|
Hora i data actual: 05 set. 2025, 04:07
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
Enquesta.....qui ús agradaria veure de breakcore/hardcore???
Autor |
Missatge |
narcopsy
Underave Fever
Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38 Entrades: 1804
|
 Re: Enquesta.....qui ús agradaria veure de breakcore/hardcore???
Fanny ya estuvo en la mitica DOTD2 en la bascula!!! jajajaja Xanopticon,Abel Cain,Fanny!!
Más quisieramos poder traer Ventians y Bogdans pero la veritat es que els cache's son impagables, i més a Bcn, on segur que la gent serie capaç de veure que ve Venetian snares, i no vindre.....prefereim no arriscar sincerament, ojala tinguessam els diners per fer-ho, però tal com estan les coses la única forma d'omplir amb alguns d'aquests serie si fesin session de hardtek xDDDD
_________________ ---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy
|
03 juny 2009, 20:42 |
|
 |
uriuri
|
on i quan?? jo voto x ell!!
|
03 juny 2009, 21:02 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
 |
 |
 |
 |
Icebreaker ha escrit:
Toca fer la carta dels reis abans d'hora, apart d'alguns que ja han comentat afegiré els següents: Acrnym Bogdan Raczynski (suposo que aquet deu ser una mica complicat de portar) Paral·lel (un duo frances d'idm/electro, potser una mica massa tranqui per les DOTD, però el live que vaig veure a un Sonar de dia van fotre-li bastanta canya) Ove-Naxx Kid606 Chevron Tim Exile (la putada és que ara s'ha tornat una mica popero em sembla) Dolphin Ceephax (el germa petit del Squarepusher, espero que el cache també sigui més petit xD.) Mike Paradinas A repetir: Devnull i Xanopticon que no els vaig poguer veure a l'aniversari 
|
 |
 |
 |
 |
Ove-Naxx, Kid60, Tim Exile, los he visto en mi ciudad jiijji Kid606 lo vi en la expo el año pasado y se hizo una sesion de house bruto con toques de acid, nada de breakcore ni idm ni ruidismo, pero eso si un musicon muy guapo. Ceephax acid crew... PAGO LO QUE HAGA FALTA!!! increibles los dos lives del bangface ademas todo analogico.
03 juny 2009, 22:36 |
|
 |
Porval
Usual member
Membre des de: 14 gen. 2007, 19:43 Entrades: 455 Ubicació: Bretaña y Valencia
|
Ya te digo, yo vi sobretodo el del Domingo, que grande!! Sino, los que me gustaría ver son: Rotator Ybrid Baxter Lilly (pusé el enlace por ahí viewtopic.php?f=73&t=11846 parece que nadie lo escuchó... Ed Cox Otto Von Schirach Ely Muff Maladroit Drumcorps Detest Duran Duran Duran Fifth Era (Vale es Doomcore pero bueno...  ) .......
_________________ TEKITAWA, foro francés de musica electronica
|
04 juny 2009, 01:19 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
Dimecres 26 d'agost, sala BeGood, bcn, Hybrid 3er birth party, Detest,X&Trick,Killerbomb,Autopsy Protocol,Narcopsy and Hybrid Krew. Porval, Baxter Lilly es un crack, un tema seu sortirà al recopilatori que treurem amb DOTD.
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
04 juny 2009, 10:35 |
|
 |
uriuri
|
 |
 |
 |
 |
narcopsy ha escrit:
Dimecres 26 d'agost, sala BeGood, bcn, Hybrid 3er birth party, Detest,X&Trick,Killerbomb,Autopsy Protocol,Narcopsy and Hybrid Krew.
Porval, Baxter Lilly es un crack, un tema seu sortirà al recopilatori que treurem amb DOTD.
|
 |
 |
 |
 |
merci narcopsy, presència assegurada si estic x la zona en akestes dates! 
|
04 juny 2009, 10:51 |
|
 |
Porval
Usual member
Membre des de: 14 gen. 2007, 19:43 Entrades: 455 Ubicació: Bretaña y Valencia
|
Son 3. A ver si me puedo subir a BCN el 26 de Agosto!! 
_________________ TEKITAWA, foro francés de musica electronica
|
04 juny 2009, 13:09 |
|
 |
Icebreaker
Usual member
Membre des de: 06 jul. 2005, 13:58 Entrades: 378 Ubicació: BCN
|
Que cabron Gorka, menudos engendros han pasao por Zárágozáááááá... Por cierto no sabia que el Kid606 pinxaba también, a ver si encuentro algo por ahi.
Tremenda la fiesta del 26 de Agosto! Grácias Hybrid crew. Del X&Trick tengo alguna referencia de netlabel ya tengo ganas de verlo en directo a ver que tal...
_________________ http://www.myspace.com/icebreaker6
http://www.myspace.com/razaroja
|
04 juny 2009, 21:20 |
|
 |
farlopez
Underave Freak
Membre des de: 31 jul. 2008, 15:34 Entrades: 998 Ubicació: realmente hacía falta?
|
Detest..! s'ha d'anar amb compte
_________________ Campaña para que el Tito MC haga de rey Baltasar en la cabalgata de 2011
http://www.facebook.com/pages/Campana-p ... 431?ref=nf
|
04 juny 2009, 21:24 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
Perdona Ice no se hizo una sesion se hizo un directo... fallo mio al explicarme  Los ultimos dias de la expo para mi fueron los mejores pude disfrutar de: Alva Noto, Kid606, Mouse on Mars y Dat Politics.
04 juny 2009, 23:31 |
|
 |
joker87
|
Hooorl hooorl saserkan buenos tiemposs paresee!! jaja Ens veiem 31 de juliol i 26 d'agost!! Pa mas lueguito taria wais un internacional breakcore: doormouse, ladyscraper, otto von shirack i una mica de brutal-death-gore paser el porki un rato: hemophagia, pesta porcina, putrid pile, cephalotripsy.. 
|
07 juny 2009, 19:20 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
jajajaja Putrid Pile dice!! XDDDD hombre no ens passem tampoc!!!! Haemophagia ja van vindre la última i tampoc és que la gent sembles interessar-li molt, i això que és el millor grup de brutal death europeu ara mateix.
Si no passa res i encara tenim sala per llavors (i mira que queda la de dios jajajaja) al març del 2010 tindrem la gira europea de Eustachian,Ladyscrapper i más....però queda moltissim vamos.
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
08 juny 2009, 14:43 |
|
 |
maniac
Usual member
Membre des de: 18 des. 2004, 15:49 Entrades: 686
|
como siempre te he dixo hay una coleccion de uk hardcore/breakcore que aun no ha visto la luz en ningun lado esperando que le saken el polvo... asi que si kieres breaks duros con turntablism ya diras algo algun dia...
pd: basku un poko de apoyo pleaseee lol
_________________ 1 3 0 d B .  POR UNA FIESTA LIBRE DE NARKOMIERDAS!!!
|
11 juny 2009, 10:39 |
|
 |
brutalbeat
|
tieum, dolphin, deathmachine, matt green, autopsy, delta 9, hardcoholics, i:gor, detest, teknoist, mark n, producer, bryan fury, hellfish,... lo de unexist es cierto dsd 2005 q hace la misma sesion.pero cuando reueve la volvera a partir, me mola su agresividad!!pero ahora ya cansa
|
11 juny 2009, 15:11 |
|
 |
909
Man - Machine
Membre des de: 14 gen. 2009, 17:34 Entrades: 927
|
No soy muy fan del breakcore pero si traies gente como Zombieflesheat, Maruosa o Sgure ficho sin dudarlo.
Zalú'!
17 juny 2009, 20:45 |
|
 |
gummo
Usual member
Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08 Entrades: 734 Ubicació: Descolocado.
|
maruosa y sekitani !!!! estaria muy wapo!!!!
|
17 juny 2009, 23:14 |
|
 |
basku
Underave Fever
Membre des de: 27 feb. 2007, 22:50 Entrades: 1532 Ubicació: Gent
Col·lectiu: 130 db
|
Añado I:gor, que ultimamente estoy aficionadisimo
EDIT: Me dejaba Satronica (live)
_________________ https://www.facebook.com/StygmahMechanicalPandemic
|
05 oct. 2009, 17:04 |
|
 |
gummo
Usual member
Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08 Entrades: 734 Ubicació: Descolocado.
|
Ostia! Yo he llegado de Belgica, y Audiotist escuche un rato y muy wapo el live, también Wan Bushi estuvo fino! Igor no lo llegué a ver, estaba en la otra sala!
|
05 oct. 2009, 18:12 |
|
 |
unink
Usual member
Membre des de: 27 abr. 2007, 21:08 Entrades: 222 Ubicació: igualada / Barraketas
Col·lectiu: La ResistranZe // HBTR
|
m'afegeixo a I:gor! ja el vaig veure a montagood 2008, pro mencantaria veure'l de nou. un altre ke m'agradaria bastant tb es Scheme Boy, ultimament no paro d'escoltarlo. Audiotist com diu en gummo, esta bastant be, pel que he pogut tafanejar x myspace's a belgica ia bastant artista no gaire conegut que fa bona musica, del pal hardcore barrejat am breakcore.
_________________ ..::[ Aanguish ]::.. http://www.myspace.com/aanguish
..::[ Hunted by The Rhythm ]::.. http://www.myspace.com/huntedlabel
..::[ La ReSisTranZe ]::.. http://www.myspace.com/laresistranze
|
06 oct. 2009, 01:43 |
|
 |
KRONIK
Usual member
Membre des de: 21 març 2009, 15:56 Entrades: 138 Ubicació: Delante del bafle haciendole la 3/14 roska-chapa
Col·lectiu: que es eso? un pueblo?
|
yo me kedo kon lfo demon que es el jefe del raggakore, pinchado y producido. En kuanto a breakcore.....no se no se. Me gusta mucho Depizgator no se si a alguien le suena y tambien me tira bastante Maladroit. En kuanto a hardkore-speedkore....facil. Infared y dj Plague.
_________________ ¨Le MoNdE eSt A nOuS¨
|
08 oct. 2009, 18:42 |
|
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|