutat moltíssim, musicón musicón. Parlant de detroit, Robert hood tot un geni del techno fará una música increible pero el cabrón vaia merda de live's es marca,no? El vaig veure al apolo i el tio literalment va fer stop and play. Com els te tan grans? Això si, poder escoltar música així avuí en dia al apolo es una gozada  . Versus nathan fake vs holden? Pero si el nathan fake no sap punchar!!! que faran un versus amb el live?
|
06 feb. 2009, 02:06 |
|
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|