Hora i data actual: 29 juny 2025, 23:17

Publica un nou tema Respon al tema  [ 36 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
DJ CHARTS!! ( compartir nuestras compras de discos ) 
Autor Missatge
Entrada 
ikzio ha escrit:
Suposo que et refereixes a aixo: http://www.discogs.com/release/1000569.

exacte! señors temas! i per cert la verten dubstepera dl aaron spectre no em tira gaire! te alguna cosa bona que altre que vai pescar pel seu myspace pero ami el say more fayahh! no m'agrada gens. Molt monotom i de no te res de dubing!

25 oct. 2007, 09:11
Entrada 
Ep aquí un que va començar amb vestax encara ni se perqué... abans valien el mateix que uns technics ara ni faba de a quin preu están.

Jo sincerament penso que si estas molt segur que t'agrada punchar el pas previ d'uns plats económics te'l pots estalviar, ja que mes endevant voldrás algo millor i et trobaras en la situació de que hauras gastat dues vegades en plats.

Soposso que també influeix la situació economica de cadascú... jo quant mel's vaig comprar portaba anys currant i gastant poc o gens.... ara per ara em costaria bastant mes... no tinc un putu duru mai.

Uns technics de segona mà poden ser una molt bona opció.

25 oct. 2007, 09:36
Entrada 
I sobre el que diu el acidboy... si que es cert que la majoria del techno ha perdut en riquesa sonóra... la gran majoria no tot.

Però pel meu gust encara surten algunes produccions interesants... són poques per desgracia...

Jeff Amadeus te temes prou bons... son força lineals pero ben punchats son la ostia.

PD: Ikzio por cuanto me vendes el squat01??? :evil:

25 oct. 2007, 09:39
Entrada 
jo deia lo dels numark pq son bastant mes económics y tenen 4,8 de força i per 50 euros mes x plat X, 5,3. L'unic que falla potser, es una mica el pitch pq el pitch del technic és inigualable però per contra el numark te el pitch al 10 i te la posibilitat de fer +20 i això et permet fer friky mescles :D

Però bé, Technics són els millors i a la llarga els acabaras utilitzan. Ad+ tots els clubs van equipats en technis, les raves també per aquesta rao com abans t'acostumis a technics millor. Això si, sempre i quant t'hi volguis dedicar enserio!

i technics = durabilitat, amb un bon tracte et duren anys i anys.

25 oct. 2007, 10:10
Entrada 
Sempre pots comprar els technics M5G amb pitch +/- 16 :D :D :D

Aquesta tarda quant sigui a casa posaré algún disquillo de druman que me comprat ultimament per retornar al tema inicial del post. :idea:

25 oct. 2007, 10:34
Entrada 
clar :D pero 900-1000 eurakos cada un ^^!

25 oct. 2007, 10:36
Entrada 
k0k0s ha escrit:
es temaco el de amen, punk y muy jodido de encontrar... aunq no hace mucho pusieron a la venta unas kopias en la switchrec, 25€... pero ke agusto los pague :lol:

bueno, mañana me mirare los ultimos vinilos ke me komprado y los pongo. enga!

Ya somos dos ke pagamos 25 € por este discazo ke vale mucha la pena tenerlo en tu maleta :D

25 oct. 2007, 10:46
Entrada 
acidboy ha escrit:
vaia clasicssss badgeorge ke thas pillat! i per cert! kuan as pagat per el blue monday? jo vuy akest tema !!!!

Jo fara cosa d'un any m'el vaig comprar a la cadena Discos Castellon per uns 10 €, xo el vaig tindre ke demanar xq m'el portesin.

25 oct. 2007, 10:51
Entrada 
Pol, jo em vaig comprar els m5g per internet a andorra y amb gastos de enviament no va arrivar ni a 1300 la parella... ja buscaré la factura i et dic.

Sobre el blue moday ... es un tema que va tenir una tirada llarguisima... realment no es difícil de conseguir.

En canvi altres discos mes actuals i de edicions molt mes limitades aconseguir-los es díficil o carisim.

25 oct. 2007, 12:42
Entrada 
Me colao :?

25 oct. 2007, 12:46
Entrada 
jeje clar! andorra es el que te! jo tambe he fet grans compres alla.

els meus primers plats el numark tt500 i els senheizer m van surtir tiradissim.

crec q tot va surtir per uns 850 euros :D tenin n compte q els cascos aki barna valien en akella epoca 200 leurasos :S.

pero bé de moment ja tirem amb els mk2 potser amb el temps mho penso pq els nous technics son realment canela amb rama xD

25 oct. 2007, 14:50
Entrada 
Mas discos nuevos que no novedades....

DJ Misjah vs DJ Jean Pierre - Temple of Acid

Y una señora reedición...

Nostrum - Brainchild

25 oct. 2007, 21:41
Usual member

Membre des de: 02 oct. 2004, 21:23
Entrades: 772
Ubicació: in da hood!
Col·lectiu: Skorea
Entrada 
JUNGLE - BREAKCORE

Venetian Snares - Winnipeg is a frozen shithole

Sumone - Murdarah [Sprengstoff#10]

Toxic Record - Coco Jammin [TOXIC HS 002]

Istari Lasterfather - Battybwoy Soundclash Massive

Toxic Record 004

Acrnym - Bone Structure [DSR 21]

Tot va de breaks.. ultimament lo q mes mhe comprat es reggae i dancehall, q aixo ja no crec q interesi.. pero vamos si algu mes punxa reggae estaria be compartir riddims!

----->www.skoreasound.com<-----

25 oct. 2007, 23:04
Moderador

Membre des de: 28 set. 2004, 11:27
Entrades: 349
Ubicació: por aká..
Entrada 
pues a ver cuando te vemos ponerlos en alguna fiesta .. :roll:

25 oct. 2007, 23:47
Entrada 
jo sq tenin el final scracht a la meva disposició prefereixo punxar el reggae , ragga digitalment..... si m'hagues de comprar discos de reggae y ragga no tindria ni per menjar pa xD

26 oct. 2007, 10:05
Entrada 
Pues aki mis ultimas compras de Ragga jungle,Dnb,Hardtek,Hardkore.

1 x Absurd Audio 02
1 x Toxic Zone 01
1 x Breakbeat kaos 20
1 x Jacked 02
1 x knowledge and wisdom records NEG012
1 x Round 01
1 x Sativa easy 03 Pic
1 x Biomaster 01
1 x Dans le rouge 02
1 x Mackitek 02
1 x Narkotek 07
1 x Narkotek vs Maissouille 03
1 x Reform 02
1 x Access Violation 02
1 x Dans le rouge 03
1 x Fenek 01
1 x Gafatonfron 02
1 x Humungus Limited 01
1 x Humungus Limited 03
1 x Prostitution Sonore
1 x War 07

Ale Salut!!

29 oct. 2007, 16:56
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 36 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :