|
Hora i data actual: 04 set. 2025, 15:03
|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
Autor |
Missatge |
gummo
Usual member
Membre des de: 10 nov. 2008, 23:08 Entrades: 734 Ubicació: Descolocado.
|
 Re: Cartel Montagood
|
23 abr. 2009, 13:49 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
Membre des de: 14 feb. 2005, 16:38 Entrades: 1804
|
Jo el disc que deia de EdRush&Optical és el Out of Space (puede ser no?? es que no m'enrecordo del tot jajaja) aquell disc l'haure escoltat un munt fa anys, i tenie força xixa, el que comente l'ikzio i el dirrrti jo recordo tindre'l tambè i deixar-me bastant indiferent crec.
En quant al Breakcore, home com a tot arreu i en qualsevol estil morralla a mil, així és la música en general, no cal centrar-se en cap estil, jo que d'electronica escolto poca, de la resta de coses que m'agraden últimament hem costa molt molt molt trobar coses interessants o que hem diguin algo, de drumnbass tot s'ha de dir l'únic que m'està dient coses és el hard drumnbass però tambè has de buscar i buscar perquè sino el que diu el dirrrti tambè tenen un patró apres i alguns es repeteixen a més no poder, però a nivell de so, producció i experimentació fan coses que no les fa ningú més dins el mundillo d&b vamos, hi ha coses de technical itch o counterstrike que son poc "normals" i molen molt.
De breakcore xorrero n'hi ha mil, i els propis "amos" fan coses infumables, vease l'últim de Venetian, els dos últims de Sickboy o Bong-Ra. Però bé és un estil que destaca perquè en netlabels mundials pots trobar autèntiques joies de veritat.
Un clar exemple de cachonde basuroire serà Passenger of shit, i sino a lo dicho jajajajaja (no m'havia fixat amb aquest canvi de POS,y-zak,Limewax, certament nose quin fa més mal si aquest o l'altre que deiam ajajajajajajaja)
_________________ ---------------------------------------------------------
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/dayofthedroids
www.myspace.com/narcopsy
|
23 abr. 2009, 13:56 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
si si és aquest que dius tu!!! el que dic jo, que tmabè l'escoltat molt pero és un mix CD del 2004 és el Out of the box!! no out of space jajajajaja ara me enrecorda't mirant discogs! A mi counterstrike el cd que tenen del 2007 és apabullant, de debò, te fas caca escoltant com sona i el que fa, però sobretot el que m'inquiete bastant és que pilles tots els cds de les therapy sessions, i sempre hi ha un tema que destaca sobre la resta i casi sempre son remix de tech itch, fa coses molt extranyes, a la par que sonen super curioses, a mi m'encanta, de la resta segurament hem quedo amb limewax que diria que és qui més experimenta amb so, perquè raide,robin chaos etc... pos si és això, s'ha semblen massa potser. El que tambè mola molt, i el portem al maig és Cooh 
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
23 abr. 2009, 15:21 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
Hombre tienes de todo como en todo ademas si nos ponemos asi todos los temas de techno, acid, drum and bass, jungle etc... son 3 o 4 loops... Ala mi recomendacion del dia:
23 abr. 2009, 15:57 |
|
 |
gummo
Usual member
|
A mi me encanta esto por ejemplo! drum'n'bass diferente a lo que hay hoy en dia en las maletas de los dj's
Si os mola el techstep o hard d'n'b hay esta referencia de Raiden que es brutal!
OFFKEY Records OK010 Raiden - Kamikaze Space Programme EP
|
23 abr. 2009, 20:42 |
|
 |
brutalbeat
|
basku estoy cntigo!!!!  ,no se como lo hacen pero cada dia estan mas buenas....bueno o yo mas kemao 
|
24 abr. 2009, 09:02 |
|
 |
nsdos
Member
Membre des de: 31 març 2008, 12:36 Entrades: 62
|
eiii alguien save si las pulseritas esas de la entrada seran las mismas k las del año pasao?¿?¿ es k tengo unas cuantas k me mange el año pasao jeje y si fueran las mismas truinfamos 
_________________ NosdoS
|
24 abr. 2009, 13:08 |
|
 |
basku
Underave Fever
Membre des de: 27 feb. 2007, 22:50 Entrades: 1532 Ubicació: Gent
Col·lectiu: 130 db
|
Y son mas facilonas.... 
_________________ https://www.facebook.com/StygmahMechanicalPandemic
|
24 abr. 2009, 16:54 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
Hem sap greu però no, és a Guadalajara en la nova edició de la Impersonal strike, busca el post si t'interessa més.
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
24 abr. 2009, 17:51 |
|
 |
badgeorge
|
Después de meses sin pasar por este foro veo que las cosas siguen igual... frase celebre de un gran personaje.
Pinta monas en 4 mesos has anat a alguna festa?
|
24 abr. 2009, 18:45 |
|
 |
xirgu
|
Bueno, en el canvi Ed Rush & Optical per Hype surtirem guanyant. Als primers no fa gaire que els vaig veure y va ser festivalaco. Això si, era a Anglaterra y ya sabem que molta d'aquesta gent s'olvida de punxar al mateix moment d'agafar l'avió. Hype fa temps que no el vec, pero per lo que m'han dit, últimament li donava bastant al sonido chiclet. Y lo millor d'aquests http://www.discogs.com/Ed-Rush-Optical-The-Creeps/release/1747. Suposo que té molt a veure la nostalgia, ya que va ser del primer drum&bass que vaig escoltar, junt a coses de Bad Company, Krust o la peña de Moving Shadow ó Ram Records. En canvi ara casi tot ho tot és massa pastelero o massa hardcoreta, al menos lo que arriba per aquí. Coses com Spor, Gridlock o Teebee són difícils de veure per Catalunya.
|
30 abr. 2009, 00:00 |
|
 |
narcopsy
Underave Fever
|
Home sincerament després de veure spor a la trivial, casi que ja és pot quedar allí on sigui que per la merda de música que va ficar ja tenim 50 djs aquí que fiquen el mateix i cobren menos 
www.dayofthedroids.com
www.myspace.com/narcopsy
|
30 abr. 2009, 00:29 |
|
 |
gorkaprodj
Mañico pseudo-catalán
Membre des de: 01 abr. 2005, 20:27 Entrades: 4241 Ubicació: En el quinto pino a la izquierda.
Col·lectiu: A.C.S.S. / Fokin Massive
|
Hombre tienes de todo, tampoco generalices GAÑAN!
30 abr. 2009, 10:20 |
|
 |
Crazyfucker
|
Aquest dissabte teniu a 3 dj's de montagood a la Noizerious Basz a Sabadell, esta posat al forum legal parties 
|
30 abr. 2009, 12:49 |
|
 |
gummo
Usual member
|
bueno de la trivial al escenari de breaks l'unic memorable va ser drumcorps i el show que portava a sobre...
|
30 abr. 2009, 14:07 |
|
 |
foot_nerve
Underave Freak
Membre des de: 07 des. 2007, 15:54 Entrades: 819 Ubicació: Esparreguera
|
_________________ La peor soledad que hay es el darse cuenta de que la gente es idiota.
Sets a cascoporro en: http://soundcloud.com/moska-1 https://soundcloud.com/moska-3/ http://www.mixcloud.com/Moskaa/
|
30 abr. 2009, 14:18 |
|
 |
MeKoK
|
"COPIADO DE LA WEB"
:::... BUSES DESDE BARCELONA ...:::
Debido a la demanda y mensajes que estamos recibiendo desde Barcelona de gente que pregunta si existe algun tipo de posibilidad de organizar un Bus, os dejo el telefono de JEAN, de la tienda de DiSCOS PLASTiC, que es el que se va a encargar de organizar buses desde Barcelona, siempre y cuando haya un mínimo de personas. Cualquier duda o pregunta hablad con él. JEAN: 93 292 75 70 o pasaros por la tienda en calle calabria nº 95 para mas informacion o reserva de plazas
|
01 juny 2009, 00:08 |
|
 |
fayerone
Usual member
Membre des de: 03 oct. 2007, 14:53 Entrades: 428 Ubicació: SelvaDeMar
Col·lectiu: PRZ mafia
|
Veenga MontaDogs que queda nà y menos!
_________________ acuerdate de mi, me saqué el nabo en la terapia de grupo
|
06 juny 2009, 15:40 |
|
 |
gummo
Usual member
|
1 semanita y a danzar desde temprano 
|
06 juny 2009, 19:28 |
|
 |
RecONE
Usual member
Membre des de: 17 juny 2008, 23:26 Entrades: 573
|
perderselo por culpa la novia... jode
_________________ Rec ONE! LOVE D'n'B
|
07 juny 2009, 03:25 |
|
|
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|